Best een leuk stukje... ook fijn dat hij nog even oproept dat Duitsland er mede voor kan zorgen dat ze in de finale komen... alleen zijn opmerking dat het liedje meerdere luisterbeurten nodig heeft om in te dalen klopt wel... da's niet altijd best.quote:
quote:
Ik heb toevallig net nog eens naar dat optreden van Shalalie zitten te kijken... het nummer was natuurlijk niet best maar wat er uiteindelijk op het podium stond inclusief orgel en mimespelers was wel de beste act die we in jaren hadden visueel gezien.... normaal verneukt Nederland het altijd in de styling, dit was tenminste een toevoeging...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wil je er voortaan zoiets bijzetten?
Waarschuwing: Deze clip bevat een fragment van het nummer "Shalalie "en kan daarom als schokkend worden ervaren voor mensen met smaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wil je er voortaan zoiets bijzetten?
Waarschuwing: Deze clip bevat een fragment van het nummer "Shalalie "en kan daarom als schokkend worden ervaren voor mensen met smaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net nog eens naar dat optreden van Shalalie zitten te kijken... het nummer was natuurlijk niet best maar wat er uiteindelijk op het podium stond inclusief orgel en mimespelers was wel de beste act die we in jaren hadden visueel gezien.... normaal verneukt Nederland het altijd in de styling, dit was tenminste een toevoeging...
En we werden gewoon 11e als je alleen naar de televoting zou kijken... het werd dus best gepruimd
Had haar en die achtergrondzangeressen als Frau Antjes neergezet inclusief kaas en we waren er wel doorheen gekomen denk ik jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef grazz het volgende:
[..]Echt he! Het was gewoon zo opvallend en stiekem best leuk hoor! Alleen vond ik de styling van Sieneke niet zo best...
Oh dan was het helemaal af geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had haar en die achtergrondzangeressen als Frau Antjes neergezet inclusief kaas en we waren er wel doorheen gekomen denk ik ja
http://www.songfestival.nl/quote:Theatershow "Pluche, zweet en tranen op tv"
De tot de verbeelding sprekende titel van de tweede 3JS theatertour: 'Pluche, Zweet En Tranen'' dekt uitstekend de muzikale lading.
Het getalenteerde trio uit Volendam, bestaande uit leadzanger Jan Dulles en zangers/gitaristen Jaap Kwakman en Jaap de Witte, belicht tijdens de kleurrijke registratie met name liedjes van hun laatstverschenen album 'Dromers En Dwazen'.
Natuurlijk krijgen de mannen ondersteuning van door de wol geverfde muzikanten als Ton Dijkman (drums), Arjen Mooijer (toetsen), Wilbrand Meischke (bas) en Emile Szarkowicz (viool).
Zaterdag 30 april om 17.00 uur op Nederland 1
quote:Kom de 3J's uitzwaaien!
Maandag 2 mei vertrekt 3JS met de 'Royal Crown' vanuit Volendam naar Düsseldorf. De TROS geeft iedereen de gelegenheid om hen uit te komen zwaaien en succes te wensen. Onder andere burgemeester W. van Beek van Edam-Volendam en TROS-directeur Peter Kuipers zullen van de partij zijn.
Het wordt echter pas écht een feestelijk afscheid als jij er ook bent om 'onze mannen' vanaf de kade uit te zwaaien. Roep zoveel mogelijk mensen om ook te komen!
Het uitzwaaimoment is op maandag 2 mei om 11.30 uur op de kade in Volendam. De exacte afmeerplaats zie je op de afbeelding.
We hopen je maandag 2 mei op de kade van Volendam te mogen begroeten!
Okay. Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
MP, je posts waren totaal offtopic hier in 3Js topic, dus ik heb het weggehaald.
En daarbij ook nogal onaardig. Dus verder in de SC.
Zijn er mensen van FOK! die gaan?quote:
Waarom zou je dan ook naar het ESC gaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet. Ze vertrekken ook wel zonder mijn zwaaien.
Alleen ze gaan ook wel door zonder jullie.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ga ik ook niet heen. Maar het is nogal een verschil he, een beetje zwaaien naar mensen die weggaan, of een avondvullende show vol entertainment.
Is het niet leuk dan om de 3Js uit te zwaaien?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Je gaat toch ergens heen voor je eigen plezier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |