valt mee toch ?quote:
In de warquote:
Wat heb je er dan op gesmeerd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn gezicht is bruin en het stinkt
Als je een andere sc gewend bent valt dit niet meequote:
WOaaaaahquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al glitterbordeaux met vet hippe sokafdruksels
Nee, in de nagel sc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Joysa !En je postte het in het lush topic
![]()
Haar schuld. Blame her
Negers stinken nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn gezicht is bruin en het stinkt
Negers zijn niet bruinquote:
jah de talsc is ook niet zo snelquote:
Wil je een knuff?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de war![]()
Ik ga zo wel veel makkelijker aan het werk
Dan had ik vandaag dus nog wel gewonnenquote:
Err... Ik bedoel.. Crap nevermindquote:
Dit is het koffietopic. Laten we de praat over andere reeksen dan ook fijn achtewege latenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Joysa !En je postte het in het lush topic
![]()
Haar schuld. Blame her
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
WOaaaaah![]()
Ik ben jaloers
![]()
Ik zit weer midden in een nagellak faseWord er zelf wel een beetje gestoord van hahaha
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is het koffietopic. Laten we de praat over andere reeksen dan ook fijn achtewege laten
Ohnoesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook![]()
was ik de auto aan het poetsenzuigen, scheurt mijn mooiste lange pinknagel af
nee nog nietquote:
Dat is geen grap, dat weet je hoop ikquote:
Kortere nagels is vaak mooier met lakquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohnoes
Ik heb mijn nagels maar weer afgeknipt want in mijn slaap deed ik weer helemaal eczeem krabbenMaar ze kunnen heus nog steeds wel gelakt worden
![]()
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nog niet, moet morgen nog![]()
Hopelijk niet lang
Dan hoop ik dat de soeksoeki door de apk komt, want dan komen we evenquote:
Dat komt hier dus neer op sexquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik postte 2 dingen
Maar goed. Ontopic:
He jammerquote:
Vind ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kortere nagels is vaak mooier met lak
* PriemGirl purrrrrrrrrrsquote:
'Kortere' is geen kortequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Vind ik nietLangere nagels vind ik sowieso mooier
Dan lijken vingers tenminste ook mooi lang
Dat wel, maar dinsdag en woensdag konden we ook al 2 uur eerder naar huis, dus hopelijk morgen ook eerder weg dan half 6quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Zijn dat geen vaste tijden dan die je draait
Zo erg heb ik hem ook niet mishandeldquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de soeksoeki door de apk komt, want dan komen we even
Dan nog vind ik lange nagels mooier..quote:
Oh jammer zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn nick is helaas niet zo spannend....(is mijn naam).
Girl is pretty obvious aangezien ik een vieze ouwe vent ben ofcoz.
Dat is wel relaxed als je eerder naar huis magquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel, maar dinsdag en woensdag konden we ook al 2 uur eerder naar huis, dus hopelijk morgen ook eerder weg dan half 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |