Gewoon toegeven dat er een fout is gemaakt bij berekening van de stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef Capt1caveman het volgende:
Misschien, maar ben er niet zeker van, zou de verhoudingen compleet uit het verband trekken, als Guido nu terug gaat komen
Dat is iets wat ik van orgine doe, maar ik heb soms niet echt veel tekst nodig in de COS. Want over een labiele valsche nicht, een molenpaard met schimmebekinfectie, een over het paard getilde stinkbarbie is gewoon niet al te veel inhoudelijks te zeggen. Dus dan blijft er natuurlijk weinig over om hier te plempen al dan niet met de door iedereen zo geliefde nuances welke ik rijk ben!quote:
Ze zit aan Alex vast toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Nu gaat Mo weer emotionele chantage plegen en zo hopen dat ze haar zin krijgt
Ik heb meteen Amnesty ingeschakeld, men onderzoekt de zaak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna?
Naja, ik ga vaker dan 5 keer per dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... Maar het is in ieder geval iets dat ze de keuze hebben zich even, tegen betaling, los te koppelen.
1e artikeltje klopt al niet.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef dasaliz het volgende:
Waardeloos artikel in de telegraaf....
De hele wereld draait om haar.quote:
Donder op zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef -Strawb
erry- het volgende:
[..]
Daar staat dit compleet los van....dit gaat om haar 'normen en waarden'
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik van orgine doe, maar ik heb soms niet echt veel tekst nodig in de COS. Want over een labiele valsche nicht, een molenpaard met schimmebekinfectie, een over het paard getilde stinkbarbie is gewoon niet al te veel inhoudelijks te zeggen. Dus dan blijft er natuurlijk weinig over om hier te plempen al dan niet met de door iedereen zo geliefde nuances welke ik rijk ben!
Een plasje zou ik ook prima vinden, maar als je ongesteld bent, of 'een grote boodschap' moet doen, dan moet iedereen wegwezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei vind ik het gewoon niet fris als iemand ongesteld is bijvoorbeeld. Effe een kerel helpen met pissen vind ik dan ook weer niet zo'n probleem
Dan kun je haar helemaal beter niet aan Alex vast laten zitten als die moet kakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
De hele wereld draait om haar.
Als zij doodgaat, stopt al het leven in het universum.
Kan ze beter tegen Sjerren zeggen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo vindt het niet leuk hoe nederland stemt.
Kwestie van 5 min aanvragen bij Gquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een plasje zou ik ook prima vinden, maar als je ongesteld bent, of 'een grote boodschap' moet doen, dan moet iedereen wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |