Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en een gratis POEP incident begrijp ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs viel om van de moe en wilde toch nog op het potje poepen![]()
Met als resultaat drie druppels plas, eentje in het potje en twee op zijn bovenbeen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef Fha het volgende:
Aaahw![]()
In verhouding is dat toch nog meer in het potje dan het manvolk hier soms voor elkaar krijgt
alleen een dikke windquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een gratis POEP incident begrijp ik
Je snapt nu nog meer waarom ik met Thijs wil trouwen heh?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Je snapt nu nog meer waarom ik met Thijs wil trouwen heh?![]()
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een gratis POEP incident begrijp ik
Nog even en je bent erquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
OHAIquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl komt hier ook even een potje meeslurpen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar is onze joysa mannenverslinder?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je ook veel plezier van hebben
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Stuwiedepoepiequote:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
In de lijstquote:
Allemaal nagellakkersquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wie heeft er ergens een linkje naar de KSC geplaatst?
hey ook weer terugquote:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Of ik jou nagels ook roze zal lakken?quote:
o had je ff niet gezien hierquote:
Half zesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
had je mijn antwoord nog gelezen?
Uur of half zes
Ik heb al glitterbordeaux met vet hippe sokafdrukselsquote:
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half zes![]()
Wil je dan nog een knuffel van mij en een hoi van Thijs?
valt mee toch ?quote:
In de warquote:
Wat heb je er dan op gesmeerd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn gezicht is bruin en het stinkt
Als je een andere sc gewend bent valt dit niet meequote:
WOaaaaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al glitterbordeaux met vet hippe sokafdruksels
Nee, in de nagel sc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Joysa !En je postte het in het lush topic
![]()
Haar schuld. Blame her
Negers stinken nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn gezicht is bruin en het stinkt
Negers zijn niet bruinquote:
jah de talsc is ook niet zo snelquote:
Wil je een knuff?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de war![]()
Ik ga zo wel veel makkelijker aan het werk
Dan had ik vandaag dus nog wel gewonnenquote:
Err... Ik bedoel.. Crap nevermindquote:
Dit is het koffietopic. Laten we de praat over andere reeksen dan ook fijn achtewege latenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Joysa !En je postte het in het lush topic
![]()
Haar schuld. Blame her
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
WOaaaaah![]()
Ik ben jaloers
![]()
Ik zit weer midden in een nagellak faseWord er zelf wel een beetje gestoord van hahaha
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is het koffietopic. Laten we de praat over andere reeksen dan ook fijn achtewege laten
Ohnoesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
was ik de auto aan het poetsenzuigen, scheurt mijn mooiste lange pinknagel af
nee nog nietquote:
Dat is geen grap, dat weet je hoop ikquote:
Kortere nagels is vaak mooier met lakquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoes
Ik heb mijn nagels maar weer afgeknipt want in mijn slaap deed ik weer helemaal eczeem krabbenMaar ze kunnen heus nog steeds wel gelakt worden
![]()
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nog niet, moet morgen nog![]()
Hopelijk niet lang
Dan hoop ik dat de soeksoeki door de apk komt, want dan komen we evenquote:
Dat komt hier dus neer op sexquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik postte 2 dingen
Maar goed. Ontopic:
He jammerquote:
Vind ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kortere nagels is vaak mooier met lak
* PriemGirl purrrrrrrrrrsquote:
'Kortere' is geen kortequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind ik nietLangere nagels vind ik sowieso mooier
Dan lijken vingers tenminste ook mooi lang
Dat wel, maar dinsdag en woensdag konden we ook al 2 uur eerder naar huis, dus hopelijk morgen ook eerder weg dan half 6quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Zijn dat geen vaste tijden dan die je draait
Zo erg heb ik hem ook niet mishandeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de soeksoeki door de apk komt, want dan komen we even
Dan nog vind ik lange nagels mooier..quote:
Oh jammer zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn nick is helaas niet zo spannend....(is mijn naam).
Girl is pretty obvious aangezien ik een vieze ouwe vent ben ofcoz.
Dat is wel relaxed als je eerder naar huis magquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, maar dinsdag en woensdag konden we ook al 2 uur eerder naar huis, dus hopelijk morgen ook eerder weg dan half 6
Dat is het zeker alleen wel jammer dat ik dan weer minder verdienquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed als je eerder naar huis mag
Beidequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is nespresso lekkah? of gewoon duur?
Doe je dat wel even niet hier?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Woohoo als ik nog even doorspam heb ik in 1 jaar de top500 gehaald
Oooh, dat is dan zeker minderquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker alleen wel jammer dat ik dan weer minder verdien
Ouwe spemmertquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal wat meer gaan ONZ'enquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe je dat wel even niet hier?
Jij spamt flink meer dan Nijntje gezien je gemiddeldequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
34 cent per cupje vind ik het nooit waardquote:
Eigenlijk heb ik tot augustus, heb 3 maanden niet geFok!tquote:
WUTquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
34 cent per cupje vind ik het nooit waard
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zij post hier toch ook al veeeeeel langerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij spamt flink meer dan Nijntje gezien je gemiddelde
Ach, we hebben allemaal drukke en minder drukke periodesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik tot augustus, heb 3 maanden niet geFok!t
gemiddelde heeft niets te maken met hoe lang iemand postquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij post hier toch ook al veeeeeel langer
Dat hoop ik ook voor je. Ken het gevoel want ik wil ook een andere baanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, ik wil toch wat anders gaan doen, dus hopelijk vind ik snel wat anders
Maar het verschil is alleen jij doet wel iets wat je wil doen kwa werk en ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je. Ken het gevoel want ik wil ook een andere baan
Ik zou hem zelf wel graag willen; maar ik drink én alleen koffie in het weekend (thuis dan. Tijdens de week wel gewoon op het werk) én mijn vriend drinkt nooit koffie. Dus... Dan maar mijn senseo'tje blijven gebruiken...quote:
jah dat was vandaag overal al in het nieuws dat ze dat gingen doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe ze zijn vet netjes bij voetbal een minuut stil voor japan
Dat was ook al aangekondigd dat ze voor de wedstrijden stil zouden zijjnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe ze zijn vet netjes bij voetbal een minuut stil voor japan
Ehm, niet echt eigenlijk hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het verschil is alleen jij doet wel iets wat je wil doen kwa werk en ik niet
Oh okequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat was vandaag overal al in het nieuws dat ze dat gingen doen
Vroeger, toen ik spamde, zat ik braaf in ONZ hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij spamt flink meer dan Nijntje gezien je gemiddelde
FOK! is toch bedoeld voor fun, niet voor een spamdoel volbrengen?quote:
Ik weet nog dat ik in augustus 2003 aan 5.338 posts genoeg had voor de Top-500quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Oooh, en die 30k in KSC in iets meer dan een jaar tijd is geen 'spam'quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik spamde, zat ik braaf in ONZ hoor
Brrr lijkt me niks om zo naar je werk te moeten. *is nog erg blij met haar huidig jobje*quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, niet echt eigenlijk hoor
Ik vind er helemaal niets meer aan en zou het liefst iets heel anders doen![]()
Uhhh dat weet ik ook wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
FOK! is toch bedoeld voor fun, niet voor een spamdoel volbrengen?
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, en die 30k in KSC in iets meer dan een jaar tijd is geen 'spam'![]()
Jij spamt niet, alleen maar goede postsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik spamde, zat ik braaf in ONZ hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in augustus 2003 aan 5.338 posts genoeg had voor de Top-500
Ik moet ook weer iets gaan doen inderdaad waar ik plezier aan beleefquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Brrr lijkt me niks om zo naar je werk te moeten. *is nog erg blij met haar huidig jobje*
Het is beter dat ik hier even niet verder op in gaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, en die 30k in KSC in iets meer dan een jaar tijd is geen 'spam'![]()
Het gaat in deze even puur om de hoeveelheidquote:
Dus helemaal niks met kinderen meer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, niet echt eigenlijk hoor
Ik vind er helemaal niets meer aan en zou het liefst iets heel anders doen![]()
Achja, soms lijkt het zo...quote:
Ik mag toch hopen dat je niet hier in de buurt komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Fha het volgende:
woensdag eerste motorlesiedereen naar binnen!
Yupquote:
Postaantal hoort er gewoon bijquote:
Ik zou het niet weten joh. Ik zou wel in de financiele wereld willen werken hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus helemaal niks met kinderen meer?
Waar zit je dan aan te denken?
Neuhquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet hier in de buurt komt
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Postaantal hoort er gewoon bij
Ik heb liever een moorkop want daar zit ook slagroom op de bovenkantquote:
Niet die lekkerequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever een moorkop want daar zit ook slagroom op de bovenkant
Heb je daar ook wat papieren voor of dat niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten joh. Ik zou wel in de financiele wereld willen werken hier
Ik werk 4 dagen per week (maar wel 48 uur per week)quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
Maar werk je niet fulltime dan? Ik bedoel: Als ik 40u zou werken en met een 'blergh' gevoel naar mijn werk moet; zou ik het niet lang volhouden.Of: Ben je al druk bezig met zoeken
barbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb liever een moorkop want daar zit ook slagroom op de bovenkant
Welnee joh, maar daar kan ik natuurlijk om liegen aangezien dat toch nooit wordt opgevraagdquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je daar ook wat papieren voor of dat niet?
Je sanybrojeur ontstoppen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo even de confrontatie aan met het gemalen water
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, maar daar kan ik natuurlijk om liegen aangezien dat toch nooit wordt opgevraagd
In Nederland heb ik ook nog NOOIT iets hoeven laten zien hoorquote:
Ikke wil ookquote:
doe er ook 1 voor mij mee nemenquote:
Kun je niet quoten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
@Stu: Piiiiep. Zo. Lekker danIk doe het wel met mijn nine to five jobje dan
(alhoewel.... *zit nu ook te werken
)
Mijne niet maar bossche bollenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lekker
Dan is mijn loon ook net binnen
Ach ja, the grass is always greener on the other sidequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
@Stu: Piiiiep. Zo. Lekker danIk doe het wel met mijn nine to five jobje dan
(alhoewel.... *zit nu ook te werken
)
Douchen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Kom maar zelf halen !quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ikke wil ook
[..]
doe er ook 1 voor mij mee nemen
zo een gekke wc die achter elke deur kan met een dunne buis. hmhm ja die!quote:
zal ik ze dan maar brengen ?quote:
Owww diequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
zo een gekke wc die achter elke deur kan met een dunne buis. hmhm ja die!
Geniet ervan!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Met die scary papa?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Vanmorgen een hele heisa hier vanwege Nutella
Oh gelukkigquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww die
Nee hoor gemalen water komt uit de douche
Nee.quote:
Nou, die was aan 'mijn kant' en moeders dus 'aan de andere kant'quote:
Gewoon alles zelf opeten, dan geen probleem behalve hongerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Vanmorgen een hele heisa hier vanwege Nutella
Vertelquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die was aan 'mijn kant' en moeders dus 'aan de andere kant'
Hm, beter plan ja!quote:
o dan kun jij ze beter langsbrengenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, beter plan ja!
Ook al ben ik volgende week in Den Bosch
Moeders ging gillen omdat ik zoonlief 'chocola' mee naar school gaf (voor het eerst in 5 maanden tijd). Ik zei dat het geen chocola is maar hazelnoot pasta en daar was vaders het mee eens maar zij ging door het lint en ik mocht geen chocola geven aan de kinderen en bla bla bla bla blaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon alles zelf opeten, dan geen probleem behalve honger
nee, brrrrrrrrrrrrr, kinderen die chocola etenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeders ging gillen omdat ik zoonlief 'chocola' mee naar school gaf (voor het eerst in 5 maanden tijd). Ik zei dat het geen chocola is maar hazelnoot pasta en daar was vaders het mee eens maar zij ging door het lint en ik mocht geen chocola geven aan de kinderen en bla bla bla bla bla
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeders ging gillen omdat ik zoonlief 'chocola' mee naar school gaf (voor het eerst in 5 maanden tijd). Ik zei dat het geen chocola is maar hazelnoot pasta en daar was vaders het mee eens maar zij ging door het lint en ik mocht geen chocola geven aan de kinderen en bla bla bla bla bla
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh!
Roep eens heul lange leuke woorden voor mijn metatag?
Ja, dat zou problemen geven op school volgens moedersquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, brrrrrrrrrrrrr, kinderen die chocola eten
Hoezo, dat doet mama wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, brrrrrrrrrrrrr, kinderen die chocola eten
Joh laat ze aids en vlekken krijgen en stap gewoon opquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah waar ken ik dat vanquote:
Dat punt komt heel dicht in de buurt moet ik zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh laat ze aids en vlekken krijgen en stap gewoon op
Heeftie Kadaffi zn ass gekickt en die kerndinges uitgepist ja?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
Oooh liefjes, jullie kunnen gewoon rustig slapen straksHarry Potter heeft zojuist de wereld weer gered van het kwaad
![]()
Ik zag het zelluf op mn laptop
goede moeders weten het altijd beterquote:
Wat krijgen ze anders mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat hij nu op af jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeftie Kadaffi zn ass gekickt en die kerndinges uitgepist ja?
Oh, gluksig maar, ik was al bang!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef Fha het volgende:
Oooh liefjes, jullie kunnen gewoon rustig slapen straksHarry Potter heeft zojuist de wereld weer gered van het kwaad
![]()
Ik zag het zelluf op mn laptop
Welke?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:leuk als je kinderen een spelletje downloaden
Trojantje binnen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
leuk als je kinderen een spelletje downloaden
Whuthappened?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
Ja echt hehquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, gluksig maar, ik was al bang!
Want het is vet eng donker buiten
Heb ik hier nooit last vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
Niets want ze eten altijd op school maar dit was omdat hij naar een museum ging en daar had hij een packed lunch voor nodig en hij wilde graag Nutella op brood en kaas op de ander. Maar goed, moeders was denk ik boos omdat haar man geen zin had afgelopen nacht of zo en dat moet ze dan blijkbaar op mij afreagerenquote:
Mag papa de boel weer reparerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:leuk als je kinderen een spelletje downloaden
als ik OOIT kinderen krijg, en mensen gaan me even vertellen wat ik wel/niet moet doen op zo'n betweterige manier dan knuppel ik ze neerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goede moeders weten het altijd beter
ah, zoek maar vast een mooie knuppel uit danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als ik OOIT kinderen krijg, en mensen gaan me even vertellen wat ik wel/niet moet doen op zo'n betweterige manier dan knuppel ik ze neer
Die moeder doet NIETS voor haar kinderen. Daar ben ik toch voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
En waarom smeert die moeder geen boterhammen voor haar kinderen?
Nou ze had anders na heel lang nog steeds een rol chocolat chip koekjes over hoor!quote:
Ik snap datquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt hehBolle moet ook verplicht in bed slapen straks
huh ben jij de moeder? ik snap het niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die moeder doet NIETS voor haar kinderen. Daar ben ik toch voor
Ze brengt ze niet naar bed, stopt ze niet in bad, geeft ze geen eten. Ze doet gewoon niets met de kinderen als ze er al is
Nee, da's niet echt geschikt voor hun leeftijd neequote:
Nope, ik ben de nannyquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
huh ben jij de moeder? ik snap het niet meer
Wat een kutgezinquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets want ze eten altijd op school maar dit was omdat hij naar een museum ging en daar had hij een packed lunch voor nodig en hij wilde graag Nutella op brood en kaas op de ander. Maar goed, moeders was denk ik boos omdat haar man geen zin had afgelopen nacht of zo en dat moet ze dan blijkbaar op mij afreageren
Altijd lovelyquote:
Wat komt het hardste aan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, zoek maar vast een mooie knuppel uit dan
Omdat ik amper chocola eet, wanneer onthou je dat nou eens?quote:
Ik weet anders een reep die snel weg wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ze had anders na heel lang nog steeds een rol chocolat chip koekjes over hoor!
Helaas zie je dat heel veel in Londonquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een kutgezinOf iig kutouders
OOOOquote:
Dat kwam dan door meneertaart of marijke was op bezoek geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet anders een reep die snel weg was
Weet ik tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik amper chocola eet, wanneer onthou je dat nou eens?
Nogmaals:quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die moeder doet NIETS voor haar kinderen. Daar ben ik toch voor
Ze brengt ze niet naar bed, stopt ze niet in bad, geeft ze geen eten. Ze doet gewoon niets met de kinderen als ze er al is
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een kutgezinOf iig kutouders
Stu een vrouw?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OOOO
oo oke, naja dan is het nog klote, maar ik dacht dat JIJ moeder was een een andere moeder aan jou ging vertellen hoe je het moest doen
Nee, moeders kwam even in de keuken kijken en ging vervolgens toen het lint toen ze zag dat ik de Nutella gebruikte die zijzelf had gekochtquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OOOO
oo oke, naja dan is het nog klote, maar ik dacht dat JIJ moeder was een een andere moeder aan jou ging vertellen hoe je het moest doen
Bahquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helaas zie je dat heel veel in London
En als ze 10+ zijn worden ze vaak naar boarding school gestuurd
Marijke had een eigen reep en zonder hulp van meneer taart hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kwam dan door meneertaart of marijke was op bezoek geweestof ik
Maar ik was het niet
Dan klinkt nanny idd vreemdquote:
Uit Stu zn pisbuis komen weinig kindertjes gok ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OOOO
Of Bolle in je gezicht soggensquote:
Ga dat doen ipv nannyquote:
Soberzo uit pisbuizen komen weinig kindertjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit Stu zn pisbuis komen weinig kindertjes gok ik
nou ja, deze is 9 maar weet nu wel dat ze voortaan moet uitkijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd lovely3x raden waarom ik nu aan het overwerken ben
Klanten die maar op alles 'ok' en 'ja' klikken.. gmrpfl....
Nee joh, dat lijkt me helemaal niet leuk als ik heel eerlijk benquote:
meneer taart was toen meneer taart nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kwam dan door meneertaart of marijke was op bezoek geweestof ik
Maar ik was het niet
Marshallplantachtigen? Parteretrap? Menstruatiestoornis? Pottenbakkerscursus? Zeehondenopvang? Langeafstandsplaatslocatieapparaat?quote:
Moet je ook eerst omgebouwd wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, dat lijkt me helemaal niet leuk als ik heel eerlijk ben![]()
Lijkt me best heel erg pijnlijk eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit Stu zn pisbuis komen weinig kindertjes gok ik
Misschien was ik het dan stiekem toch zonder dat ik het door hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meneer taart was toen meneer taart niet
Leeeuuuukquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marshallplantachtigen? Parteretrap? Menstruatiestoornis? Pottenbakkerscursus? Zeehondenopvang? Langeafstandsplaatslocatieapparaat?
Wat is er nou leuk aan menstruatiestoornis?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marshallplantachtigen? Parteretrap? Menstruatiestoornis? Pottenbakkerscursus? Zeehondenopvang? Langeafstandsplaatslocatieapparaat?
Dan moet je vreemde broeken aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me best heel erg pijnlijk eigenlijk![]()
Nee het was Mama Taart die heeft geholpenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien was ik het dan stiekem toch zonder dat ik het door hadDat kan namelijk
![]()
Nee, dat is de school waar je woont en naar school gaat en dan kom je vaak alleen nog maar in de schoolvakanties thuisquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Boarding school?Daar leren ze hoe ze op het vliegtuig naar de ECHTE wereld moeten stappen?
Het was dan ook al anderhalf jaar geleden, die ene reepquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien was ik het dan stiekem toch zonder dat ik het door hadDat kan namelijk
![]()
echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee het was Mama Taart die heeft geholpen
oh toen zat ik in een niet-eten-periode dus ik was het nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was dan ook al anderhalf jaar geleden, die ene reep
Ook een behoorlijke bevrijding dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is de school waar je woont en naar school gaat en dan kom je vaak alleen nog maar in de schoolvakanties thuis
Da's lache johquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan menstruatiestoornis?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Fha het volgende:
Taartje?
Poedelewoepsieliefdesdier![]()
dat is het beste woord.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt?
dat geloof ik wel![]()
die eet heul veul chocola
Weet je wat OOK lachen is?quote:
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat niemand aan het testen is terwijl ik dat op de site mik
Nou, vaak heb je dan op zaterdagochtend ook les en dan 's middags sport. Je wordt nogal geleefd en je slaapt vaak in een kamer met 5 of 7 anderen. Nagenoeg geen privacy dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een behoorlijke bevrijding dus
ik geloof jequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
tenminste dat zei je toen van wel
BAM dikke bitchslapquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je wat OOK lachen is?
Een klap voor je bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |