Oi. Ik moet mijn hoofdlampje ook maar eens gaan zoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:48 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben spullen bij elkaar aan het zoeken voor de vakantie. Al zoekende naar een hoofdlampje heb ik al de bijkeuken, schuur, kastjes/lades opgeruimd. Jammer dat het hoofdlampje nog niet gelocaliseerd is
. Ik zou echt niet meer weten waar ik nog kan zoeken.
Could be, could be indeedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst met m'n paspoort! I blame the pixies!
Een pot, 500 gram.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gram is een 'grote bak'?
Da's ook best fijn om te weten hoe je precies gelijk blijft!! Want da's nog het moeilijkste in feite, afvallen kan iedereen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thanks a buncho!
Ja ik weet dat het de afgelopen tijd niet ideaal was met mn hagelslag en zware maaltijdenDruk = weinig inspiratie
Al klinkt dat broodje op de sambal na (ik heb lage pittigheidstolerantie
) erg lekker
![]()
Ik ga weer eens mn best doenVoor de zoveelste keer, harhar. Achja ik word iig ook niet dikker
![]()
Ikea-soepschaal ofzo.. de grote bak waar het uit komt is een liter, denk dat ik tussen de 200 en 250 ml eruit heb gescheptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, hoeveel gram is een 'grote bak'?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb overigens wel andere dingen gevonden die handig zijn op vakantie:
American Express creditcard van van vriendje
oplaadbare batterijen
garmin gps-ding
120 euro
wereldstekker
...
Ja da's ook wel zo! Ik blijf dus momenteel op gewicht met relatief normaal/genoeg/soms veel? eten met af en toe ongezonde uitschieters met cola en chocola ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's ook best fijn om te weten hoe je precies gelijk blijft!! Want da's nog het moeilijkste in feite, afvallen kan iedereen!![]()
Over die sambal: badjak is echt veeeeel minder scherp dan oelek en het gaat om een klein mespuntje door de mayo. Je zou het kunnen proberen......
Wel jammer dat het zonder die mayo niet lekker is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:56 schreef V1z0R het volgende:
Laat trouwens de mayo weg bij het beleg wat Co noemde en je hebt een 'negatieve calorie'-beleg!
Ik ben nog steeds verknocht aan broodjes geprakte avocado met zout/peper/uiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:13 schreef MarMar het volgende:
Broodje advokado met een klein snufje peper at ik wel eens vaker, maar zal dat ook eens gaan proberen met de sambal, klinkt goed
Hoeft voor mij geen mayo bij dan iig.
lol ah well, manlief houdt van knoflook, dus die moet niet zeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verknocht aan broodjes geprakte avocado met zout/peper/uiJammer alleen dat je er zo van uit je bakkes gaat stinken
Dan kun je ook net zo goed een fatsoenlijke D etenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft de afgelopen anderhalve week voornamelijk gekookt en ik heb op dit moment geen heftige kiespijn. Dus.
En sigme, ik zal de hoeveelheid groente eens wat preciezer aanduiden.
Zet je er nog één bij. Niks mis met twee S'enquote:
Wat een lucky shot!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef Phaidra het volgende:
Ik word net gebeld: "Het is tijd voor uw cv-ketel onderhoud. Komt het uit als we over 15 min. even langskomen?" Wtf!Dus nu is er een dude naar de cv-ketel aan het kijken. Service hey! Gelukkig had ik al een halve dag opruimen achter de rug
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |