Wat klinkt dat smerig, Vader Geer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne word gewoon heropgevoed de komende dagen door Geer.Zijn protege.......
Vader Geer. En als ze zich niet gedraagt een tik op der billen.
OT: NIET ZEGGEN ALSJEBLIEFT.... ik moet de uitzending van vanavond nog zienquote:
mooi!quote:
Er komen hier wel meer idiote spelfouten voorbij. Zie ook een ander topic, getiteld 'Redes ...'quote:
Martine Hafkampquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OT: NIET ZEGGEN ALSJEBLIEFT.... ik moet de uitzending van vanavond nog zien
klopt, joanna is gewend dat iedereen rekening met haar houdt en dat zij ongestoord haar gang kan gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Stability het volgende:
madam is duidelijk niet gewend om rekening met een ander te houden, godverdorie wat een misselijk mens
Ik zou daar totaal geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de wc overigens ook wel heel erg prive hoor... Daar zou ik toch ook niemand bij willen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil best geboeid worden door Gerard!! En ook aan Gerard!!
niet zoveel ineens typenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna? En nu ziet ze dat de regie ook een goor spel speelt.,. tja dan is het niet vreemd dat er nu iets geknakt is toch? Even nadenken en aders de volgende keer dat Philip en Joanna weer zo'n teringgeintje uithalen niet massaal gaan lopen miepen!!
Dat hoeft niet.. Er zijn ook mensen die kiezen voor de regelmaat van ambtenaar zijn.. Ik ken ze.. dus niet gelijk FAAL!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Juridisch medewerker = HBO = Faal en geen meester in de rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |