Ik krijg de indruk dat Reuters net zo betrouwbaar is als de NOS.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Zucht
Ik blijf wel moe worden van Reuters en haar aanhang...
Lol jep. Ik geloof dat de NOS Reuters ook als bron gebruikt, en Reuters veelal Al Arabiya. Zo zat het toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat Reuters net zo betrouwbaar is als de NOS.
Geen idee, ik volg ze alle 3 nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lol jep. Ik geloof dat de NOS Reuters ook als bron gebruikt, en Reuters veelal Al Arabiya. Zo zat het toch?
Hij kan niks officieels of formeels afspreken iig. Hij zou wat kunnen onderhandelen over of hij zijn tent en favoriete tapijt mag meenemen maar dan houdt het al snel op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:25 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook, vandaar dat deze eis nergens op slaat.
Plus, hij kan nu weer gaan roepen dat er niet met de terroristen valt te onderhandelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:42 schreef Lagrinta het volgende:
Hij is gewoon weer aan het zieken, net als die eerste keer met die paraplu in dat golfkarretje.
Als hij korans moest verbanden om aan de macht te blijven zou hij het doen. Hij lijkt gek, is het ook, maar toch zit er een geraffineerde strategie achter al die wartaal die ie uitslaat. Ik heb dankzij hem wel 100 x al gedacht of het welicht toch Al Qaeda is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:44 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Plus, hij kan nu weer gaan roepen dat er niet met de terroristen valt te onderhandelen.
In 1 van z'n belachelijke speeches kondigde hij vorige week een staakt-het-vuren aan 'om onderhandelingen een kans te geven'.
Dus zou een goede voorbereiding zijn om de aanvallen te verhevigen....
Ik hoop overigens dat ik hier verkeerd zit.
Dat zegt misschien meer over jou dan over Qhadaffi?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Als hij korans moest verbanden om aan de macht te blijven zou hij het doen. Hij lijkt gek, is het ook, maar toch zit er een geraffineerde strategie achter al die wartaal die ie uitslaat. Ik heb dankzij hem wel 100 x al gedacht of het welicht toch Al Qaeda is.
Als ik zo naar Libische militaire parades kijk, waar Gaddafi zijn shiny toys showt, zie ik grotendeels hetzelfde spulquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:04 schreef Im.Kant. het volgende:
Mooi uitgezocht! Maar je beseft je wel dat de beter uitgeruste onderdelen van het Libanese leger nog niet (vaak) gefotografeerd zijn(Khamis brigade)? Kan je dus denk ik niet meteen een vergelijking mee maken, want de zaken waar de rebellen nu mee vechten lijken voor een groot deel uit depots(reservematerieel dus) te komen ofwel van dienstplichtigen afhandig te zijn gemaakt...
Maar nu hebben we de helft van het plaatje al
Lijkt er wel op.quote:
Doet er niet toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:20 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dat zegt misschien meer over jou dan over Qhadaffi?
Het staat je vrij om een balletje op te gooien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:14 schreef truepositive het volgende:
Waarom zoveel geouwehoer over tankjes en geweren, zijn er niet belangrijkere aspecten van dit verhaal om over te discussieren?
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |