Trojantje binnen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
leuk als je kinderen een spelletje downloaden
Whuthappened?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
Ja echt hehquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, gluksig maar, ik was al bang!
Want het is vet eng donker buiten
Heb ik hier nooit last vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
Niets want ze eten altijd op school maar dit was omdat hij naar een museum ging en daar had hij een packed lunch voor nodig en hij wilde graag Nutella op brood en kaas op de ander. Maar goed, moeders was denk ik boos omdat haar man geen zin had afgelopen nacht of zo en dat moet ze dan blijkbaar op mij afreagerenquote:
Mag papa de boel weer reparerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef wel.o.k het volgende:leuk als je kinderen een spelletje downloaden
als ik OOIT kinderen krijg, en mensen gaan me even vertellen wat ik wel/niet moet doen op zo'n betweterige manier dan knuppel ik ze neerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goede moeders weten het altijd beter
ah, zoek maar vast een mooie knuppel uit danquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
als ik OOIT kinderen krijg, en mensen gaan me even vertellen wat ik wel/niet moet doen op zo'n betweterige manier dan knuppel ik ze neer
Die moeder doet NIETS voor haar kinderen. Daar ben ik toch voorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
En waarom smeert die moeder geen boterhammen voor haar kinderen?
Nou ze had anders na heel lang nog steeds een rol chocolat chip koekjes over hoor!quote:
Ik snap datquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt hehBolle moet ook verplicht in bed slapen straks
huh ben jij de moeder? ik snap het niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die moeder doet NIETS voor haar kinderen. Daar ben ik toch voor
Ze brengt ze niet naar bed, stopt ze niet in bad, geeft ze geen eten. Ze doet gewoon niets met de kinderen als ze er al is
Nee, da's niet echt geschikt voor hun leeftijd neequote:
Nope, ik ben de nannyquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
huh ben jij de moeder? ik snap het niet meer
Wat een kutgezinquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets want ze eten altijd op school maar dit was omdat hij naar een museum ging en daar had hij een packed lunch voor nodig en hij wilde graag Nutella op brood en kaas op de ander. Maar goed, moeders was denk ik boos omdat haar man geen zin had afgelopen nacht of zo en dat moet ze dan blijkbaar op mij afreageren
Altijd lovelyquote:
Wat komt het hardste aan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ah, zoek maar vast een mooie knuppel uit dan
Omdat ik amper chocola eet, wanneer onthou je dat nou eens?quote:
Ik weet anders een reep die snel weg wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ze had anders na heel lang nog steeds een rol chocolat chip koekjes over hoor!
Helaas zie je dat heel veel in Londonquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een kutgezinOf iig kutouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |