welkequote:
omdat het een verwend nest is die haar zin wil krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:14 schreef sjampoeh het volgende:
waarom jankt mo nu ? niet meer om guido maar omdat ze vast zit??
Hij zit met zijn joystick in zijn hand, zo te zien....quote:
fakequote:
karim mooi innerlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef suzi1 het volgende:
ik vind karin en lau best een leuk setje zo
kunnen die niet wat met elkaar
nou als een verdachte voor haar staat hoop ik ook echt dat ze haar niet herkennen hahaahhaa stel je voor zeggen ze U was toch degene die zich liet nemen op tvquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Je zal als meester in de rechten maar mensen tegen komen die geboeid zijn.
Gaat wel over haar grens heen toch?
Ze is bedrijfsjurist, dus dat zal wel loslopen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef MissJ.24 het volgende:
Je zal als meester in de rechten maar mensen tegen komen die geboeid zijn.
Gaat wel over haar grens heen toch?
hahaa ik , photoshopper had het niet eens in de gaten, later pas toen jullie het zeiden hahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Was niet mijn plaatje, maar ik vond het wel wat
Waar dan, want ze is niet beedigd bij de ordequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is bedrijfsjurist, dus dat zal wel loslopen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als een verdachte voor haar staat hoop ik ook echt dat ze haar niet herkennen hahaahhaa stel je voor zeggen ze U was toch degene die zich liet nemen op tv
Vingerwerk en handwerk..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef flugeltje het volgende:
Is er de afgelopen dagen eigenlijk geneukt door Maik en Mo?
Ik kan mezelf namelijk voorstellen dat ik ook zo zou gaan piepen als ik de hele dag aan iemand vast zou zitten, maar alleen als ik ongesteld ben omdat 5 keer per dag dan gewoon te weinig is...
morgen toch niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef snetje het volgende:
Gerard begint al spontaan meer te roken
Geen idee waar, ik heb het hier ergens gelezen. Zal ff kijken of ik het terug kan vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Reksie1981 het volgende:
Waar dan
[..]
Waar dan, want ze is niet beedigd bij de orde
Irriteerd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Misiuuu het volgende:
Door Monique wil ik niet eens meer stream kijken.. Ze irriteerd me zo erg!
Maar ik moet en wil ook blijven kijken..
Hahaha hoe ze naar de wc gaan..
dit gaat een goed stelletje zijn. hier gaat laura van opfleurenquote:
volgens mij is ze mr. in fiscaal recht, die ziet nooit een rechtbank van binnen, laat staan iemand die in de boeien is geslagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als een verdachte voor haar staat hoop ik ook echt dat ze haar niet herkennen hahaahhaa stel je voor zeggen ze U was toch degene die zich liet nemen op tv
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet.
en we gaan nog niet naar bed, want het is op de streams 1 en al dolle pret.........
handjes in de lucht en met zijn alle uit volle borst ff zingen![]()
![]()
denk het wel. Alles beter dan Alnixquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
dit gaat een goed stelletje zijn. hier gaat laura van opfleuren
Juridisch medewerkster bij een gemeente!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is ze mr. in fiscaal recht, die ziet nooit een rechtbank van binnen, laat staan iemand die in de boeien is geslagen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard tegen Joan: Je mag blij zijn dat je geen hekel aan me hebt.
als ze advocaat is wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is ze mr. in fiscaal recht, die ziet nooit een rechtbank van binnen, laat staan iemand die in de boeien is geslagen
Zo zielig voor Alex..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon trekt hem van de plee af.........hahaha,zijn riem moest nog vast.
gemeente maaskantje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Juridisch medewerkster bij een gemeente!
Juridisch medewerker = HBO = Faal en geen meester in de rechten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Juridisch medewerkster bij een gemeente!
Wat klinkt dat smerig, Vader Geer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne word gewoon heropgevoed de komende dagen door Geer.Zijn protege.......
Vader Geer. En als ze zich niet gedraagt een tik op der billen.
OT: NIET ZEGGEN ALSJEBLIEFT.... ik moet de uitzending van vanavond nog zienquote:
mooi!quote:
Er komen hier wel meer idiote spelfouten voorbij. Zie ook een ander topic, getiteld 'Redes ...'quote:
Martine Hafkampquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OT: NIET ZEGGEN ALSJEBLIEFT.... ik moet de uitzending van vanavond nog zien
klopt, joanna is gewend dat iedereen rekening met haar houdt en dat zij ongestoord haar gang kan gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Stability het volgende:
madam is duidelijk niet gewend om rekening met een ander te houden, godverdorie wat een misselijk mens
Ik zou daar totaal geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de wc overigens ook wel heel erg prive hoor... Daar zou ik toch ook niemand bij willen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil best geboeid worden door Gerard!! En ook aan Gerard!!
niet zoveel ineens typenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna? En nu ziet ze dat de regie ook een goor spel speelt.,. tja dan is het niet vreemd dat er nu iets geknakt is toch? Even nadenken en aders de volgende keer dat Philip en Joanna weer zo'n teringgeintje uithalen niet massaal gaan lopen miepen!!
Dat hoeft niet.. Er zijn ook mensen die kiezen voor de regelmaat van ambtenaar zijn.. Ik ken ze.. dus niet gelijk FAAL!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Juridisch medewerker = HBO = Faal en geen meester in de rechten.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Als ik Gerard was 's nachts ff stiekem los laten maken en dan het HERT d'r pols aan zijn enkel vastmaken!! is echt wel de 200 euro waard
Jij heb je ook niet opgegeven, ik vind dit fakking briljant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de wc overigens ook wel heel erg prive hoor... Daar zou ik toch ook niemand bij willen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Als die kerel van je dit niet snapt dan moet je een andere kerel zoeken!! Geer BAAS!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Als die kerel van je dit niet snapt dan moet je een andere kerel zoeken!! Geer BAAS!!!!!!!!
Daar staat dit compleet los van....dit gaat om haar 'normen en waarden'quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna? En nu ziet ze dat de regie ook een goor spel speelt.,. tja dan is het niet vreemd dat er nu iets geknakt is toch? Even nadenken en anders de volgende keer dat Philip en Joanna weer zo'n teringgeintje uithalen niet massaal gaan lopen miepen!!
Zoals ik al eerder zei vind ik het gewoon niet fris als iemand ongesteld is bijvoorbeeld. Effe een kerel helpen met pissen vind ik dan ook weer niet zo'n probleemquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zou daar totaal geen moeite mee hebben.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna? En nu ziet ze dat de regie ook een goor spel speelt.,. tja dan is het niet vreemd dat er nu iets geknakt is toch? Even nadenken en aders de volgende keer dat Philip en Joanna weer zo'n teringgeintje uithalen niet massaal gaan lopen miepen!!
Precies... Maar het is in ieder geval iets dat ze de keuze hebben zich even, tegen betaling, los te koppelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon toegeven dat er een fout is gemaakt bij berekening van de stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Capt1caveman het volgende:
Misschien, maar ben er niet zeker van, zou de verhoudingen compleet uit het verband trekken, als Guido nu terug gaat komen
Dat is iets wat ik van orgine doe, maar ik heb soms niet echt veel tekst nodig in de COS. Want over een labiele valsche nicht, een molenpaard met schimmebekinfectie, een over het paard getilde stinkbarbie is gewoon niet al te veel inhoudelijks te zeggen. Dus dan blijft er natuurlijk weinig over om hier te plempen al dan niet met de door iedereen zo geliefde nuances welke ik rijk ben!quote:
Ze zit aan Alex vast toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Nu gaat Mo weer emotionele chantage plegen en zo hopen dat ze haar zin krijgt
Ik heb meteen Amnesty ingeschakeld, men onderzoekt de zaak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna?
Naja, ik ga vaker dan 5 keer per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... Maar het is in ieder geval iets dat ze de keuze hebben zich even, tegen betaling, los te koppelen.
1e artikeltje klopt al niet.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef dasaliz het volgende:
Waardeloos artikel in de telegraaf....
De hele wereld draait om haar.quote:
Donder op zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef -Strawb
erry- het volgende:
[..]
Daar staat dit compleet los van....dit gaat om haar 'normen en waarden'
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik van orgine doe, maar ik heb soms niet echt veel tekst nodig in de COS. Want over een labiele valsche nicht, een molenpaard met schimmebekinfectie, een over het paard getilde stinkbarbie is gewoon niet al te veel inhoudelijks te zeggen. Dus dan blijft er natuurlijk weinig over om hier te plempen al dan niet met de door iedereen zo geliefde nuances welke ik rijk ben!
Een plasje zou ik ook prima vinden, maar als je ongesteld bent, of 'een grote boodschap' moet doen, dan moet iedereen wegwezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vind ik het gewoon niet fris als iemand ongesteld is bijvoorbeeld. Effe een kerel helpen met pissen vind ik dan ook weer niet zo'n probleem
Dan kun je haar helemaal beter niet aan Alex vast laten zitten als die moet kakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hele wereld draait om haar.
Als zij doodgaat, stopt al het leven in het universum.
Kan ze beter tegen Sjerren zeggen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo vindt het niet leuk hoe nederland stemt.
Kwestie van 5 min aanvragen bij Gquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een plasje zou ik ook prima vinden, maar als je ongesteld bent, of 'een grote boodschap' moet doen, dan moet iedereen wegwezen.
ze gaat roepen dat ze naar huis wil, en Guido mist en het spelletje niet begrijpt en er geen zin meer in heeft enz enz enz, in de hoop dat iedereen nu eenarm om haar heen slaat en zegt dat ze toch ab-so-luut moet blijven en meer van die ongeinquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zit aan Alex vast toch?
Ik vind het best
Als ze aan Maik had vastgezeten,dan had ze een grijns van oor tot oor gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan kun je haar helemaal beter niet aan Alex vast laten zitten als die moet kakken
Lieverd ik wil dit niet in een uitzinnig langdradige polemiek laten verzanden maar normen en waarden slaat op het feit dat de meest asociale mongolen zoals Joanna en Philip er gewoon inblijven en maar mogen dooretteren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar staat dit compleet los van....dit gaat om haar 'normen en waarden'
Alex en Mo moeten beiden wieberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaat roepen dat ze naar huis wil, en Guido mist en het spelletje niet begrijpt en er geen zin meer in heeft enz enz enz, in de hoop dat iedereen nu eenarm om haar heen slaat en zegt dat ze toch ab-so-luut moet blijven en meer van die ongein![]()
Pleur toch op
Goed punt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze aan Maik had vastgezeten,dan had ze een grijns van oor tot oor gehad.
You better!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik krijg verdomme weer respect voor Laura....een beetje maar toch........
Kan ze toch zeggen trek jij maar aan het touwtje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een plasje zou ik ook prima vinden, maar als je ongesteld bent, of 'een grote boodschap' moet doen, dan moet iedereen wegwezen.
Zit echt te genieten hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
Vind die monique zo een maf wijf he, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen wat een jankert, jankt ze niet om dit jankt ze wel weer om iets anders, gooi er drank in, woon haar helemaal uit ach en wat ouders en werk ze heeft allang laten zien dat ze een naar verwend kreng is.
Jo mag ook gaan huilen lig gestrekt hier hoppa herrie in de tent en bloed aan de muur
ze blijft maar hameren op dat eerlijk en lief en normen en waardenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo weet dat ze niet kan winnen omdat Nederland geen eerlijke en lief meisje wilt zien.
Alleen de schreeuwers.
En weer over Philip
Ze meent er 9 van de 10 keer ook geen hol van. Haar woorden hebben totaal geen waarde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Het begrijpende toontje van Aafke bezorgt me hele enge kriebels.
haha ik ookquote:
PLING!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique heeft eindelijk door hoe slecht ze behandeld is door Philip.
Dan moet ze niet doen alsof het over de handboeien gaat. Overbodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd ik wil dit niet in een uitzinnig langdradige polemiek laten verzanden maar normen en waarden slaat op het feit dat de meest asociale mongolen zoals Joanna en Philip er gewoon inblijven en maar mogen dooretteren.
Ik ook bamb hahahhaa echt he eindelijk gebeurt er wat en gelijk van die zeikwijfen denken dat ze in het Efteling hotel slapen hahahhaaquote:
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo vindt het niet leuk hoe nederland stemt.
Wikileaksquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef hierb100 het volgende:
[..]
haha ik ook
Ik hoop dat de stemcijfers niet publiekelijk worden gegeven, dan geniet je niet meer.
Dat wordt echt super geweldig....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef muzas het volgende:
Aafke gaat morgen zo hard trippen als nergens in dat huis peuken te vinden zijn![]()
:D:D:D
Coos, jij mag voortaan elke maand aan mijn touwtje komen trekken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ze toch zeggen trek jij maar aan het touwtje.
Bel morgen naar GoldenBytes en vraag inzicht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef hierb100 het volgende:
[..]
haha ik ook
Ik hoop dat de stemcijfers niet publiekelijk worden gegeven, dan geniet je niet meer.
En Gerard die steeds meer gaat gapen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Jo die zich helemaal zorgen maakt over het slapen
Jippiequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef flugeltje het volgende:
En we weten natuurlijk allemaal dat Gerard er wel van houdt om 's nachts z'n arm om iemand heen te slaan...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef dasaliz het volgende:
Heerlijk die sjaggo b... Gezicht van Joanna
(Emoticons (dus) op de iPad blijft moeilijk)
Ja om te gillen hahaha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook bamb hahahhaa echt he eindelijk gebeurt er wat en gelijk van die zeikwijfen denken dat ze in het Efteling hotel slapen hahahhaa
geloof maar niet dat ze opstapt en Maik daar laat om dat 'verachtelijke' spel te kunnen winnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volk
zo gestemd heeft. De waarheid is dat de stemmen van de mensen totaal niet van invloed
zijn geweest.
Ik snap de redenatie van Mo wel. Als ze hierom opstapt, zou het wel getuigen van karakter hebben
we gaan nog niet naar bed hoor bamby hahahaquote:
Daarom moest Stervio er in blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze hebben ook de grootste streber als sleutelbewaarder uitgezocht!!!
Ja de Xerv is ,,,,?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze hebben ook de grootste streber als sleutelbewaarder uitgezocht!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben half bijgelezen.. niet te geloven; Guido in de blauwe kamer..
Karakter?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volk
zo gestemd heeft. De waarheid is dat de stemmen van de mensen totaal niet van invloed
zijn geweest.
Ik snap de redenatie van Mo wel. Als ze hierom opstapt, zou het wel getuigen van karakter hebben
Ik heb dit ook in BB AU en UK gezien. Daar was de ketting tussen de handboeien een dikke meter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, ik ga vaker dan 5 keer per dag
Nou als ik het hier zo lees zitten de tokkies ook hier zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Day het volgende:
Wil iemand even verslag doen van the mo-story?
Goorlap!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Coos, jij mag voortaan elke maand aan mijn touwtje komen trekken.
laat nou, mooi toch!quote:
Lees dan ff goed of verder... het was een grap/photoshopquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, staat in de streamverslagen.. ik lees wel verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |