quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Lekker dagje vrij, morgen nog werken en dan weekend
Jaquote:
Licht in je kamer of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaAls je wakker bent ben je wakker he.
Hi
Ja, behoorlijk. Dat is wel jammer. Wel echt goed geslapen jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:54 schreef STING het volgende:
[..]
Licht in je kamer of valt dat wel mee?
Wel lekker geslapen?
Met raam open slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kan eindelijk met het raam open slapen zonder wakker te worden van de kou
Niet eens zo'n slecht idee eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:04 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/tekst/22625(...)+%28NOS+Teletekst%29
Heerlijk hequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Kan eindelijk met het raam open slapen zonder wakker te worden van de kou
Kou is heerlijk, zolang je het maar met wegkruipen onder de dekens, het weer warm kan krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Al heeft het helemaal weggekropen onder de dekens met een rode neus van de kou ook wel wat.
Klopt, alleen vind ik dat in slaap vallen in een ijskoud bed wel vervelend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:09 schreef STING het volgende:
[..]
Kou is heerlijk, zolang je het maar met wegkruipen onder de dekens, weer warm kan krijgen
Als je het weer warm kan krijgen, heb je dan kennelijk geen ijskoud bed meer he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik dat in slaap vallen in een ijskoud bed wel vervelend.
check.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het weer warm kan krijgen, heb je dan kennelijk geen ijskoud bed meer he?
Slotje dan maar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Goed, Singles kan ook wel worden opgeheven met dit tempo.
Gaan we dreigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Goed, Singles kan ook wel worden opgeheven met dit tempo.
We zaten dit keer in een wilde droom?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Jullie zijn uit mijn nachtmerries gebleven vannacht, fijn!
Zaten we in je nachtmerrie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Jullie zijn uit mijn nachtmerries gebleven vannacht, fijn!
Jaquote:
Jullie waren nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten dit keer in een wilde droom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |