Maar het verschil is alleen jij doet wel iets wat je wil doen kwa werk en ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je. Ken het gevoel want ik wil ook een andere baan
Ik zou hem zelf wel graag willen; maar ik drink én alleen koffie in het weekend (thuis dan. Tijdens de week wel gewoon op het werk) én mijn vriend drinkt nooit koffie. Dus... Dan maar mijn senseo'tje blijven gebruiken...quote:
jah dat was vandaag overal al in het nieuws dat ze dat gingen doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe ze zijn vet netjes bij voetbal een minuut stil voor japan
Dat was ook al aangekondigd dat ze voor de wedstrijden stil zouden zijjnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe ze zijn vet netjes bij voetbal een minuut stil voor japan
Ehm, niet echt eigenlijk hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het verschil is alleen jij doet wel iets wat je wil doen kwa werk en ik niet
Oh okequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat was vandaag overal al in het nieuws dat ze dat gingen doen
Vroeger, toen ik spamde, zat ik braaf in ONZ hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij spamt flink meer dan Nijntje gezien je gemiddelde
FOK! is toch bedoeld voor fun, niet voor een spamdoel volbrengen?quote:
Ik weet nog dat ik in augustus 2003 aan 5.338 posts genoeg had voor de Top-500quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
Woohoo als ik nog even doorspam heb ik in 1 jaar de top500 gehaald
Oooh, en die 30k in KSC in iets meer dan een jaar tijd is geen 'spam'quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik spamde, zat ik braaf in ONZ hoor
Brrr lijkt me niks om zo naar je werk te moeten. *is nog erg blij met haar huidig jobje*quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, niet echt eigenlijk hoor
Ik vind er helemaal niets meer aan en zou het liefst iets heel anders doen![]()
Uhhh dat weet ik ook wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
FOK! is toch bedoeld voor fun, niet voor een spamdoel volbrengen?
Neequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, en die 30k in KSC in iets meer dan een jaar tijd is geen 'spam'![]()
Jij spamt niet, alleen maar goede postsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik spamde, zat ik braaf in ONZ hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in augustus 2003 aan 5.338 posts genoeg had voor de Top-500
Ik moet ook weer iets gaan doen inderdaad waar ik plezier aan beleefquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Brrr lijkt me niks om zo naar je werk te moeten. *is nog erg blij met haar huidig jobje*
Het is beter dat ik hier even niet verder op in gaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, en die 30k in KSC in iets meer dan een jaar tijd is geen 'spam'![]()
Het gaat in deze even puur om de hoeveelheidquote:
Dus helemaal niks met kinderen meer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, niet echt eigenlijk hoor
Ik vind er helemaal niets meer aan en zou het liefst iets heel anders doen![]()
Achja, soms lijkt het zo...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |