volgens mij is ze mr. in fiscaal recht, die ziet nooit een rechtbank van binnen, laat staan iemand die in de boeien is geslagenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou als een verdachte voor haar staat hoop ik ook echt dat ze haar niet herkennen hahaahhaa stel je voor zeggen ze U was toch degene die zich liet nemen op tv
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet.
en we gaan nog niet naar bed, want het is op de streams 1 en al dolle pret.........
handjes in de lucht en met zijn alle uit volle borst ff zingen![]()
![]()
denk het wel. Alles beter dan Alnixquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
dit gaat een goed stelletje zijn. hier gaat laura van opfleuren
Juridisch medewerkster bij een gemeente!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is ze mr. in fiscaal recht, die ziet nooit een rechtbank van binnen, laat staan iemand die in de boeien is geslagen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard tegen Joan: Je mag blij zijn dat je geen hekel aan me hebt.
als ze advocaat is wel..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is ze mr. in fiscaal recht, die ziet nooit een rechtbank van binnen, laat staan iemand die in de boeien is geslagen
Zo zielig voor Alex..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Moon trekt hem van de plee af.........hahaha,zijn riem moest nog vast.
gemeente maaskantje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Juridisch medewerkster bij een gemeente!
Juridisch medewerker = HBO = Faal en geen meester in de rechten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Juridisch medewerkster bij een gemeente!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |