Alsof Chavez en Khadaffi zich daar wat van aantrekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft wel een reis en vliegverbod.
Aanvallen van luchtafweergeschut is 1, handhaven no-flu 2 daarna gebouwen waar Gadaffi zit met geleide raketten 3... net als tegen Saddam in 1990.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:14 schreef Noz het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook... maar ben best benieuwd. En wat gebeurt er op de grond? Je kan wel een no fly zone instellen maar dan?
Ik betwijfel dat eerlijk gezegd. Zoveel last had de wereld de laatste tijd niet meer van deze despoot.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dat doet het ook niet, maar een andere manier om een despoot zoals Ghadaffi omver te werpen is er simpelweg niet. Het zal na de revolutie nog een tijd rommelen in Libië, maar ik denk dat dat op de langere termijn een stuk beter is dan Ghadaffi's regime.
Yep. Stel je voor dat mensen zelf gaan bepalen wat ze met hun leven doen. Dat is gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?.
Bang voor de new world order?
Ja shit ik wil slapen, nu moet ik opblijven...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef yavanna het volgende:
SkyNewsBreak Libyan government to hold news conference shortly following UN vote on Libyan no-fly zone
Sterker nog, de landen die nu de grootste bek hebben (Frankrijk, UK) waren 4 maanden geleden nog de dikste maatjes met Ghadaffi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eerlijk gezegd. Zoveel last had de wereld de laatste tijd niet meer van deze despoot.
Alleen is het jammer dat ze ook weer veel te laat zijn. Eerst eindeloos overleggen uit angst dat de olieprijzen stijgen en dan een no fly zone instellen als de situatie toch al hopeloos isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aanvallen van luchtafweergeschut is 1, daarna gebouwen waar Gadaffi zit met geleide raketten 2... net als tegen Saddam in 1990.
Maar dit is nog veel minder dan Saddam toen.
Duurt hoogstens een week.
Je noemt mij bevooroordeeld?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lees m'n andere post even bevooroordeeld figuur.
Ik dacht dat dat het rebellenarsenaal was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Nibb-it het volgende:
Mbt Gaddafi's wapenarsenaal: Revolutie in Libië #49: Zorgen om het westen
Handwapens
AK serie (Sovjet-Unie, ook Sudanese kopieën)
[ afbeelding ]
FAL (België, kopieën worden wereldwijd gemaakt)
[ afbeelding ]
PKM (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
HMG's
DSHk (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
ZPU-1 (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
ZPU-2 (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
ZPU-4 (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
ZU-23 (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
Raketsystemen
RPG-7 (Sovjet-Unie)
[ [url=url=http://i961.photobucket.com/albums/ae100/wickidwim/RPG7.jpg
]afbeelding[/url] ]
Taka (Sudan), of Saheb (Iran) - Sudan lijkt me waarschijnlijker.
[ afbeelding ]
Soba (Sudan)
[ afbeelding ]
Voertuigen
BMP-1 (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
T55 (Sovjet-Unie)
[ afbeelding ]
Oh, als we hem miljarden en miljarden geven pleegt hij geen aanslagen meer op onze bodems.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat eerlijk gezegd. Zoveel last had de wereld de laatste tijd niet meer van deze despoot.
Je zou bijna denken dat de rebellen hetzelfde hebben...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het rebellenarsenaal was.
Nee, die zul je denk ik niet zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef binnenfontein het volgende:
Zijn er nu al wat knappe F-22's opgestegen om Libie tot een verlengde Sahara te transformeren?
Ja, maar ze zijn net op tijd, ik had er al helemaal geen hoop meer op, gister zou Benghazi al vallen... alles bij elkaar dus toch nog redelijk snel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Noz het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat ze ook weer veel te laat zijn. Eerst eindeloos overleggen uit angst dat de olieprijzen stijgen en dan een no fly zone instellen als de situatie toch al hopeloos is
Vermoedelijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof Chavez en Khadaffi zich daar wat van aantrekken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je noemt mij bevooroordeeld?Jij bent degene die dweept met het gewapende tuig, waarbij je om jezelf in te dekken nog wat opmerkingen maakt dat er niet gegarandeerd een democratie komt. Ik, daarentegen, heb in geen enkele post in deze reeks mijn voorkeur uitgesproken voor eender welk van de kampen.
Alsof er veel landen zijn die geen miljarden krijgen van het Westen om zich gedeisd te houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Oh, als we hem miljarden en miljarden geven pleegt hij geen aanslagen meer op onze bodems.
Goeie deal man!
Tegen die bierkaai ben ik ook al aangelopen, dus ik ben het hier helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wel ben ik een fel tegenstander van internationaal ingrijpen. Dat valt hier slecht, omdat het hier vol zit met naïevelingen die onvoorwaardelijk voorstander zijn van de rebellen en Kadaffi nog het liefst op een marktplein gevierendeeld zouden zien. Zo weinig nuance, het is bijna ongelooflijk.
Beter nu dan later.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Noz het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat ze ook weer veel te laat zijn. Eerst eindeloos overleggen uit angst dat de olieprijzen stijgen en dan een no fly zone instellen als de situatie toch al hopeloos is
Ghadaffi heeft hetzelfde als de rebellen + nog wat moderner en beter spul. En meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de rebellen hetzelfde hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |