ze blijft maar hameren op dat eerlijk en lief en normen en waardenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo weet dat ze niet kan winnen omdat Nederland geen eerlijke en lief meisje wilt zien.
Alleen de schreeuwers.
En weer over Philip
Ze meent er 9 van de 10 keer ook geen hol van. Haar woorden hebben totaal geen waarde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef mootie het volgende:
Het begrijpende toontje van Aafke bezorgt me hele enge kriebels.
haha ik ookquote:
PLING!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique heeft eindelijk door hoe slecht ze behandeld is door Philip.
Dan moet ze niet doen alsof het over de handboeien gaat. Overbodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd ik wil dit niet in een uitzinnig langdradige polemiek laten verzanden maar normen en waarden slaat op het feit dat de meest asociale mongolen zoals Joanna en Philip er gewoon inblijven en maar mogen dooretteren.
Ik ook bamb hahahhaa echt he eindelijk gebeurt er wat en gelijk van die zeikwijfen denken dat ze in het Efteling hotel slapen hahahhaaquote:
ik vind het wel jammer dat de mensen in het huis nu denken dat het Nederlands volkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Mo vindt het niet leuk hoe nederland stemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |