Ben blij dat jullie uit mijn nachtmerries blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jade nacht ervoor, heel naar en vervelend.
Ah, definitely geen wilde/natte droom dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie waren nergens te bekennen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe niet aan dromen, ook niet aan die van een ander, heb wel wat beters te doen dan in dromen en nachtmerries rond te paraderen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, definitely geen wilde/natte droom dus
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?quote:
Echt half singles zat er inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?
Dan was ik er zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt half singles zat er inEn jullie waren gemeen en sadistisch.
We zaten met z'n allen in je kelder?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much infoquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet naar de drukker, tot zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much info
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo Singles, ik vernam dat het hier over natte dromen gaat. Dan ben ik van de partij.
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesnedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Dat is idd voor niemand leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogt is al ff geleden dat Samzz van dr stoel glibberde
Hier in huis glibbert nooit watquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafe
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesneden
Nog erger.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver peu, als je me zo laat lachen kan ik dat toch niet aan mjin collega uitleggen!
Ja, best erg inderdaad. Moet ik maar gaan verhuizen, misschien dat het helptquote:
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?
Is goed voor je omzetquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.
Heb wel een mooie takel hangenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed voor je omzetof juist een exrta marteling, ze ligt waarschijnlijk toch vast, kan ze ook niet bij de drank
quote:
Verhuis dan naar de noordpool, daar valt behoorlijk wat te glibberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best erg inderdaad. Moet ik maar gaan verhuizen, misschien dat het helpt
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.quote:
Hoe staat het leven? Al aan de Schultenbrau?quote:
Ik vond terug gaan naar Finland wel voldoende, maar op de noordpool kan ik natuurlijk t hele jaar door glibberen, is wel een plus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef Chowi het volgende:
Q!.
[..]
Verhuis dan naar de noordpool, daar valt behoorlijk wat te glibberen.
Amsterdam is ook een beetje buitenlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.
Dat vat ik niet helemaal, gezien je emigreer plannen
Wat schattigquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriëre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.
Dat vat ik niet helemaal, gezien je emigreer plannen
Een internationale functie, als in veel in het buitenland moeten verblijven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriëre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.
Je neemt je passport ook altijd mee hierheen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland
Niet veel, wel af en toe, maar continu contact en afstemming met andere landen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Een internationale functie, als in veel in het buitenland moeten verblijven?
En je kunt de hele dag interessante gesprekken voeren met pinguïns. Oh nee, wacht, die heb je alleen op de zuidpool.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond terug gaan naar Finland wel voldoende, maar op de noordpool kan ik natuurlijk t hele jaar door glibberen, is wel een plus.
Geef maar gewoon toe dat je ons niet kan missenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriëre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.
Ga je dan weer terug naar Utrecht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet veel, wel af en toe, maar continu contact en afstemming met andere landen.
Dat moet ik dan maar ff bekijken, ik weet nog niet hoe ik dat ga invullen.quote:
Hoe kan ik zonder jouw epic boobs levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je ons niet kan missen
ijsberen knuffelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je kunt de hele dag interessante gesprekken voeren met pinguïns. Oh nee, wacht, die heb je alleen op de zuidpool.
De slakken zijn nog niet wakker hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
MI, you figure it out
[ afbeelding ]
Kennelijk wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
De slakken zijn nog niet wakker hier
Sja, gewoon niet. Dat snap ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar ff bekijken, ik weet nog niet hoe ik dat ga invullen.
[..]
Hoe kan ik zonder jouw epic boobs leven
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, een land vol Finse chicks en jij gaat ijsberen knuffelen, logisch.
Daarom, ik weet ook echt niet hoe dat ik dat ooit heb kunnen overleven.quote:
Ik weet niet waar jij was, ik heb mijn ogen uitgekeken in Helsinkiquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordt
Gestenigd worden met Finse chicksquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.
Lieverd, zo droom ik al jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaan
Ik heb er een jaar gewoond, in Helsinki. Heb de meeste clubs en kroegen wel gezien, zo boeiend vond ik t allemaal niet. Ik ben dan ook niet van de "slut-look" die ze daar allemaal geadopteerd hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij was, ik heb mijn ogen uitgekeken in Helsinki.
Zombiefilms kijk je ook al jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, zo droom ik al jaren
Daar droom ik dan weer nooit over.quote:
Liep er gisteravond nog de toerist uit te hangen met de busquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Je neemt je passport ook altijd mee hierheen?
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me hequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even aan denken dat ik meer voorraad insla dan
Die look ken ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewoond, in Helsinki. Heb de meeste clubs en kroegen wel gezien, zo boeiend vond ik t allemaal niet. Ik ben dan ook niet van de "slut-look" die ze daar allemaal geadopteerd hebben
Denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me he
Ik kende al een boel Finnen voor ik er heen ging, dus ik heb er ook wel veel gezien/gesproken en ze zijn geen van allen lelijk, maar ik heb hier in NL vaker dat ik een meid heel erg mooi vind dan daar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die look ken ik niet.
Maar ik was er voor een finse, wat al leuk was, maar ik heb me er prima vermaakt. Op een gegeven moment met een groep vriendinnen van haar de stad in etc, zusje mee etc. Leuk schouwspel hoor.
Een beeld dat je zelf hebt geschetstquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me he
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een beeld dat je zelf hebt geschetst
Oh opzich hebben we in Nederland ook niet zoveel te klagen qua uiterlijk. Wat ik voor in de noordelijke landen erg leuk vind is dat de mooiste meiden gewoon op jou af komen om met je te praten, hier in NL zijn de mooie meiden toch al snel wat arrogant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende al een boel Finnen voor ik er heen ging, dus ik heb er ook wel veel gezien/gesproken en ze zijn geen van allen lelijk, maar ik heb hier in NL vaker dat ik een meid heel erg mooi vind dan daar.
Zuipschuitjequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijven
Dat is wel zo ja, maar dat komt ook omdat de vrouwen daar veel gelijker zijn dan in Nederland. Er wordt altijd wel beweerd hier dat vrouwen zo voorop lopen en zo progressief zijn, maar in verhouding tot Finland (en Zweden ook) valt dat heel erg tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh opzich hebben we in Nederland ook niet zoveel te klagen qua uiterlijk. Wat ik voor in de noordelijke landen erg leuk vind is dat de mooiste meiden gewoon op jou af komen om met je te praten, hier in NL zijn de mooie meiden toch al snel wat arrogant.
Feiten, is niks overdrijven aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar dat komt ook omdat de vrouwen daar veel gelijker zijn dan in Nederland. Er wordt altijd wel beweerd hier dat vrouwen zo voorop lopen en zo progressief zijn, maar in verhouding tot Finland (en Zweden ook) valt dat heel erg tegen.
Die kerels moet gewoon bier inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomt.
Weet ook niet waarom, maar om de een of andere reden kan ik het altijd heel snel met scandinavische/finse meiden vinden. Maar met de kerels kan ik dan heel vaak weer niet overweg.
Je bent denk ik meer van de nuchtere vrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomt.
Weet ook niet waarom, maar om de een of andere reden kan ik het altijd heel snel met scandinavische/finse meiden vinden. Maar met de kerels kan ik dan heel vaak weer niet overweg.
Je kan er ook wat aan gaan doen ipv erover blijven janken en er 'lacherig' over doen, terwijl je het eigenlijk helemaal niet grappig vindt.quote:
Je tempo ligt niet extreem hoog voor een geoefende drinker, maar ben meer bezorgd om je uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die gasten sporen nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kerels moet gewoon bier inDe vrouwen daar zijn tof, weten vaak wat ze willen en laten dat ook merken.
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kan er ook wat aan gaan doen ipv erover blijven janken en er 'lacherig' over doen, terwijl je het eigenlijk helemaal niet grappig vindt.
klinkt als een verjaardag in de locale sjonnie club, doen ze hier in NL dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die gasten sporen niet.
Was ooit in Zweden bij mijn vriendin op dr verjaardag, stuk of 15 vrouwen, 12 mannen ofzo, rond 20:30 gingen alle mannen naar buiten, motorkappen open en kijken naar de auto's. -15 buiten
.
Ik had het na 5 min gezien, ging lekker bij de meiden zitten, bier zuipen bij kamertemp.
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Nee daar begint het inderdaad niet mee. Snap wel wat jij bedoelt hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.
Het is makkelijk praten natuurlijk, maar de booze wat vaker links laten liggen is een goed begin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Slaap is overratedquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het is makkelijk praten natuurlijk, maar de booze wat vaker links laten liggen is een goed begin.
Mieters uiteraard. Met Schultenbrau.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Al aan de Schultenbrau?
Ik heb overigens een Wii gekregen en ben verslaafd geraakt aan Mario Galaxy.
alcohol heeft een zeer negatief effect op de manier waarop iemand slaapt. Het kan nachtmerries wel zeker versterken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.
Alcohol verstoort je slaapritme aanzienlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.
T is een standaard zinnetje op fok, maar hulp zoeken helpt echt. Dan wordt het ook makkelijker om de stress te handelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik weet waar ze vandaan komen, is een gebeurtenis van jaren geleden... En wat ze versterkt is stress..
Als je gewoon in goede gezondheid e.d. bent, kun je het wel eens overslaan. Maar als het al allemaal ruk gaat, dan is het belangrijk dat je goed slaapt, dan begin je wat beter aan een slechte dag.quote:
Same here, weet waar ze vandaan komen, en heb periodes dat het goed gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik weet waar ze vandaan komen, is een gebeurtenis van jaren geleden... En wat ze versterkt is stress..
Ja naja, wat die gebeurtenis betreft, heb ik echt niet de behoefte erover te gaan praten met iemand. Feit is gewoon dat het een stuk minder is als ik niet zoveel stress heb.. die stress heb ik nu maar ik ga er van uit dat die niet eeuwig aanhoudt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is een standaard zinnetje op fok, maar hulp zoeken helpt echt. Dan wordt het ook makkelijker om de stress te handelen![]()
Maar dat wist je allang
kleine kans dat de nachtmerries ooit weggaan als je er niet over praat, maar het blijft je eigen keuze om er van te blijven genieten, of dat je er voor kiest ze weg te laten gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja naja, wat die gebeurtenis betreft, heb ik echt niet de behoefte erover te gaan praten met iemand. Feit is gewoon dat het een stuk minder is als ik niet zoveel stress heb.. die stress heb ik nu maar ik ga er van uit dat die niet eeuwig aanhoudt.
Uhuh, weet ik wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kleine kans dat de nachtmerries ooit weggaan als je er niet over praat, maar het blijft je eigen keuze om er van te blijven genieten, of dat je er voor kiest ze weg te laten gaan.
Ik slaap al jaren slecht, als ik 6 uur op een nacht haal dan is het een goede nacht geweest.quote:
Dan is het toch juist niet overrated.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap al jaren slecht, als ik 6 uur op een nacht haal dan is het een goede nacht geweest.
Vaak zijn het er maar 3 of 4.
Belemmerd me verder niet in mijn functioneren, behalve dan dat ik mezelf nooit helemaal uitgerust voel.
Klopt, maar het feit dat ik dan dus meer uitgerust ben zorgt er niet voor dat bepaalde problemen dan ineens opgelost zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het toch juist niet overrated.
Als je niet slecht zou slapen, zou je je meer uitgerust voelen.
Lijkt me wel vervelend. Maar ik neem aan dat je al goed hebt gekeken naar wat de oorzaken kunnen zijn.
Dan wil je dus geen hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat ik dan dus meer uitgerust ben zorgt er niet voor dat bepaalde problemen dan ineens opgelost zijn.
Het is juist andersom, bepaalde problemen zorgen voor stress waardoor ik slecht slaap.
Die ene post kwam op mij een beetje over alsof slaap het wondermiddel is om jezelf beter te gaan voelen.
En weet waar het vandaan komt, is me alleen nog niet gelukt om ze te stoppen.
En hulp gaat niet werken, want ik praat niet over die dingen.
En weet dat dat stom is, maar praat er gewoon niet over.
Ja dat lijkt zo, maar het gaat gewoon niet om er over te praten.quote:
Ja, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg etc. maar why the fuck ga je als vrouw met 3 (DRIE!!) koters op een fiets zitten, dat is toch vragen om ongelukken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Peuter overleden bij botsing met truck
Dat bericht + reacties zijn superkut op zoveel verschillende manieren
Omdat het prima kan? Zijn genoeg vrouwen die dat dagelijks doen. Overigens had ze drie kinderen mee, eentje fietste er apart dus zaten er maar 2 bij haar op de fiets. Mn moeder heeft jaren zo rond gefietst met mij en mn broertje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg etc. maar why the fuck ga je als vrouw met 3 (DRIE!!) koters op een fiets zitten, dat is toch vragen om ongelukken?
Ah, daar is het dus misgegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het prima kan? Zijn genoeg vrouwen die dat dagelijks doen. Overigens had ze drie kinderen mee, eentje fietste er apart dus zaten er maar 2 bij haar op de fiets. Mn moeder heeft jaren zo rond gefietst met mij en mn broertje.
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het prima kan? Zijn genoeg vrouwen die dat dagelijks doen. Overigens had ze drie kinderen mee, eentje fietste er apart dus zaten er maar 2 bij haar op de fiets. Mn moeder heeft jaren zo rond gefietst met mij en mn broertje.
Vind die karretjes achter de fiets helemaal stom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...
Ik vind het gewoon stom.
Je trekt lekkere makkelijker conclusies zo, iedereen valt wel eens, heet tragisch dat dit net gebeurd als er een vrachtwagen voorbij komt. Nergens staat dat ze niet in staat was om dit te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...
Ik vind het gewoon stom.
En zoveel veiliger zijn die dingen volgens mij ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind die karretjes achter de fiets helemaal stom.
Over een jaar of 6 kan je dat weer alquote:
Ja, goed! Stilletjes aanquote:
Hey autoquote:
Ik heb straks gewoon een makkelijk kind. Dus na de keizersnede kan t al weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over een jaar of 6 kan je dat weer al
Tuurlijk is het tragisch, maar ik geef alleen aan dat ik regelmatig van die huisvrouwen met 2-3 koters op de fiets zie en ik vind het er bloedlink uitzien. Je bent als fietser in het verkeer al zo kwetsbaar en dan ook nog eens 3 kleine koters erbij die de zooi instabiel maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je trekt lekkere makkelijker conclusies zo, iedereen valt wel eens, heet tragisch dat dit net gebeurd als er een vrachtwagen voorbij komt. Nergens staat dat ze niet in staat was om dit te doen.
Kleine man sliep zijn allereerste nacht doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb straks gewoon een makkelijk kind. Dus na de keizersnede kan t al weer
Hehehe, ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen!quote:
Kinderkamer gewoon geluidsdicht maken, babyfoon uit, en je hebt nergens last van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
je hebt meer hinder van 1 volwassene achter op je fiets als van 2 kleintjes voor en achter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom.
Goed! Behoorlijk druk, de weken vliegen voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Stilletjes aan
Met jou?
allemaal in de auto/OVquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het tragisch, maar ik geef alleen aan dat ik regelmatig van die huisvrouwen met 2-3 koters op de fiets zie en ik vind het er bloedlink uitzien. Je bent als fietser in het verkeer al zo kwetsbaar en dan ook nog eens 3 kleine koters erbij die de zooi instabiel maken.
maar goed, MIJ heb je er niet mee.
rot op, de weg is van mijquote:
Klopt, maar een volwassene kan nog reageren als er iets dreigt te gebeuren. Een kind is kansloos.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt meer hinder van 1 volwassene achter op je fiets als van 2 kleintjes voor en achter.
Ooo kijk, dat is wel lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Goed! Behoorlijk druk, de weken vliegen voorbij
Brigitte Kaandorpquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ooit eens een conferance gezien van een vrouw, over hoe moeilijk het zou zijn om met 2 kinderen op de fiets iets te gaan doen
Na ongeveer 1,2 nanoseconde ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kan ik aardig krom om liggen, maar op een gegeven moment wordt ze echt vermoeiend
Dat was een korte nachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef El_Matador het volgende:
GODVERDOMME. Wat is het vroeg.
Mogguh allemaal.
Nu werken...
Omdat het je humor niet is of omdat ze te druk is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na ongeveer 1,2 nanoseconde ja.
dat, zolang ze niet gaat zingen iig.quote:
Cabaretiers moeten sowieso niet zingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat, zolang ze niet gaat zingen iig.
Jochem Myjer doet het nog best aardigquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cabaretiers moeten sowieso niet zingen
Ik vind het altijd jammer zodra ze gaan zingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Jochem Myjer doet het nog best aardig
Vind sommige liedjes wel leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer zodra ze gaan zingen.
Leuk is ie he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik overal Giulietta's?Het is een complot!
Je zoon heeft smaakquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk is ie he?Zoonliefs commentaar: 'wat een meisjesauto zeg
'
Dat zie ik nou nooit (bewust). Wat is het?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Alfa Romeoquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie ik nou nooit (bewust). Wat is het?
Laat dat nou net deel van het cabaret zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cabaretiers moeten sowieso niet zingen
Tis veiliger dan met de fietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
Tyfus ouders die allemaal hun kledder met de auto moeten halen
Ik vind Teeuwen eigenlijk zwaar overrated. Begrijp me niet verkeerd, ik vind veel van zijn dingen leuk en grappig, maar niet zoals hij de hemel in wordt geprezen over het algemeen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij dan maar StandUpComedy.
Ik heb het ook nooit zo op die liedjes, op die van Teeuwen na dan.
Oh eens hoor, zo goed is het allemaal niet. maar ik kan er wel om lachen af en toequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Teeuwen eigenlijk zwaar overrated. Begrijp me niet verkeerd, ik vind veel van zijn dingen leuk en grappig, maar niet zoals hij de hemel in wordt geprezen over het algemeen.
Goed punt, ik zie win-win, minder auto's op de weg, veiliger voor ons, meer kledders onder de wielen, rustiger voor onsquote:
Ja, maar dat jij een hekel hebt aan alles wat uit Nederland, omdat het uit Nederland komt, weten we ondertussenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh eens hoor, zo goed is het allemaal niet. maar ik kan er wel om lachen af en toe.
Ik ben nooit zo van het dwepen, zeker niet met nederlandse dingen.
Hoe druk kan het nou zijn daar op het platteland?quote:
I like the way you thinkquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt, ik zie win-win, minder auto's op de weg, veiliger voor ons, meer kledders onder de wielen, rustiger voor ons
Mwah, het is meer zo gegroeid. Voorheen vond ik het gewoon niet goed, en idd tegenwoordig ga ik er maar gewoon vanuit dat het niet goed is, scheelt me een hoop tijd en ergenisquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij een hekel hebt aan alles wat uit Nederland, omdat het uit Nederland komt, weten we ondertussen
Ach ja, been there, done thatquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik had er vanochtend weer 1, de meest verstuurde email, ooit.
Now with attachment.
Nederlandstalig is er niet echt zoveel dat veel beter dan Marco.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is meer zo gegroeid. Voorheen vond ik het gewoon niet goed, en idd tegenwoordig ga ik er maar gewoon vanuit dat het niet goed is, scheelt me een hoop tijd en ergenis.
Ik overdrijf ook, er zijn wel leuke dingen hoor, maar er is ook zoveel bagger. Ik snap bijv echt niet dat er mensen naar een Marco Borsato luisteren als er zoveel betere artiesten zijn, ook in dat genre...
Ik ga me daar niet aan aanpassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook binnen blijven als de scholen net uit zijn of net weer beginnen.
Idd, en ik vind het schijtmuziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederlandstalig is er niet echt zoveel dat veel beter dan Marco.
Snap je wel hoor, ik kom uit een dorp waar kinderen dus echt niet langer dan 5 minuten hoeven te fietsen naar school, want groter is het dorp gewoon niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me daar niet aan aanpassen.De situatie daar moet veranderen, maar dat gebeurt pas als er een ongeluk gebeurt, wat wonder boven wonder nog niet voor is gekomen.
Ja, maar je had het over dat genre. En dan is er niet veel beters te vinden dan Marco. Engelstalig wel uiteraard (ook in Nederland, Tim Knolquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en ik vind het schijtmuziek.
Ik vind de Staat nog wel ok, en een paar nederlandse rockbandjes gaan wel. Maar die teksten.
" i was wokking in the street wiz my feet, I need monie, tets not funnie!" En dat soort geneuzel....
Daarom. De verkeerssituatie is in het dorp gewoon erg goed, met name de omgeving waaruit de meeste kledders komen die daar naar school gaan (de wijk waar ik woon dus). En het verste huis is misschien tien minuten fietsen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, ik kom uit een dorp waar kinderen dus echt niet langer dan 5 minuten hoeven te fietsen naar school, want groter is het dorp gewoon niet.
En als je dan ziet hoeveel kinderen opgehaald en gebracht worden met de auto is echt absurd.
Ik heb ook in een dorp gewoond, als wij 's ochtends eerst naar de tandarts moesten, parkeerde mijn moeder daarna eerst de auto weer thuis en moesten broertje en ik maar op de fiets naar school. De school had ook maar 3 parkeerplaatsen, voor de 3 leraren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, ik kom uit een dorp waar kinderen dus echt niet langer dan 5 minuten hoeven te fietsen naar school, want groter is het dorp gewoon niet.
En als je dan ziet hoeveel kinderen opgehaald en gebracht worden met de auto is echt absurd.
Mijn moeder heeft geen rijbewijs dus wij hadden die luxe sowieso niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook in een dorp gewoond, als wij 's ochtends eerst naar de tandarts moesten, parkeerde mijn moeder daarna eerst de auto weer thuis en moesten broertje en ik maar op de fiets naar school. De school had ook maar 3 parkeerplaatsen, voor de 3 leraren.
Geweldig mooie auto!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Uhuh maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat dat nou net deel van het cabaret zijn
Nee hoeft niet, maar als je dat weg laat is het niet meer echt cabaret hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden
Je neemt gewoon teveel mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Verrek... Ik heb een behoorlijk grote weekendtas en toch is ie niet groot genoeg
Geen idee wat je gaat doen, maar waarschijnlijk wil je gewoon veel te veel meenemen.quote:
Weekendje weg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat je gaat doen, maar waarschijnlijk wil je gewoon veel te veel meenemen.
1 paar schoenen is voldoende he
Kijk daar zit het probleem al.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weekendje weg.
En nee, 1 paar schoenen is niet voldoende. Ik neem een paar mee en doe een paar aan.
Hoe kan jij nu weten dat een paar schoenen in de tas een probleem geeft?quote:
Als het niet van die paardenlaarsen zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu weten dat een paar schoenen in de tas een probleem geeft?De schoenen weglaten creëert relatief weinig ruimte.
Je complete nagellak collectie hoeft ook niet mee hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu weten dat een paar schoenen in de tas een probleem geeft?De schoenen weglaten creëert relatief weinig ruimte.
Die passen niet eens in de tasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Als het niet van die paardenlaarsen zijn
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je complete nagellak collectie hoeft ook niet mee he
Over serieus op ingaan is slecht voor je hart.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
Letters vergeten komt niet heel snugger over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over serieus op ingaan is slecht voor je hart.
Ik ben altijd bloedserieusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Letters vergeten komt niet heel snugger over.
Ik weet heus wel dat Royco een grapje maakte, maak je maar geen zorgen om mijn hart hoor, die doet het prima
Waarom denk je dat ik zo serieus reageer op jou?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo serieus reageer op jou?
Ik snap ook niet waarom ik het van je verwachtequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet op fok om te denken he
Weer niet aan de verwachtingen voldaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik het van je verwachte
Daar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer niet aan de verwachtingen voldaan
Jawel, niet zulke hoge verwachtingen hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen
Ik ga paardrijden
Steeds zuurder en zuurder reageren ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over serieus op ingaan is slecht voor je hart.
J.A.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Steeds zuurder en zuurder reageren ook
Das 5 meer dan ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn er nog maar 7 in totaal.
Als ze hm nu ook regelmatig schoonmaken. Ik moest laatst erg naar het toilet in de trein maar die was zo smerig, ik kón het gewoon niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Hoppa, 90M euro voor plee's in Sprinters. Ach, is haast niks, en dat voor een trein waar je max. 20 minuten in zit
Jouw associatie.quote:
Ja, dat mag wel beter geregeld worden in IC's en sneltreinen. Maar 90M uitgeven voor mensen die te lui zijn om nog even voor vertrek te gaan plassen en dan niet even hun plas op kunnen houden, vind ik ronduit geld weggooien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ze hm nu ook regelmatig schoonmaken. Ik moest laatst erg naar het toilet in de trein maar die was zo smerig, ik kón het gewoon niet.
Bejaarden / mensen met blaasproblemen en kinderen kunnen dat niet altijd. Laat staan als zo'n ding weer eens kapot op het spoor staat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel beter geregeld worden in IC's en sneltreinen. Maar 90M uitgeven voor mensen die te lui zijn om nog even voor vertrek te gaan plassen en dan niet even hun plas op kunnen houden, vind ik ronduit geld weggooien.
Och, sommige mensen moeten elk half uur plassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat mag wel beter geregeld worden in IC's en sneltreinen. Maar 90M uitgeven voor mensen die te lui zijn om nog even voor vertrek te gaan plassen en dan niet even hun plas op kunnen houden, vind ik ronduit geld weggooien.
Zeker van die meiden met standaard een flesje bronwater in hun handquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, sommige mensen moeten elk half uur plassen.Dat heeft natuurlijk niets te maken met lui.
Nee, goed, maar voor die zeer kleine uitzonderingsgroep 90M uitgeven, vind ik te ver gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, sommige mensen moeten elk half uur plassen.Dat heeft natuurlijk niets te maken met lui.
Check.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker van die meiden met standaard een flesje bronwater in hun hand
Dat mag je vinden, al zou het geinig zijn als jij een keer in die 20 minuten ontzettend moet plassen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, goed, maar voor die zeer kleine uitzonderingsgroep 90M uitgeven, vind ik te ver gaan.
Dat heeft niets te maken met een wel of niet vrolijke dag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:12 schreef STING het volgende:
Niet alleen
Maar iedereen heeft recht op minder vrolijke dagen natuurlijk
Ok.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met een wel of niet vrolijke dag.
Het is jou linkse lobby die dat graag wiltquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, goed, maar voor die zeer kleine uitzonderingsgroep 90M uitgeven, vind ik te ver gaan.
Ik kan makkelijk mijn plas, vanaf dat ik echt moet een uur ophoudenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
Dat mag je vinden, al zou het geinig zijn als jij een keer in die 20 minuten ontzettend moet plassen!Durf er dan maar eens geen gebruik van te maken.
jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is jou linkse lobby die dat graag wilt![]()
VVD minister van verkeer weigerde het plan want vond het te duur.
Ook niet je hele leven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk mijn plas, vanaf dat ik echt moet een uur ophouden
En soms heb je wel eens een blaasontsteking of mensen met een zwakke blaasquote:
Hoorde je nog roepen om vooral tegen het zittende kabinet te stemmenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jouw
Maar hoezo mijn linkse lobby?
"Ja, maar dat is zo'n minimale groep".quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms heb je wel eens een blaasontsteking of mensen met een zwakke blaas
Ook die mensen zouden graag met de trein gaan.
Ik zal al blij zijn wanneer ik vanavond naar mijn bed kan/mag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Zo, je zou maar weekend hebben over 1.5 uur zeg.
Ja, en daar ben ik ook niet op tegen, maar we hebben het hier over Sprinters waar de gemiddelde reiziger binnen 15 minuten alweer uitstapt. Die mensen die niet 15 minuten hun plas op kunnen houden, is zo klein, dat vind ik geen 90M waard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms heb je wel eens een blaasontsteking of mensen met een zwakke blaas
Ook die mensen zouden graag met de trein gaan.
Ik ben tegen dit zittende kabinet ja. Maar dat kan ik al zijn als ik tegen de combi CDA+VVD(+PVV) ben. Ik kan best een die-hard PVV-er of VVD-er zijn en toch niet blij zijn met dit kabinetquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoorde je nog roepen om vooral tegen het zittende kabinet te stemmenVind het kabinet iets te duur, nee hoor SP en GL en nog wat PVDA'ers ook die niet genoemd worden maar mee stemden vonden wel dat die 90 miljoen een must was voor een WC.
![]()
Tot zover de associatie van link, en jouw lobby...
Nee zonder dolheid, 90 miljoen om wc's te plaatsen in sprinters die vrij korte ritjes rijden. Tja... ga op het perron naar de WC of creeer daar WC's.
Buddha 2 Buddha armbandquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
Ik mag van mijn Oma een sieraad uitzoeken. Ik twijfel tussen oorbellen of armband.
Maar ik zou niet weten wat ik moet kiezen
Daar zat ik dus ook tussen te kijken maar die ik mooi vind, zijn voor kinderenquote:
Ja alles kan, maar tegen kabinet is stemmen voor linksquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben tegen dit zittende kabinet ja. Maar dat kan ik al zijn als ik tegen de combi CDA+VVD(+PVV) ben. Ik kan best een die-hard PVV-er of VVD-er zijn en toch niet blij zijn met dit kabinet
Terwijl ze notabene een gigantische collectie hebben... en dan alleen de kids armbanden mooi. Grappig... Moet wel je ding inderdaad zijn. Ik ben er verslaafd aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook tussen te kijken maar die ik mooi vind, zijn voor kinderen
Heel druk met studie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal al blij zijn wanneer ik vanavond naar mijn bed kan/mag.
Als ik ontzwangert ben dan krijg ik een BTB ringquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Terwijl ze notabene een gigantische collectie hebben... en dan alleen de kids armbanden mooi. Grappig... Moet wel je ding inderdaad zijn. Ik ben er verslaafd aan
Wat en complete nonsens. Tegen het kabinet zijn is links??? Fuck off man. Zelfs al zou ik links stemmen (doe ik niet), dan nog staat mijn punt: je kunt links, rechts of midden zijn en nog tegen deze coalitie zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja alles kan, maar tegen kabinet is stemmen voor linksEn die liggen dwars om 90 miljoen niet uit te geven aan WC's in treinen waarmen vaak niet langer als 15 min. inzit. Tja waar hebben we het dan over? Besteed dan wat geld aan WC's op wat perron's (die de meeste al hebben).
Zonde van al die camera lenzenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ben echt altijd mn pasfoto's kwijt. Laat ze maken, gebruik er een, raak de rest kwijt, zodat ik weer nieuwe moet laten maken
Ja, ik voel vooral veel druk. Kom aan sommige dingen totaal niet toe. Als ik bezig ben, dan schiet het niet op. Als ik er dan mee stop, voel ik me er schuldig over.quote:
Zonde van mn tijd en ik moet een nieuwe perskaart, die kan ik hier gewoon maken, moet ik alleen wel een foto's hebbenquote:
Portemonnee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ben echt altijd mn pasfoto's kwijt. Laat ze maken, gebruik er een, raak de rest kwijt, zodat ik weer nieuwe moet laten maken
Die wil ik ook nog, die vind ik zo gaaf hè! Ik heb nu een ring ervan, maar een armband zou wel leuk zijnquote:
Dat zijn ook zulke?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog, die vind ik zo gaaf hè! Ik heb nu een ring ervan, maar een armband zou wel leuk zijn
Ik gebruik ze niet dagelijks, dus dat vind ik een irritante plek, maar kan dus ook niet verzinnen waar ik ze dan wel neer heb gelegd.quote:
Sinds wanneer ben jij journalist dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde van mn tijd en ik moet een nieuwe perskaart, die kan ik hier gewoon maken, moet ik alleen wel een foto's hebben
Och, je hebt toch wel ergens een vakje over? Kan nooit veel ruimte innemen. Maar dan indd. vaste plek zien te vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik ze niet dagelijks, dus dat vind ik een irritante plek, maar kan dus ook niet verzinnen waar ik ze dan wel neer heb gelegd.
Klopt, maar als je alles waar wel een vakje voor over is, er in stop, is die nog lood zwaar. Ik heb nu alleen pasjes die ik regelmatig gebruik en een klein beetje cash, een paar bonnetje en mn rijbewijs er in zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je hebt toch wel ergens een vakje over? Kan nooit veel ruimte innemen. Maar dan indd. vaste plek zien te vinden.
Ik zit in de media/uitgeverswereld, dus dan kan je een perspas krijgen. Overigens maak je zo'n ding gewoon zelf, er zijn geen eisen of voorwaarden aan verbonden. Als je het wilt, mag/kan je er zelf ook een maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij journalist dan?
Ik ga nogal vaak naar concerten enzo, en ik vind die types die misbruik maken van hun perskaart nogal vervelend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit in de media/uitgeverswereld, dus dan kan je een perspas krijgen. Overigens maak je zo'n ding gewoon zelf, er zijn geen eisen of voorwaarden aan verbonden. Als je het wilt, mag/kan je er zelf ook een maken.
Blijkbaar doen ze dat tegenwoordig ook...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zijn ook zulke?
[ afbeelding ]
Wat een verschrikkelijke opzichtige patserige dingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze dat tegenwoordig ook...
Maar ze zijn bekend geworden met onderstaand materiaal:
[ afbeelding ]
Wat grovere zilveren armbanden, kettingen en ringen.
Ik maak er dan uiteraard ook meteen misbruik vanquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga nogal vaak naar concerten enzo, en ik vind die types die misbruik maken van hun perskaart nogal vervelend.
hey slaapkopquote:
Kan me voorstellen dat je dat vindt. Je moet er van houden true, ik vind ze geweldig mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke opzichtige patserige dingen
KvK nummer hebben, lid worden van een klote vereniging voor flopalisten en klaar. Officiële perskaart bestellen en klaar. Als je vaak naar concerten enzovoort gaat heb je dat er zo uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik maak er dan uiteraard ook meteen misbruik vanoverigens kan je bijna nergens naar binnen met een perskaart, zonder accreditatie, dus ik geloof niet dat ze misbruik maken van hun perskaart, dat kan bijna niet meer.
Ah ok, ik vind die van mijn plaatje mooier, subtieler. Dat grote, grove trekt mij dan weer niet zo.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkbaar doen ze dat tegenwoordig ook...
Maar ze zijn bekend geworden met onderstaand materiaal:
[ afbeelding ]
Wat grovere zilveren armbanden, kettingen en ringen.
Valt tegen, je moet voor de echt grote dingen zelfs artikelen of een linkje naar je portfolio sturen. Wat bij mij lastig is, aangezien ik zowel geen schrijver, als geen fotograaf ben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
KvK nummer hebben, lid worden van een klote vereniging voor flopalisten en klaar. Officiële perskaart bestellen en klaar. Als je vaak naar concerten enzovoort gaat heb je dat er zo uit.
Dat vind ik dus ook. Maar de smallere zijn dus voor kinderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah ok, ik vind die van mijn plaatje mooier, subtieler. Dat grote, grove trekt mij dan weer niet zo.
Jij denkt ook, een topic killen kan ik vast nog een keerquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef automatic_ het volgende:
Damn... Wat gaat het hier langzaam jongens!
Op zich wel goed natuurlijk
Nou, dat is geeneens nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt ook, een topic killen kan ik vast nog een keer
ze werkt hard aan dr reputatiequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Jij denkt ook, een topic killen kan ik vast nog een keer
Die van mijn plaatje zijn toch niet voor kinders? Die heb ik in de winkel nog gepast.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Maar de smallere zijn dus voor kinderenOf je krijgt met leer en die vind ik dan weer niets
Als je kan aantonen dat het je hoofdberoep is en je geregistreerd staat als zodanig kan je een 'erkende' perskaart hebben. Die bedragen heb je er zo uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, je moet voor de echt grote dingen zelfs artikelen of een linkje naar je portfolio sturen. Wat bij mij lastig is, aangezien ik zowel geen schrijver, als geen fotograaf ben.
Overigens is een kvk inschrijving ook veel werk voor een paar gratis toegangskaartjes
Daar gaat Babs' pleidooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Oh, en over wc's in de sprinters. Die dingen rijden hier tussen Enschede en Apeldoorn, dik een uur, hoppa!
Nee die zijn niet voor kinderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van mijn plaatje zijn toch niet voor kinders? Die heb ik in de winkel nog gepast.
Ah ja, had al zo'n geel vermoeden dat reizigers in Sprinters vast niet overal maar 20 minuten onderweg zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Oh, en over wc's in de sprinters. Die dingen rijden hier tussen Enschede en Apeldoorn, dik een uur, hoppa!
Geen fotograaf, geen schrijver, wat moet je dan met een perskaartquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, je moet voor de echt grote dingen zelfs artikelen of een linkje naar je portfolio sturen. Wat bij mij lastig is, aangezien ik zowel geen schrijver, als geen fotograaf ben.
Overigens is een kvk inschrijving ook veel werk voor een paar gratis toegangskaartjes
Het moet niet mogen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die zijn niet voor kinderenDegene die ik mooi vond wel
achja, ik heb em gewoon, accreditatie is soms lastig, maar daarvoor heb ik een standaard begeleidend schrijven, dat werkt prima.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je kan aantonen dat het je hoofdberoep is en je geregistreerd staat als zodanig kan je een 'erkende' perskaart hebben. Die bedragen heb je er zo uit.
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen fotograaf, geen schrijver, wat moet je dan met een perskaart
Huh? Since when? Waren altijd koplopers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Socios alert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Since when? Waren altijd koplopers.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, had al zo'n geel vermoeden dat reizigers in Sprinters vast niet overal maar 20 minuten onderweg zijn.
Noem je gewoon medewerker van reuters. Alsof ze dat bedrijf kunnen checkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, ik heb em gewoon, accreditatie is soms lastig, maar daarvoor heb ik een standaard begeleidend schrijven, dat werkt prima.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen fotograaf, geen schrijver, wat moet je dan met een perskaart
maar om toch antwoord te geven; contacten leggen/netwerken met mensen die vaak alleen tijdens persdagen/presentaties aanwezig zijn. Dat doe/deed ik oa voor een media bedrijf, daarom krijg ik gewoon een perskaart, maakt het werk een stuk makkelijker.quote:
Mja jammer vind ik het welquote:
Er rijden nu ook sprinters, die stoppen op alle tussengelegen stations.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Since when? Waren altijd koplopers.
Boomknuffelaars he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat hij een hekel heeft aan mensen die er misbruik van maken
Nee, ik gebruik het toch niet om feesten, evenementen oid binnen te komen. Dan koop ik gewoon een kaartje, of regel ik in mijn netwerk een vrijkaart.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noem je gewoon medewerker van reuters. Alsof ze dat bedrijf kunnen checken
Dat is een ontkennend antwoord.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kan iemand hier ook maar iets schelen?
Wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, niet elke gebruiker van treinen met een redelijk geheugen is direct een trein-autist.
Maar als je een lang stuk wil, kun je dus ook gewoon de IC pakken en onderweg plassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er rijden nu ook sprinters, die stoppen op alle tussengelegen stations.
Mij boeit het me in dusverre dat het gewoon lekker ouwehoeren is en ik het een discussiepuntje vind. Moet kunnen tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is een ontkennend antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |