quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Als ik Gerard was 's nachts ff stiekem los laten maken en dan het HERT d'r pols aan zijn enkel vastmaken!! is echt wel de 200 euro waard
Jij heb je ook niet opgegeven, ik vind dit fakking briljant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de wc overigens ook wel heel erg prive hoor... Daar zou ik toch ook niemand bij willen...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Als die kerel van je dit niet snapt dan moet je een andere kerel zoeken!! Geer BAAS!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Coos het volgende:
Als die kerel van je dit niet snapt dan moet je een andere kerel zoeken!! Geer BAAS!!!!!!!!
Daar staat dit compleet los van....dit gaat om haar 'normen en waarden'quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna? En nu ziet ze dat de regie ook een goor spel speelt.,. tja dan is het niet vreemd dat er nu iets geknakt is toch? Even nadenken en anders de volgende keer dat Philip en Joanna weer zo'n teringgeintje uithalen niet massaal gaan lopen miepen!!
Zoals ik al eerder zei vind ik het gewoon niet fris als iemand ongesteld is bijvoorbeeld. Effe een kerel helpen met pissen vind ik dan ook weer niet zo'n probleemquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zou daar totaal geen moeite mee hebben.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
Jullie kunnen nu allemaal wel zeiken over Mo, maar jullie zijn NU al gisteren vergeten? Hoe ze emotioneel verkracht is door Philip en Joanna? En nu ziet ze dat de regie ook een goor spel speelt.,. tja dan is het niet vreemd dat er nu iets geknakt is toch? Even nadenken en aders de volgende keer dat Philip en Joanna weer zo'n teringgeintje uithalen niet massaal gaan lopen miepen!!
Precies... Maar het is in ieder geval iets dat ze de keuze hebben zich even, tegen betaling, los te koppelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind de wc overigens ook wel heel erg prive hoor... Daar zou ik toch ook niemand bij willen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |