Wikileaksquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef hierb100 het volgende:
[..]
haha ik ook
Ik hoop dat de stemcijfers niet publiekelijk worden gegeven, dan geniet je niet meer.
Dat wordt echt super geweldig....quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef muzas het volgende:
Aafke gaat morgen zo hard trippen als nergens in dat huis peuken te vinden zijn![]()
:D:D:D
Coos, jij mag voortaan elke maand aan mijn touwtje komen trekken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ze toch zeggen trek jij maar aan het touwtje.
Bel morgen naar GoldenBytes en vraag inzicht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef hierb100 het volgende:
[..]
haha ik ook
Ik hoop dat de stemcijfers niet publiekelijk worden gegeven, dan geniet je niet meer.
En Gerard die steeds meer gaat gapen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Jo die zich helemaal zorgen maakt over het slapen
Jippiequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef flugeltje het volgende:
En we weten natuurlijk allemaal dat Gerard er wel van houdt om 's nachts z'n arm om iemand heen te slaan...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef dasaliz het volgende:
Heerlijk die sjaggo b... Gezicht van Joanna
(Emoticons (dus) op de iPad blijft moeilijk)
Ja om te gillen hahaha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook bamb hahahhaa echt he eindelijk gebeurt er wat en gelijk van die zeikwijfen denken dat ze in het Efteling hotel slapen hahahhaa
geloof maar niet dat ze opstapt en Maik daar laat om dat 'verachtelijke' spel te kunnen winnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volk
zo gestemd heeft. De waarheid is dat de stemmen van de mensen totaal niet van invloed
zijn geweest.
Ik snap de redenatie van Mo wel. Als ze hierom opstapt, zou het wel getuigen van karakter hebben
we gaan nog niet naar bed hoor bamby hahahaquote:
Daarom moest Stervio er in blijven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze hebben ook de grootste streber als sleutelbewaarder uitgezocht!!!
Ja de Xerv is ,,,,?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ze hebben ook de grootste streber als sleutelbewaarder uitgezocht!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben half bijgelezen.. niet te geloven; Guido in de blauwe kamer..
Karakter?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volk
zo gestemd heeft. De waarheid is dat de stemmen van de mensen totaal niet van invloed
zijn geweest.
Ik snap de redenatie van Mo wel. Als ze hierom opstapt, zou het wel getuigen van karakter hebben
Ik heb dit ook in BB AU en UK gezien. Daar was de ketting tussen de handboeien een dikke meter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, ik ga vaker dan 5 keer per dag
Nou als ik het hier zo lees zitten de tokkies ook hier zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef Day het volgende:
Wil iemand even verslag doen van the mo-story?
Goorlap!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Coos, jij mag voortaan elke maand aan mijn touwtje komen trekken.
laat nou, mooi toch!quote:
Lees dan ff goed of verder... het was een grap/photoshopquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |