In mijn definitie van vrijheid komen geen vliegverboden en bombardementen door buitenlandse mogendheden voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Mensen die gewoon vrij willen zijn, zijn net als wij.
Ze zijn al lang onderweg. Engeland had het over "morgen". En dat begon 2 minuten geleden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
De EU moet volgens Ormel het voortouw nemen. Dan moeten ze het eerst eens met elkaar gaan worden. Dit gaat wel even duren dus.
Welkom in de echte wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
In mijn definitie van vrijheid komen geen vliegverboden en bombardementen door buitenlandse mogendheden voor.
Zijn die Friesche festivalgangers ook weer aanwezig met een vlag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik zie een nederlandse vlag in het midden
Daar denken die mensen in Benghazi heel anders over.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
In mijn definitie van vrijheid komen geen vliegverboden en bombardementen door buitenlandse mogendheden voor.
Dat moet ik nog zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn al lang onderweg. Engeland had het over "morgen". En dat begon 2 minuten geleden.
Waarom is dat nu zo onverstandig dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, ik ben tegen de agressie tegen Irak (toen niet, maar ik wijt het aan jeugdig naievisme) en ik vind deze resolutie zorgwekkend en onverstandig.
EU is erg onwaarschijnlijk inderdaad. Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:00 schreef Halcon het volgende:
De EU moet volgens Ormel het voortouw nemen. Dan moeten ze het eerst eens met elkaar gaan worden. Dit gaat wel even duren dus.
Weten hoe de wereld in elkaar steekt betekent niet dat je het moet toejuichen.quote:
In jouw geschiedinsboeken plofte Amerika toch ook gewoon in zelfdeterminatie neer?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat ben jij een wijf zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
In jouw definitie van vrijheid worden onschuldige individuen gebombardeerd op massale schaal?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Oke, maar ik erken die grenzen niet. Zo'n op papier getrokken lijn, alsof het wat uitmaakt. De hele wereld is lekker van mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
O jee, de linkse communist is bang dat mede-communist Gadaffi wordt afgeknald.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Weten hoe de wereld in elkaar steekt betekent niet dat je het moet toejuichen.
Ghadaffi een communistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
O jee, de linkse communist is bang dat mede-communist Gadaffi wordt afgeknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |