Oke, in elk geval beter dan een negatieve onelinerquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Moody het volgende:
Altijd lachen het Songfestival.
Dit wordt weer een grote deceptie. Vandaag de dag houden mensen (buiten Nederland) niet meer van jankiejankie liedjes. Dat de 3jees in Nederland populair zijn, zegt voldoende over het niveau van de songwriters hier (en deels de smaak van de gemiddelde Nederlander).
Ben benieuwd wanneer ze een keer iets buiten de pop-mainstream durven te sturen. Iets dat niet alleen bejaarden, Tros-publiek, pubermeisjes en Golf-rijders mooi vinden.
Nee johquote:Op donderdag 16 december 2010 21:21 schreef Moody het volgende:
Had gekund, maar niet gedaan.
Maar ff serieus. De 3J's hebben 0% meer kans dan Sieneke.
De organisatoren dachten zeker: Dat met Sieneke is niet gelukt, maar laten we maar hetzelfde genre nemen, want daar lag het niet aan.
2 dingen:quote:Op donderdag 16 december 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, in elk geval beter dan een negatieve oneliner
However, I object, your honor, betreffende het jankiejankie () gedeelte.
Heb je uberhaupt wel eens naar wat nummers van de 3Js beluisterd?
Ze hebben al aangekondigd dat bij de 5 in te zenden nummers van alles wat zit. Ook uptempo, zelfs country () en iets met Afrikaanse invloeden.
Wat is hier bv jankiejankie aan?Die tweede is niet veel anders bv dan die Belg van vorig jaar, die eindigde toch hartstikke hoog, dus het valt wel mee dat men daar buiten Nederland niet van houdt.
Dat bedoel ikquote:
"Het buitenland" was ook dol op het Belgje-met-gitaar-en-jankiejankie-liedje.quote:2. Ja, ik ken het repertoire van de 3Jees....en ja, ik blijf erbij dat ze 0% kans hebben.
Buiten het feit dat ik er absoluut niet naar kan luisteren, vrees ik ook dat "het buitenland" een andere smaak heeft.
Ik hoop dat ze het niet ver-Shinenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is er al nieuws over hoe het nummer "afgemixt" gaat worden?
Ze zouden het begin iets korter willen maken, ik ben benieuwd
Ze gaan hem nu toch wel in het Engels zingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het niet ver-Shinen
Ja ik geloof dat dat nu zeker is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze gaan hem nu toch wel in het Engels zingen?
Maar nog wel blij dat je naar Dusseldorf gaat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat dat nu zeker is.
En het langzame intro inkorten zodat het eerder 'knalt'.
Maar ik vind het langzame intro juist zo mooi
Uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nog wel blij dat je naar Dusseldorf gaat?
Na het bekend worden van de song ben ik toch wel erg afgehaakt vwb het ESF.quote:
Trust me, al wordt het hé-le-maal niets daar met de Jees, ik vind het sowieso geweldig om er een keer bij te zijn. Voor de sfeer enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na het bekend worden van de song ben ik toch wel erg afgehaakt vwb het ESF.
Ik hoop voor jou dat ik ongelijk krijg en dat de 3J's Europa zullen veroveren...
Oeh spannend, hoop dat we hem wel voor die tijd horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Volgens hun twitter is de nieuwe versie af. Ben benieuwd of we'm binnekort al kunnen beluisteren of dat we moeten wachten tot mei. Ik hoop in elk geval dat de Engelse tekst net zo mooi is als de Nederlandse
De engelse tekst kan nooit zo mooi zijn als de nederlandse omdat de melodielijn is geschreven op een nederlandse tekst.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef grazz het volgende:
Volgens hun twitter is de nieuwe versie af. Ben benieuwd of we'm binnekort al kunnen beluisteren of dat we moeten wachten tot mei. Ik hoop in elk geval dat de Engelse tekst net zo mooi is als de Nederlandse
Of is de tekst geschreven op de melodielijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De engelse tekst kan nooit zo mooi zijn als de nederlandse omdat de melodielijn is geschreven op een nederlandse tekst.
quote:Ik ga een einde maken aan deze dag. Het was 'n vruchtbare dag. Engelse tekst is zo goed als klaar en daar heb ik op gedronken. Truste!! JD about 1 hour ago · reply
ff gereplydquote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef grazz het volgende:
Volgens mij is het ze gelukt dus krijgen we de Engelse versie op het ESF?
[..]
Ik heb nu menig nummer van andere landen gehoord, ik heb gelezen hoe men in het buitenland reageert op "Je Vecht Nooit Alleen" (overwegend positief), wetende dat het nummer nog wordt bijgeschaafd en een Engelse tekst krijgt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:12 schreef rubje het volgende:
Ik heb vd week het nummer dus helemaal gehoorden ik zeg nu al : netherlands... zero points place 14
![]()
![]()
Ik geloof in een finaleplek en dan belanden we ergens tussen plaats 9 (dus net top 10) - 16.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik heb nu menig nummer van andere landen gehoord, ik heb gelezen hoe men in het buitenland reageert op "Je Vecht Nooit Alleen" (overwegend positief), wetende dat het nummer nog wordt bijgeschaafd en een Engelse tekst krijgt...
Ik begin zowaar te geloven dat Nederland wel eens verrassend ver zou kunnen komen dit jaar.
ligt eraan, het is echt een bijzonder nummer in het nederlands, als je het vertaalt krijg je iets a la 'you'll never walk alone' kortom een dertien in een dozijn liedje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik heb nu menig nummer van andere landen gehoord, ik heb gelezen hoe men in het buitenland reageert op "Je Vecht Nooit Alleen" (overwegend positief), wetende dat het nummer nog wordt bijgeschaafd en een Engelse tekst krijgt...
Ik begin zowaar te geloven dat Nederland wel eens verrassend ver zou kunnen komen dit jaar.
Laat ik het dan zo zeggen; bij 3JS is de performance slecht, ze hebben geen camera uitstraling of showtalent. Dus moet het liedje goed zijn. En als je het engels maakt dan is het kwalitatief slechter. Want je verneukt het hele rijmschema dat in het nederlands zo geniaal is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Boldface het volgende:
Ik snap die rare theorieën over Engelse teksten niet. Heb je wel eens gekeken naar de winnende tekst van vorig jaar? Dachten jullie dat heel Europa vol zit met poëten die elke songfestivaltekst langs de Shakespeare-meetlat leggen ofzo?
Of zijn jullie soms alweer vergeten wat de geniale tekst was van het liedje waarmee Nederland voor het laatst won?
Je beschikt over een glazen bol, begrijp ik? Jij weet nu al dat er geen fatsoenlijke Engelse tekst past op het nummer? Je denkt dat heel Europa als een blok valt voor het "geniale rijmschema" van de Nederlandse versie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Maanvis het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen; bij 3JS is de performance slecht, ze hebben geen camera uitstraling of showtalent. Dus moet het liedje goed zijn. En als je het engels maakt dan is het kwalitatief slechter. Want je verneukt het hele rijmschema dat in het nederlands zo geniaal is.
Overigens bewaar ik mijn oordeel over de podiumpresentatie tot de dag van de halve finale.quote:Tikke-tikke-tak en dan bim-bam-bom.
Geloof me maar dat ik wel een beetje verstand heb van muziekquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je beschikt over een glazen bol, begrijp ik? Jij weet nu al dat er geen fatsoenlijke Engelse tekst past op het nummer? Je denkt dat heel Europa als een blok valt voor het "geniale rijmschema" van de Nederlandse versie?
Je weet de titel van het nummer nog niet eens juist te fabriceren, zo sterk let je op de tekst... Eigenlijk bewijs je hiermee keihard je eigen ongelijk, maar goed... we zullen het nooit weten hoe het uitpakt, want de 3J's zingen OF Engels OF Nederlands.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Geloof me maar dat ik wel een beetje verstand heb van muziek. Ding-ding dong had een goede performance, daarom hebben ze gewonnen. En het rijmschema is bijvoorbeeld ook te begrijpen voor de 100 miljoen duitssprekenden in europa.
Nu is elk concert van de 3j's 3 houten klazen die stil staan op een podium, dus qua performance wordt het echt niks. Daarom is het liedje ook zo belangrijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef grazz het volgende:
Ach qua tekst maak ik me niet zo'n zorgen, meer om het optreden. Het hele plaatje moet straks kloppen; camera, licht , achtergrond. Wat betreft camerawerk mogen de 3js flink gaan oefenen.
Ben nog nooit bij een concert van ze geweest, dus dat weet ik niet. Wat ik op tv zag, bijv: bij de Vrienden van amstel live, vond ik niet verkeerd. Maar ik hoop niet dat het 3 min stil staan wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu is elk concert van de 3j's 3 houten klazen die stil staan op een podium, dus qua performance wordt het echt niks. Daarom is het liedje ook zo belangrijk.
Maargoed, ik praat tegen een muur blijkt wel.
Ik heb nergens gezegd dat het liedje onbelangrijk is. Ik vind alleen dat je erg veel waarde toekent aan de tekst en dan gek genoeg ook nog denkt dat Europa de geniale rijmschema's van de Nederlandse versie beter zal waarderen dan de Engelse tekst, die je al op voorhand afknalt. Dat terwijl uit alle statistieken blijkt dat Engels veel beter scoort.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:24 schreef Maanvis het volgende:
Nu is elk concert van de 3j's 3 houten klazen die stil staan op een podium, dus qua performance wordt het echt niks. Daarom is het liedje ook zo belangrijk. Maargoed, ik praat tegen een muur blijkt wel.
Volgens mij moeten ze vooral zichzelf blijven en dat liedje gewoon goed neerzetten; zie ook België vorig jaar. Er zijn bovendien alweer meer dan genoeg acts waarbij alles om rare verkleedpartijen en podiumstunts draait. Aan dat circus hoeven de 3J's echt niet mee te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:33 schreef grazz het volgende:
Ben nog nooit bij een concert van ze geweest, dus dat weet ik niet. Wat ik op tv zag, bijv: bij de Vrienden van amstel live, vond ik niet verkeerd. Maar ik hoop niet dat het 3 min stil staan wordtbetekent niet dat ze er danspasjes bij moeten doen maar een beetje bewegen, lopen(?) kan geen kwaad lijkt me.
Maar je kunt de 3js altijd mailen? twitteren? ik heb begrepen dat ze alle feedback lezen en de positieve er uithalen.
Ja, ik verwacht ook zeker geen glitterpakken bijv. Heb het idee dat de 3JS weten dat ze van hun eigen kracht moeten uitgaan en niet iets proberen neer te zetten wat niet bij hun past. Dat zou te fake overkomen ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:40 schreef Boldface het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze vooral zichzelf blijven en dat liedje gewoon goed neerzetten; zie ook België vorig jaar. Er zijn bovendien alweer meer dan genoeg acts waarbij alles om rare verkleedpartijen en podiumstunts draait. Aan dat circus hoeven de 3J's echt niet mee te doen.
Ik voorzie geblondeerd rechtopstaand haar of grote zwarte puntmutsen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:47 schreef grazz het volgende:
Ja, ik verwacht ook zeker geen glitterpakken bijv. Heb het idee dat de 3JS weten dat ze van hun eigen kracht moeten uitgaan en niet iets proberen neer te zetten wat niet bij hun past. Dat zou te fake overkomen ook.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:53 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik voorzie geblondeerd rechtopstaand haar of grote zwarte puntmutsen...
een fatsoenlijk engels geschreven liedje wel ja, niet een aftreksel van 'you'll never walk alone'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:38 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het liedje onbelangrijk is. Ik vind alleen dat je erg veel waarde toekent aan de tekst en dan gek genoeg ook nog denkt dat Europa de geniale rijmschema's van de Nederlandse versie beter zal waarderen dan de Engelse tekst, die je al op voorhand afknalt. Dat terwijl uit alle statistieken blijkt dat Engels veel beter scoort.
Dit ben ik met je eens, maar ik heb de Engelse versie nog niet gehoord, jij wel dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een fatsoenlijk engels geschreven liedje wel ja, niet een aftreksel van 'you'll never walk alone'
Done!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
Hahaaaaaaaaaaaaaa
Wil je deze ook even in het 'Verzamel hier buitenlandse reacties' plaatsen alsjeblieft?
Edit: Berichtje nu ook op songfestival.nlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef grazz het volgende:
ESF_ FOK !! Berichtje ge-retweet door de driejs
Ja leuk he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef grazz het volgende:
ESF_ FOK !! Berichtje ge-retweet door de driejs
Ja! En dat het dan snel op youtube staat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat ze Je vecht nooit alleen spelen met het orkest
Da's weer meer iets voor dat andere topicquote:Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
You'll Never walk Alonequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat ze Je vecht nooit alleen spelen met het orkest
Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
Ok.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
You'll Never walk Alone
Ik zei het toch.
quote:
Als je als rasechte ESF fan ook een 'twibbon' in je FOK! ava wilt:quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met twitter, je kunt de Jees steunen op twitter door een 'twibbon' te nemen
Dan komt er een 3Js balkje onderaan je twitter-ava:
http://twibbon.com/join/Support-3Js
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sarcasme?
Hij is toch al heul klein?
Thankzquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die zich afvragen wat dat 'twibbon' in de TT doet (en waarom Pisces en APK voor joker lopen):
[..]
Als je als rasechte ESF fan ook een 'twibbon' in je FOK! ava wilt:
[ afbeelding ]
Oh dat is weer heel iets andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:03 schreef grazz het volgende:
[..]
nee, was serieus bedoeld hoor
Maar ik bedoelde dit plaatje: http://www.facebook.com/album.php?id=158588664185940&aid=32061
eerste zijn de 3js en als ik die verklein dan krijg ik iets van 75 x 54 en dat werkt blijkbaar niet
The shame!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Voor het geval Pisces en APK hem straks weer verwijderen, even bewaard voor het nageslacht
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Idd, een rasechte ESF fanquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Als je als rasechte ESF fan ook een 'twibbon' in je FOK! ava wilt:
Moet ik me ook straks gaan schamen dat ik ESF volg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
(en waarom Pisces en APK voor joker lopen):
Ik wilde net zeggen..iedereen heeft zo'n mooi plaatje en wie blijft er weer eens achter?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
grazz, lukt het?
Wilde je deze?
[ afbeelding ]
Of toch liever dat andere plaatje en dan verkleind?
Die snapt hetquote:Julian D Holt · Edinburgh, United Kingdom
How fun! a Twibbon!
Like · Reply · March 7 at 10:15am
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een Nederlandse vlag in mijn ava!![]()
Is hij klein genoeg om te gebruiken voor je grazz?
Oh bij mij werkte het wel net meteen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:28 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
En nu wilde ik mijn ondertitel aanpassen anders lijkt het alsof ik the UK supporthoe kan ik die veranderen? Als ik em aanpas dan staat er dat je je wachtwoord moet bevestigen om iets te wijzigen? Maar hij pakt'm blijkbaar niet..er gebeurt namelijk niets.
Ja dat deed ik en toen werkte die niet. Maar ben er al achter, ik had mijn paswoord copy paste gedaan en dat schijnt niet te werken ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bij mij werkte het wel net meteen!
Rechtsboven poppetje met potloodje (profiel beheren).
Dan nieuwe ondertitel invullen.
Daarna hélemaal onderaan 1x je password invoeren en dan opslaan.
HIJ is toch een MODjequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Zou ons aller Erik wel aan de Twibbon willen?![]()
Ja ESF is pas over 2 maanden, ik doe ook geen Sint-avatar in Septemberquote:
Ff nadenkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef grazz het volgende:
Je kunt een vraag stellen aan de 3js op:
http://www.mijnvraagis.nl/2011/03/3js/
Nu al binnenkomer op 4 in de MegaTop50quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Never Alone zorgt ervoor dat de 3J's de Top 100 weer aanvoeren!
die truiquote:
in 1980 misschien.. en dan nog, koop 'm niet 10 maten te grootquote:
Haha, wat een leuke positieve reactiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Reactie van Jan Dulles op 3e startplek
Meteen na de loting sprak Songfestival.nl met Jan Dulles om hem te vragen wat hij van de derde startplaats vindt: 'Ik heb geen idee of we daar blij mee moeten zijn of niet. Positief als ik ben probeer ik het zo voor me te zien: een gezin zit gezellig voor de buis met zoutjes op tafel en iedereen heeft er veel zin in.
Na twee nummers beginnen de kinderen wat onrustig te worden wat waarschijnlijk betekent dat het tijd wordt voor wat peper in de pap. Kortom: tijd voor wat elektrische gitaren en een oerkreet. Dan komen wij!' Aldus Jan Dulles.
Bronquote:do 24 maart, update 15u53
Bookmaker voorspelt afgang 3JS op Songfestival
LONDEN - De Engelse bookmaker William Hill heeft weinig vertrouwen in het liedje 'Never Alone' van de 3JS, de Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival.
Op zijn site, waar je kunt gokken op de mogelijke winnaar van het liedjesfestijn, staat het Volendamse trio als voorlaatste in de rangschikking, nummer 42 van de 43 kandidaten. Alleen de inzending uit Malta scoort nog slechter.
Grootste kanshebber zou volgens de gokkers Frankrijk zijn. Zet je je geld op het Franse liedje, dan krijg je vijf maal je inzet terug.
Een gokje op de 3JS kan lucratief uitpakken. Mochten zij het Songfestival winnen, dan krijg je tweehonderd maal je inzet terug. (EBO)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Eén na laatste? Kijken wij dan echt door zo'n Nederlandse roze bril?
[..]
Bron
Sterker nog, ik vind Never Alone helemaal geen slecht nummer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]Er zijn echt nog wel meer slechte nummers vind ik.
Even geld inzetten, 200 is best wel nice.
Oh wacht, mijn zin kan je opvatten dat ik de 3Js slecht vind, maar ik doelde op Malta. Ik vind em ook zeker niet slecht, leuk zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind Never Alone helemaal geen slecht nummer.
Geen winnaar, maar zeker geen slecht nummer. Er zitten me een partij draken van liedjes bij, dus ik snap er echt geen reet van. Misschien ook gebaseerd op het feit dat Nederland haast nooit punten krijgt, ongeacht het liedje?
Geen flauw idee waar hij het op baseert. Dat zou ik ook wel eens willen weten, of hij alle nummers wel goed beluisterd heeft, of hij ze überháupt beluisterd heeftquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn zin kan je opvatten dat ik de 3Js slecht vind, maar ik doelde op Malta. Ik vind em ook zeker niet slecht, leuk zelfs.
Waar baseert die bookmaker het op eigenlijk? Beetje geschiedenis van de landen qua punten dus?
'zouden moeten gaan scoren'.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, één-na-laatste plaats is wel overdreven. Ik kan zo 15 nummers noemen die echt niet beter dan Nederland gaan scoren.
Dat vetgedrukte, daar zit het 'em in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, ik vind Never Alone helemaal geen slecht nummer.
Geen winnaar, maar zeker geen slecht nummer. Er zitten me een partij draken van liedjes bij, dus ik snap er echt geen reet van. Misschien ook gebaseerd op het feit dat Nederland haast nooit punten krijgt, ongeacht het liedje?
Op Betfair, dat een stuk betrouwbaarder is, staan Macedonië, Cyprus, België, San Marino, Malta, Portugal en Kroatië nog onder Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Dan nog snap ik het niet dat hij ze als één na laatste inschat.
Da's niet terecht toch? Fan of geen fan.
Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar wat betekent zo'n getal voor je land? 6.00 France? Dat betekent dat als ik wed dat Frankrijk gaat winnen, ik 6 euro krijg ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef APK het volgende:
[..]
Op Betfair, dat een stuk betrouwbaarder is, staan Macedonië, Cyprus, België, San Marino, Malta, Portugal en Kroatië nog onder Nederland.
Dit is het lijstje van William Hill overigens:
[ afbeelding ]
We zijn niet alleen voorlaatste!
5x de inzetquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:44 schreef grazz het volgende:
Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar wat betekent zo'n getal voor je land? 6.00 France? Dat betekent dat als ik wed dat Frankrijk gaat winnen, ik 6 euro krijg ofzo?Of 6 x keer mijn inzet?
Ik hoop trouwens dat ze beter zingen dan dat ze fotograferen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
De heren Jees zijn op dit moment in Düsseldorf
Ze twitteren:
Hier staan we dan op 12 mei. Kicken toch!? JK
Mwah, met een verkoudheid vanwege een bootreis en voor 200.000.000 mensen op tv kon het idd beterquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
Mwah, met je telefoon tegen de zon in krijg ik er ook geen betere foto uit meestal
Ook al nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef APK het volgende:
En het is niet tegen de zon in, hopelijk kun je beter zingen
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat alle reguliere ESF-mensen hier bij de halve finale aanwezig waren en dat de 3J's door waren naar de finale!
En ja Greys zag er in mijn dromen uit als een animatiekuikentje!
Is het niet faye ofzoiets, dat zie je vakerquote:
Dus of je nou wilt of niet, je wordt er in meegesleurd, ondanks je verzet?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is het niet faye ofzoiets, dat zie je vaker.
Anyway ik heb nu toevallig iets van 3js op toen dit topique gekicked werd, en bij de shoarmatent lieten ze de clip zien van het esf liedje van 3js, en ik heb sinds een week een liedje van 3js in mijn sig. Hoe kansloos.
Het is echt 'Fee'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is het niet faye ofzoiets, dat zie je vaker.
Anyway ik heb nu toevallig iets van 3js op toen dit topique gekicked werd, en bij de shoarmatent lieten ze de clip zien van het esf liedje van 3js, en ik heb sinds een week een liedje van 3js in mijn sig. Hoe kansloos.
nou nee ik ben al langer fan van 3js alleen ik was het er niet mee eens dat ze met een engels liedje gingen komen, en nu ben ik wel weer wat meer gerustgesteld vanwege die wall of text waarin ze toch naar mijn bezwaren handelden, maar ik geloof nog steeds niet dat het een succes gaat worden, mede omdat ze als een stel houten klazen op het podium staanquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus of je nou wilt of niet, je wordt er in meegesleurd, ondanks je verzet?
Fee is tegenwoordig ook een populaire naam, dus gewoon als 'Fee'
http://www.songfestival.n(...)452&cHash=0d3e533bccquote:30 maart - Jaap Kwakman van 3JS is vanmorgen de trotse vader van een dochter geworden. Het meisje heeft de naam Fee gekregen. De vriendin van Jaap, Jenny, en dochter Fee maken het goed. Jaap liet dit woensdagmiddag weten via Twitter: "*Babynieuws* Om half 6 heeft mijn prachtige vriendin een wolk van een dochter op de wereld gezet. Ze heet Fee en weegt 7 pond. Met moeder en dochter gaat het goed. De vader kijkt nog wat beduusd maar is bijzonder trots op z'n 2 meiden. Wauw! JK"
Tom Dice vertrok geen spier op het podium en deed het toch heel goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee ik ben al langer fan van 3js alleen ik was het er niet mee eens dat ze met een engels liedje gingen komen, en nu ben ik wel weer wat meer gerustgesteld vanwege die wall of text waarin ze toch naar mijn bezwaren handelden, maar ik geloof nog steeds niet dat het een succes gaat worden, mede omdat ze als een stel houten klazen op het podium staan.
Haha jij bent zo'n tof naief mens hè, hoop hebben terwijl er geen hoop is, en het goede in alles zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Tom Dice vertrok geen spier op het podium en deed het toch heel goed
Sprak zij hoopvol...
Nou, ik snap Greys wel hoor. Sowieso kíjkt het al veel leuker als je jezelf enthousiast weet te maken. Bovendien vind ik persoonlijk niet dat alle hoop vervlogen is, nog voordat de strijd gestreden is. De laatste jaren scoren west-europese landen prima, dus waar Nederland niet, met een fijn nummer dat ook geen hele dans-kunstschaats-acrobaten-act nodig heeft? Elk jaar zijn er ook genoeg bandjes die weinig tot niet bewegen en achter hun nepinstrumenten staan. Het is geen garantie dat het niet aanslaat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha jij bent zo'n tof naief mens hè, hoop hebben terwijl er geen hoop is, en het goede in alles zien.
Dat is omdat het gewoon leuker kijken is naar het ESF met een sprankje hoop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha jij bent zo'n tof naief mens hè, hoop hebben terwijl er geen hoop is, en het goede in alles zien.
Ja maar echt in het buitenland promoten enzo, daar steekt Nederland geen geld in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat dat betreft zijn we (hopelijk) ook wel een beetje aan het opkrabbalen qua publiciteit. De 3J's zijn gevestigde artiesten met goede/normale muziek (de Toppers zijn dan ook wel topartiesten, maar wat meer extravagant). Sieneke was natuurlijk een soort wanhoopsdaad
(al vond ik dat ook wel z'n charme hebben uiteindelijk
).
Geen idee, volgens mij niet!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er in andere landen eigenlijk ook een soort Eurovision in Concert?
Uhuhquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien als al die artiesten dan zo gaan zeggen (in hun eigen taal) "Ja, die jongens uit Nederland, dáár moet je op stemmen!".
www.songfestival.nlquote:Jan Smit denkt dat 3JS kans maken op het ESF
Daniël Dekker en Jan Smit waren donderdagavond te gast bij Pauw & Witteman.
Jan vertelde in de uitzending onder meer dat hij sidekick wordt van Daniël Dekker tijdens het Songfestival in mei. Het duo zal de twee halve finales en de grote finale van commentaar voorzien.
Jan is benieuwd hoe 3JS het gaat doen op het Songfestival: "Ik denk zeker dat 3JS een kans hebben. Jan Dulles kan gewoon super goed zingen!" Daniël Dekker is het hiermee eens: "het gaat de afgelopen jaren weer steeds meer om de muziek."
Op de vraag waarom Jan zelf niet meedoet aan het Songfestival zegt Jan: "Ik ben in de afgelopen jaren een aantal keren benaderd maar heb er geen zin in." Samen met Daniël het festival van commentaar voorzien vindt hij wel erg leuk: "Ik weet alle ins en outs van 3JS en werk voor de TROS en dat is een goede combinatie!"
Hij is zanger, dus dan zal hij toch wel verstand hebben van hoe de zang is?quote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
www.songfestival.nl
Ik vraag me nog steeds af wat Jan Smit gaat doen, kan ie nog zo veel verstand hebben van de 3J's, maar dat is uiteindelijk in totaal misschien 5 minuten van de totale show
.
Die commentatoren praten ook niet uren, maar steeds een paar minuutjes. Dus wellicht kan hij bij bepaalde nummers zeggen wat de Js er van vinden, of tussendoor gewoon wat inside info geven, hoe ze onderweg met die boot naar Düsseldorf gegaan zijn, hoe ze zich voorbereid hebben, hoe het gegaan is in de week voorafgaande op al die landenfeestjes etcquote:Op zondag 3 april 2011 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
www.songfestival.nl
Ik vraag me nog steeds af wat Jan Smit gaat doen, kan ie nog zo veel verstand hebben van de 3J's, maar dat is uiteindelijk in totaal misschien 5 minuten van de totale show
.
Okay! Ik ben voor!quote:Op zondag 3 april 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
Daarbij is Jan een bekende artiest in Duitsland, dus alleen daarom is het al goed dat hij mee is. Kan hij in alle dagen voorafgaand ook wat interviews geven aan de pers daar enzo en wellicht de Duitsers overhalen om op de Js te stemmen
Wat leuk, ik denk dat ik wel even ga kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Kom zaterdag naar de rode loper in Volendam!
3JS ontvangt aanstaande zaterdag, 9 april, in Volendam alle landen die op zullen treden tijdens Eurovision in Concert.
Op de rode loper worden de kandidaten welkom geheten. Jij kunt hierbij aanwezig zijn!
Het adres is Hotel Spaander, Haven 15-19 in Volendam. Ontvangst is vanaf 12.30 uur.
We vragen iedereen zich rustig achter de dranghekken op te stellen. Om 13.00 uur zal de eerste bus met artiesten arriveren.
Let op: In verband met werkzaamheden zijn er niet veel parkeerplekken dus kom op tijd!
(Songfestival.nl)
De odds op Betfair heben er nog geen vertrouwen inquote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Hun optreden op de persdag vandaag was écht retegoed
Geluid stond snoeihard, maar het klonk echt super.
Ik ook niet zo zeer (prima nummer, meer dan prima, maar er zitten wat nummers/deelnemers in hun halve finale waar sowieso veel op gestemd gaat worden) maar ik vond het in elk geval fijn om te horen dat Dulles het al met veel meer vertrouwen in het Engels zingt dan in het begin.quote:Op zondag 10 april 2011 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
De odds op Betfair heben er nog geen vertrouwen in
Fan-girlquote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet zo zeer (prima nummer, meer dan prima, maar er zitten wat nummers/deelnemers in hun halve finale waar sowieso veel op gestemd gaat worden) maar ik vond het in elk geval fijn om te horen dat Dulles het al met veel meer vertrouwen in het Engels zingt dan in het begin.
Er zat geen rare noot of twijfeltje in, was echt een heel goed optreden.
De belichting en de achtergrond, daar gaat daar ter plaatse in de week voorafgaande wel aan gewerkt worden denk ik. Geen idee of je daarvoor een plan van te voren moet aandragen, of dat ze (de decorbouwers/technici/organisatie) je daar bij de repetities mee helpen oid.quote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef grazz het volgende:
Niet zo negatief! Nederland heeft één van de betere liedjes (vind ik)Dit jaar sturen we kwaliteit, het lijkt me echt gek als men dat niet gaat herkennen/waarderen.
Het enige waar ik voor vrees is dat Jan geen cameracontact weet te maken of dat het te saai overkomt. Ze moeten niet vergeten dat het totaalplaatje moet kloppen. Dat betekent dus op en top camerawerk maar ook details tellen zoals de belichting, achtergrond...heb het idee dat ze daar helemaal niet bij stil staan.
Ik heb ze live gezien, ik heb ze live gezien...quote:Op woensdag 13 april 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
De 3Js traden vandaag met Jan Smit en Nick & Simon op tijdens het benefietconcert in de Arena 'Nederland helpt Japan'.
De derde J.quote:
respect, respect...quote:Ik heb ze live gezien, ik heb ze live gezien...
Naar mijn idee klopt dit ook wel redelijk. Het komt volgens mij ook voor 80-90% overeen met wat ik zou zeggen. Qua publiek is dit ook bijna precies de plaats die ik in gedachten zou hebben voor de 3Js.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef grazz het volgende:
De ESCstats Pre-chart is bekend! Wekenlang stemden fans op hun favoriete liedjes. Het is dus geen voorspelling wie het goed en slecht gaan doen, TOCH...als je kijkt naar voorgaande jaren zie je dat liedjes die hoog genoteerd stonden het ook goed deden op het ESF! Het geeft wel een zekere indicatie. Met hier en daar uitzonderingen. >> http://www.escstats.com/chart11.htm <<
De 3js staan op nummer 17 van de 43 liedjes en in semi 2 op nummer 8 ! Dit zou betekenen dat we wel een aardige kans maken om door te gaan hoor![]()
Ondertussen wordt er ook al hard gewerkt om het podium op te bouwen, want 1 mei beginnen de repetities al
In de finale moeten ze bij de beste 15 komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Naar mijn idee klopt dit ook wel redelijk. Het komt volgens mij ook voor 80-90% overeen met wat ik zou zeggen. Qua publiek is dit ook bijna precies de plaats die ik in gedachten zou hebben voor de 3Js.
Dat is ook ongeveer wat ik van ze verwacht. 15e/16e plaats.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:48 schreef grazz het volgende:
[..]
In de finale moeten ze bij de beste 15 komen
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:33 schreef Charie het volgende:
Als we uberhaupt al in de finale komen moet dat al als een overwinning voelen lijkt me.
Op het NSF waren er ook backingsquote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Fred_B het volgende:
Waarom moeten de 3J's eigenlijk backings hebben? Op het NSF ging het zonder backings toch vrij aardig met het winnende nummer.
Wat moet zo'n donkere sporter op de achtergrond?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef grazz het volgende:
Ehm ja.. Brian Zalmijn schijnt dus ook voetballer te zijn
Ah, dan heb ik wat dat betreft niets gezegdquote:Op zondag 24 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het NSF waren er ook backings
Rechts achter ze, twee stuks.
Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken over de act. Het zal nog eerder té rustig/statisch zijn vrees ik, maar rustig past ook wel bij dit nummer. Zou niet weten hoe ze het anders moeten doen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik wat dat betreft niets gezegd
Maar ik hoop wel dat er een rustige act omheen gebouwd wordt. Het is de voorbije jaren wel vaker gebeurd dat minder belangrijke mensen op het podium tot overlast leidden. Zie ook het stukje in het vorige bericht waar ik het wel mee eens ben.
Ik snap het nietquote:Op maandag 25 april 2011 01:50 schreef grazz het volgende:
Leo van der Donk zegt tegen het tijdschrift Privé: “Jaap Kwakman draagt als enige geen jasje, maar een zwart vierknoops gillet. Hij laat dus zijn armen zien. De broek is zwart, het hemd wit. Jan Dulles verschijnt in een doublebreasted kostuum ten tonele in offwhite, gecombineerd met zwart hemd en zwarte broek. Jaap de Witte trekt een donderblauw tweeknoops smokingjasje aan met donkerblauwe broek en hemd. Je moet zorgen dat er een eindheid in zit, maar ze ook weer niet allemaal hetzelfde aantrekken. Dan krijg je een soort drumband. Ze hebben alle drie een nogal uitgesproken identiteit, waar ze, terecht, aan willen vasthouden.”
http://www.esfmagazine.nl/?p=4368
Ja maar dat offwhite kostuum dan waarvan de broek zwart is.quote:
Zwart is het nieuwe offwhitequote:Op maandag 25 april 2011 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat offwhite kostuum dan waarvan de broek zwart is.
Ik snap er geen reet van
Ik kijkquote:Op maandag 25 april 2011 15:54 schreef Lutte het volgende:
Ze zijn nu op Ned 1 met een registratie van Akoesteren!!
Ja he? Het luistert allemaal prettig weg.quote:
Weet je nog een regel toevallig?quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Het luistert allemaal prettig weg.
Dat liedje net dat hij zogenaamd door de telefoon zong was echt ontroerend mooi.
Hoe heet dat? Weet iemand dat?
Kan hij het niet, of...?quote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
Broerlief zit mee te spelen op zijn gitaar.
Ik zit te piekerenquote:
Ik denk dat je 'Verlangen' bedoelt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit te piekeren
Maar het ging over dat het net uit was en hij alleen thuis en dat hij hoopte dat ze weer thuis zou komen. Ik ga even zoeken
Ja dat is hemquote:
Herman van Veenish!quote:
Of was dat een ander nummerquote:
Neeee deze!quote:
Ik zie geen bashquote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
Staat er een ban op het bashen van de 3js?![]()
Blöff eat this...here are the 3 J's.....
quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeee deze!
*Herman van Veen stem* Aan het einde van de hellllllllll
Met die viool moeke!
Dit stukje slaat de spijker op de kop... die vroege loting kan wel eens fataal zijn...quote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef grazz het volgende:
Eurovision Betting Analysis: Can the Netherlands reverse their fortunes?
Misschien wel, maar ik denk dat het hooguit 2 of 3 plaatsen in de halve finale uitmaakt en ik zou ze toch wel rond plaats 7/8 gokken, dus heb ik er vertrouwen in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit stukje slaat de spijker op de kop... die vroege loting kan wel eens fataal zijn...
Bij de televoters of bij de jury? Bij de televoters gebeurt dat toch wel door de startpositie en bij de jury is dat toch niet zo erg, daar maakt dat dan toch weinig verschil?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat de jury's ze voldoende punten geven... ik ben een beetje bang dat met name Denemarken wel eens roet in het eten kan gooien en veel punten van ze afsnoept
Hongarije? Dat zou ik erg knap vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Het gevaar is bovendien dat we bij jury's wellicht op de plaatsen 5 t/m 10 worden gezet, dus relatief weinig punten krijgen... en met 18 keer 3 punten red je het ook niet bijvoorbeeld. Er moeten wat uitschieters tussen zitten... maar ik denk dat Estland, Roemenie, Denemarken, Hognarije en Zweden die bovenste posities al veel zullen claimen
Hongarije zit in de andere semiquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Hongarije is de grote favoriet op dit moment bij de verschillende fansites, samen met Zweden en Estland...
Nee, ik bedoel in de tweede halve finale. Hongarije zit in de eerste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Hongarije is de grote favoriet op dit moment bij de verschillende fansites, samen met Zweden en Estland...
En ik zou Moldavie zeker niet uitvlakken, dezelfde band kwam er in 2005 glansrijk doorheen met een spectaculair optreden, al is dit liedje wel minder catchy... die komen op zijn minst in de buurt van kwalificatie denk ik.
Och verrek jaquote:
Ik had een scherm openstaan waar dat zichtbaar wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Heb je het alweer in je hoofd zitten allemaal ja?
Jaaaaa Voorspel-lijstjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hongarije? Dat zou ik erg knap vinden.
Mijn lijstje:
Zeker: Bosnië-Herzegovina, Zweden, Roemenië, Estland, Denemarken
Waarschijnlijk wel: Letland, Oostenrijk, Nederland, Slovenië, Slowakije
Waarschijnlijk niet: Oekraïne, Bulgarije, Israël, Wit-Rusland
Zeker niet: België, Moldavië, Cyprus, Macedonië, Ierland
De enige dingen waarvan ik denk dat die opeens anders kunnen zijn, is dat Oekraïne en Israël ook nog wel een kans hebben om door te gaan.
Het lied van Roemenië is natuurlijk wel zo catchy als het maar kan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaaaaa Voorspel-lijstjes![]()
Ik denk dat Roemenie nog niet helemaal zeker is. Het is wel leuk, maar ook dertien in een dozijn. Ik heb alle liedjes in beide semi's achterelkaar beluisterd en na Slovenië klinkt Roemenië nogal cheap. Ik denk dat ze net wel of net niet doorgaan. Verder ben ik vrijwel eens. Zal zo ook mijn lijstje postenAlleen Ierland vertrouw ik niet, die kunnen zomaar doorgaan (hopelijk niet).
Oekraine geef ik nog een beste kans om de finale wel te halen. Het zou me niet verbazen als dat lied beter overkomt dan landen als Oostenrijk, Slovenie of Slowakije. Bulgarije en Wit-Rusland lijken me kansloos. Voor Nederland gaat het spannend worden.Ik denk dat het trio Denemarken, Letland en Nederland elkaar gaat beconcurreren, waarbij ik de vrees heb dat die eerste 2 meer punten gaan trekken dan ons lied.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hongarije? Dat zou ik erg knap vinden.
Mijn lijstje:
Zeker: Bosnië-Herzegovina, Zweden, Roemenië, Estland, Denemarken
Waarschijnlijk wel: Letland, Oostenrijk, Nederland, Slovenië, Slowakije
Waarschijnlijk niet: Oekraïne, Bulgarije, Israël, Wit-Rusland
Zeker niet: België, Moldavië, Cyprus, Macedonië, Ierland
De enige dingen waarvan ik denk dat die opeens anders kunnen zijn, is dat Oekraïne en Israël ook nog wel een kans hebben om door te gaan.
Er mogen 10 liedjes door, geen 6 ofzo. Stuur jij dan eens je lijstje in!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oekraine geef ik nog een beste kans om de finale wel te halen. Het zou me niet verbazen als dat lied beter overkomt dan landen als Oostenrijk, Slovenie of Slowakije. Bulgarije en Wit-Rusland lijken me kansloos. Voor Nederland gaat het spannend worden.Ik denk dat het trio Denemarken, Letland en Nederland elkaar gaat beconcurreren, waarbij ik de vrees heb dat die eerste 2 meer punten gaan trekken dan ons lied.
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Er mogen 10 liedjes door, geen 6 ofzo. Stuur jij dan eens je lijstje in!
Ik heb 9 dezelfde landen door... Ik kies alleen voor Bulgarije ipv Oostenrijk... Oostenrijk heeft een hele goeie zangeres maar het lied ben ik echt meteen kwijt als het is afgelopen...ik geef Oekraine ook wel een goede kans, zeker omdat dat land als geen ander altijd weet hoe een performance in elkaar moet steken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
Zoiets?
1.EST
2.DEN
3.ZWE
4.B-H
5.ROM
6.LET
7.UKR
8.OOS
9.SLV
10.NED
11.SLW
12.MOL
13.BUL
14.ISR
15.IRL
16.WRU
17.FYM
18.BEL
19.CYP
Van Slowakije misschien wel, maar de mensen uit Azerbaijan (ik zeg gewoon de Engelse manier, de NL spelling vergeet ik altijd. Van ESC ken ik het zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Van de Slowaakse tweelingzusjes denk ik dat ze gewoon niet live kunnen zingen... dat heb ik bij die Barbie en Ken van Azerbaijan ook, maar die hebben zoveel steun van buurlanden in hun halve finale dat ze het toch wel gaan redden....
Ierland heeft eigenlijk alleen support uit het Verenigd Koninkrijk. Het VK stemt wel, dus misschien worden het voor Ierland precies 12 punten dit jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef grazz het volgende:
Oekraine heeft zo'n saai lied, denk dat een goed optreden het niet eens kan redden.
Liedjes waarvan ik vrijwel zeker ben dat ze doorgaan komen uit;
Denemarken, Letland, Slovenië, Zweden, Estland en Bosnië & Herzegovina.
Dan krijgen we de 50% kans landen;
Oostenrijk, Nederland, Ierland, Roemenië en Bulgarije
Landen met een kleine kans:
Slowakije, Macedonië, Wit-Rusland, Israel
En de no-hopers:
Moldavië, Cyprus, België, Oekraïne(t'gaat dit jaar gewoon niet gebeuren)
Macedonië heeft iets eigens en is aanstekelijk, en met een goed optreden zie ik dit zomaar doorgaan.
Echter denk ik dat landen als Belarus, Ukraine, Moldova, Slovenia en Macedonia zomaar er ook in kunnen staan omdat dat van die typische landen zijn die opeens in de finale staan gevoelsmatig. Heb altijd het idee dat wij al 0-2 achterstaan voor het festival begint.quote:1. Denmark
2. Bosnia & Herz.
3. Romania
4. Estonia
5. Sweden
6. Latvia
7. The Netherlands
8. Israel
9. Slovakia
10. Bulgaria
11. Austria
12. Slovenia
13. Ukraine
14. Belarus
15. Macedonia
16. Belgium
17. Cyprus
18. Moldova
19. Ireland
Israel een kleine kans?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef grazz het volgende:
Oekraine heeft zo'n saai lied, denk dat een goed optreden het niet eens kan redden.
Liedjes waarvan ik vrijwel zeker ben dat ze doorgaan komen uit;
Denemarken, Letland, Slovenië, Zweden, Estland en Bosnië & Herzegovina.
Dan krijgen we de 50% kans landen;
Oostenrijk, Nederland, Ierland, Roemenië en Bulgarije
Landen met een kleine kans:
Slowakije, Macedonië, Wit-Rusland, Israel
En de no-hopers:
Moldavië, Cyprus, België, Oekraïne(t'gaat dit jaar gewoon niet gebeuren)
Macedonië heeft iets eigens en is aanstekelijk, en met een goed optreden zie ik dit zomaar doorgaan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
Ze komen zo bij De wereld draait door op Nederland 3!
Bang? Neee, leuk juistquote:Op donderdag 28 april 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Israel een kleine kans?
Dana?Die krijgt echt alleen al veel punten 'omdat Dana' ben ik bang.
Zal ze net het finaleplekje van de Jees innemenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Bang? Neee, leuk juistIk hoop juist dat ze in de finale staat
Ding dong say no more!
Nee, we krijgen er weer zo'n lullig, puntenkostend, achtergrondkoortje bij. Zie ook ergens op de vorige pagina's wie dat precies zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Gaan de js eigenlijk met z'n drieën het podium op of krijgen we weer zo'n lullig achtergrondkoortje erbij?
Dank je, Ik heb me nauwelijks in de act van j's verdiept eigenlijk. Kon het zo snel niet vinden. Ben ook maar matig enthousiast.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, we krijgen er weer zo'n lullig, puntenkostend, achtergrondkoortje bij. Zie ook ergens op de vorige pagina's wie dat precies zijn.
Best een leuk stukje... ook fijn dat hij nog even oproept dat Duitsland er mede voor kan zorgen dat ze in de finale komen... alleen zijn opmerking dat het liedje meerdere luisterbeurten nodig heeft om in te dalen klopt wel... da's niet altijd best.quote:
quote:
Ik heb toevallig net nog eens naar dat optreden van Shalalie zitten te kijken... het nummer was natuurlijk niet best maar wat er uiteindelijk op het podium stond inclusief orgel en mimespelers was wel de beste act die we in jaren hadden visueel gezien.... normaal verneukt Nederland het altijd in de styling, dit was tenminste een toevoeging...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wil je er voortaan zoiets bijzetten?
Waarschuwing: Deze clip bevat een fragment van het nummer "Shalalie "en kan daarom als schokkend worden ervaren voor mensen met smaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wil je er voortaan zoiets bijzetten?
Waarschuwing: Deze clip bevat een fragment van het nummer "Shalalie "en kan daarom als schokkend worden ervaren voor mensen met smaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net nog eens naar dat optreden van Shalalie zitten te kijken... het nummer was natuurlijk niet best maar wat er uiteindelijk op het podium stond inclusief orgel en mimespelers was wel de beste act die we in jaren hadden visueel gezien.... normaal verneukt Nederland het altijd in de styling, dit was tenminste een toevoeging...
En we werden gewoon 11e als je alleen naar de televoting zou kijken... het werd dus best gepruimd
Had haar en die achtergrondzangeressen als Frau Antjes neergezet inclusief kaas en we waren er wel doorheen gekomen denk ik jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef grazz het volgende:
[..]Echt he! Het was gewoon zo opvallend en stiekem best leuk hoor! Alleen vond ik de styling van Sieneke niet zo best...
Oh dan was het helemaal af geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had haar en die achtergrondzangeressen als Frau Antjes neergezet inclusief kaas en we waren er wel doorheen gekomen denk ik ja
http://www.songfestival.nl/quote:Theatershow "Pluche, zweet en tranen op tv"
De tot de verbeelding sprekende titel van de tweede 3JS theatertour: 'Pluche, Zweet En Tranen'' dekt uitstekend de muzikale lading.
Het getalenteerde trio uit Volendam, bestaande uit leadzanger Jan Dulles en zangers/gitaristen Jaap Kwakman en Jaap de Witte, belicht tijdens de kleurrijke registratie met name liedjes van hun laatstverschenen album 'Dromers En Dwazen'.
Natuurlijk krijgen de mannen ondersteuning van door de wol geverfde muzikanten als Ton Dijkman (drums), Arjen Mooijer (toetsen), Wilbrand Meischke (bas) en Emile Szarkowicz (viool).
Zaterdag 30 april om 17.00 uur op Nederland 1
quote:Kom de 3J's uitzwaaien!
Maandag 2 mei vertrekt 3JS met de 'Royal Crown' vanuit Volendam naar Düsseldorf. De TROS geeft iedereen de gelegenheid om hen uit te komen zwaaien en succes te wensen. Onder andere burgemeester W. van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers zullen van de partij zijn.
Het wordt echter pas écht een feestelijk afscheid als jij er ook bent om 'onze mannen' vanaf de kade uit te zwaaien. Roep zoveel mogelijk mensen om ook te komen!
Het uitzwaaimoment is op maandag 2 mei om 11.30 uur op de kade in Volendam. De exacte afmeerplaats zie je op de afbeelding.
We hopen je maandag 2 mei op de kade van Volendam te mogen begroeten!
Okay. Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
MP, je posts waren totaal offtopic hier in 3Js topic, dus ik heb het weggehaald.
En daarbij ook nogal onaardig. Dus verder in de SC.
Zijn er mensen van FOK! die gaan?quote:
Waarom zou je dan ook naar het ESC gaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet. Ze vertrekken ook wel zonder mijn zwaaien.
Alleen ze gaan ook wel door zonder jullie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ga ik ook niet heen. Maar het is nogal een verschil he, een beetje zwaaien naar mensen die weggaan, of een avondvullende show vol entertainment.
Is het niet leuk dan om de 3Js uit te zwaaien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gaat toch ergens heen voor je eigen plezier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |