ze gaat roepen dat ze naar huis wil, en Guido mist en het spelletje niet begrijpt en er geen zin meer in heeft enz enz enz, in de hoop dat iedereen nu eenarm om haar heen slaat en zegt dat ze toch ab-so-luut moet blijven en meer van die ongeinquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zit aan Alex vast toch?
Ik vind het best
Als ze aan Maik had vastgezeten,dan had ze een grijns van oor tot oor gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan kun je haar helemaal beter niet aan Alex vast laten zitten als die moet kakken
Lieverd ik wil dit niet in een uitzinnig langdradige polemiek laten verzanden maar normen en waarden slaat op het feit dat de meest asociale mongolen zoals Joanna en Philip er gewoon inblijven en maar mogen dooretteren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar staat dit compleet los van....dit gaat om haar 'normen en waarden'
Alex en Mo moeten beiden wieberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaat roepen dat ze naar huis wil, en Guido mist en het spelletje niet begrijpt en er geen zin meer in heeft enz enz enz, in de hoop dat iedereen nu eenarm om haar heen slaat en zegt dat ze toch ab-so-luut moet blijven en meer van die ongein![]()
Pleur toch op
Goed punt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze aan Maik had vastgezeten,dan had ze een grijns van oor tot oor gehad.
You better!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik krijg verdomme weer respect voor Laura....een beetje maar toch........
Kan ze toch zeggen trek jij maar aan het touwtje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Een plasje zou ik ook prima vinden, maar als je ongesteld bent, of 'een grote boodschap' moet doen, dan moet iedereen wegwezen.
Zit echt te genieten hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Toverheks het volgende:
Vind die monique zo een maf wijf he, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen wat een jankert, jankt ze niet om dit jankt ze wel weer om iets anders, gooi er drank in, woon haar helemaal uit ach en wat ouders en werk ze heeft allang laten zien dat ze een naar verwend kreng is.
Jo mag ook gaan huilen lig gestrekt hier hoppa herrie in de tent en bloed aan de muur
ze blijft maar hameren op dat eerlijk en lief en normen en waardenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo weet dat ze niet kan winnen omdat Nederland geen eerlijke en lief meisje wilt zien.
Alleen de schreeuwers.
En weer over Philip
Ze meent er 9 van de 10 keer ook geen hol van. Haar woorden hebben totaal geen waarde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Het begrijpende toontje van Aafke bezorgt me hele enge kriebels.
haha ik ookquote:
PLING!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique heeft eindelijk door hoe slecht ze behandeld is door Philip.
Dan moet ze niet doen alsof het over de handboeien gaat. Overbodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd ik wil dit niet in een uitzinnig langdradige polemiek laten verzanden maar normen en waarden slaat op het feit dat de meest asociale mongolen zoals Joanna en Philip er gewoon inblijven en maar mogen dooretteren.
Ik ook bamb hahahhaa echt he eindelijk gebeurt er wat en gelijk van die zeikwijfen denken dat ze in het Efteling hotel slapen hahahhaaquote:
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo vindt het niet leuk hoe nederland stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |