Dat is iets om trots op te zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb dit jaar nog helemaal niks aan kleren gekocht, zelfs geen ondergoed.
whut? Sjesus, dat is schrikken! Hoe gaat het met ze? En met het huis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Ewelina het volgende:
En dan hoor je dat iemand het huis van je ex-schoonouders in brand heeft gestoken. Christus.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Ewelina het volgende:
En dan hoor je dat iemand het huis van je ex-schoonouders in brand heeft gestoken. Christus.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Ewelina het volgende:
Jahah!! Meer geld voor andere dingen, zoals reizen en zulks!quote:
Niemand is gewond, huis is compleet afgefikt en onbewoonbaar. Dus ze moeten op zoek naar andere woonruimte en bivakkeren nu even in een hotel. Herstel duurt maanden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
whut? Sjesus, dat is schrikken! Hoe gaat het met ze? En met het huis?
Ja, gezien de kooplust van andere Slankies wel jaquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk nooit meh Dat laat ik aan die schatjes van Sigme over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
[..]Welke Boegie was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet helemaal mijn muziek om het mildly te poeten.![]()
Weet ik niet, donderdag hoor ik meer (dan komt ex langs).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:12 schreef sigme het volgende:
Jee Ewelina, huisbrand! En dan nog aangestoken ook? Een loslopende gek of een gerichte actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach co, ik zit vanaf vanavond tot en met zondag in een Landal-park met m'n gehele schoonfamilie.Oh! Dat klinkt ook weinig aanlokkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik ga nu in bad met boek, ook fijn. Ik ben er al overheen......
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach co, ik zit vanaf vanavond tot en met zondag in een Landal-park met m'n gehele schoonfamilie.Ik ook, in oktober of decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik vind dat altijd wel leuk, van vrijdagavond t/m zaterdagavond, that is. Zondagochtend kan ik ze wel weer schieten.
Niet meer actief op Fok!
Jullie doen vast weer andere afgrijselijke dingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, ik ben blij dat wij dat soort dingen niet doen
t/m zondagavond dus...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie doen vast weer andere afgrijselijke dingen.
En zo erg is het dus niet, mits het niet te lang duurt.
= langquote:
ja, elk jaar kerst bij een andere oom/tantequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie doen vast weer andere afgrijselijke dingen.
En zo erg is het dus niet, mits het niet te lang duurt.
Ach, trek gewoon een kloffie van 10 jaar geleden aan en een beetje arrogant gezicht erbij, en iedereen denkt dat je Oud Geld bentquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
mn oude kleren zijn stom, zitten helemaal niet mooi en m'n haar zit afgrijselijkhopelijk maakt het eten alles goed
De bassist natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke Boegie was dat?
Het is niet helemaal mijn muziek om het mildly te poeten.
Werkt hier ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach, trek gewoon een kloffie van 10 jaar geleden aan en een beetje arrogant gezicht erbij, en iedereen denkt dat je Oud Geld bent
Ja, eigen schuld, als je er zo uitziet kijken mensen helemaal niet meer naar je regenlaarzenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Werkt hier ook.
Jammer genoeg heeft er dan weer niemand hier genoeg smaak (of kennis) om mijn rétedure regenlaarzen op waarde te schatten. Niet van die suffe leren ANWB-laarzen, maar hele sjieke handgemaakte groene regenlaarzen.
Schapen bevallen niet, die lammerenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, eigen schuld, als je er zo uitziet kijken mensen helemaal niet meer naar je regenlaarzenElk voordeel heb z'n nadeel
![]()
Hoe is het met het toekomstige lamsvlees? Die bonte zag er heel aaibaar uit, maar dat mag zeker niet? En moest je dan helpen met de bevalling, of viel het er helemaal vanzelf uit?
Ik vind het mooi hoe jij beesten inderdaad gewoon als beesten beschouwt en er niet koetsjie-koetsjie-week van wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef sigme het volgende:
Ik ben pietluttig fanatiek in het bestrijden van antropomorf vermenselijken van beesten.
Nou.... mijn ervaring is toch een beetje anders. Het gebeurt toch af en toe dat je een lam moet draaien omdat het verkeerd ligt. Tenminste, dat heb ik geleerd op de cursus 'lammeren' die ik gevolgd heb en mijn oma en opa moesten ook af en toe helpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef sigme het volgende:
Deze schapen zijn heel primitief, die doen gewoonlijk alles zelf. Helpen met aflammeren komt eigenlijk nooit voor, .....
Zijn dat lesbische lammetjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... mijn ervaring is toch een beetje anders. Het gebeurt toch af en toe dat je een lam moet draaien omdat het verkeerd ligt. Tenminste, dat heb ik geleerd op de cursus 'lammeren' die ik gevolgd heb en mijn oma en opa moesten ook af en toe helpen.
Geen potlammetjes gelukkig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |