kleine kans dat de nachtmerries ooit weggaan als je er niet over praat, maar het blijft je eigen keuze om er van te blijven genieten, of dat je er voor kiest ze weg te laten gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja naja, wat die gebeurtenis betreft, heb ik echt niet de behoefte erover te gaan praten met iemand. Feit is gewoon dat het een stuk minder is als ik niet zoveel stress heb.. die stress heb ik nu maar ik ga er van uit dat die niet eeuwig aanhoudt.
Uhuh, weet ik wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kleine kans dat de nachtmerries ooit weggaan als je er niet over praat, maar het blijft je eigen keuze om er van te blijven genieten, of dat je er voor kiest ze weg te laten gaan.
Ik slaap al jaren slecht, als ik 6 uur op een nacht haal dan is het een goede nacht geweest.quote:
Dan is het toch juist niet overrated.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap al jaren slecht, als ik 6 uur op een nacht haal dan is het een goede nacht geweest.
Vaak zijn het er maar 3 of 4.
Belemmerd me verder niet in mijn functioneren, behalve dan dat ik mezelf nooit helemaal uitgerust voel.
Klopt, maar het feit dat ik dan dus meer uitgerust ben zorgt er niet voor dat bepaalde problemen dan ineens opgelost zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het toch juist niet overrated.
Als je niet slecht zou slapen, zou je je meer uitgerust voelen.
Lijkt me wel vervelend. Maar ik neem aan dat je al goed hebt gekeken naar wat de oorzaken kunnen zijn.
Dan wil je dus geen hulp.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat ik dan dus meer uitgerust ben zorgt er niet voor dat bepaalde problemen dan ineens opgelost zijn.
Het is juist andersom, bepaalde problemen zorgen voor stress waardoor ik slecht slaap.
Die ene post kwam op mij een beetje over alsof slaap het wondermiddel is om jezelf beter te gaan voelen.
En weet waar het vandaan komt, is me alleen nog niet gelukt om ze te stoppen.
En hulp gaat niet werken, want ik praat niet over die dingen.
En weet dat dat stom is, maar praat er gewoon niet over.
Ja dat lijkt zo, maar het gaat gewoon niet om er over te praten.quote:
Ja, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg etc. maar why the fuck ga je als vrouw met 3 (DRIE!!) koters op een fiets zitten, dat is toch vragen om ongelukken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Peuter overleden bij botsing met truck
Dat bericht + reacties zijn superkut op zoveel verschillende manieren
Omdat het prima kan? Zijn genoeg vrouwen die dat dagelijks doen. Overigens had ze drie kinderen mee, eentje fietste er apart dus zaten er maar 2 bij haar op de fiets. Mn moeder heeft jaren zo rond gefietst met mij en mn broertje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg etc. maar why the fuck ga je als vrouw met 3 (DRIE!!) koters op een fiets zitten, dat is toch vragen om ongelukken?
Ah, daar is het dus misgegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het prima kan? Zijn genoeg vrouwen die dat dagelijks doen. Overigens had ze drie kinderen mee, eentje fietste er apart dus zaten er maar 2 bij haar op de fiets. Mn moeder heeft jaren zo rond gefietst met mij en mn broertje.
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het prima kan? Zijn genoeg vrouwen die dat dagelijks doen. Overigens had ze drie kinderen mee, eentje fietste er apart dus zaten er maar 2 bij haar op de fiets. Mn moeder heeft jaren zo rond gefietst met mij en mn broertje.
Vind die karretjes achter de fiets helemaal stom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...
Ik vind het gewoon stom.
Je trekt lekkere makkelijker conclusies zo, iedereen valt wel eens, heet tragisch dat dit net gebeurd als er een vrachtwagen voorbij komt. Nergens staat dat ze niet in staat was om dit te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel eens idd, maar echt stabiel komt het niet over. En blijkbaar kan het niet zo prima...
Ik vind het gewoon stom.
En zoveel veiliger zijn die dingen volgens mij ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind die karretjes achter de fiets helemaal stom.
Over een jaar of 6 kan je dat weer alquote:
Ja, goed! Stilletjes aanquote:
Hey autoquote:
Ik heb straks gewoon een makkelijk kind. Dus na de keizersnede kan t al weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Over een jaar of 6 kan je dat weer al
Tuurlijk is het tragisch, maar ik geef alleen aan dat ik regelmatig van die huisvrouwen met 2-3 koters op de fiets zie en ik vind het er bloedlink uitzien. Je bent als fietser in het verkeer al zo kwetsbaar en dan ook nog eens 3 kleine koters erbij die de zooi instabiel maken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je trekt lekkere makkelijker conclusies zo, iedereen valt wel eens, heet tragisch dat dit net gebeurd als er een vrachtwagen voorbij komt. Nergens staat dat ze niet in staat was om dit te doen.
Kleine man sliep zijn allereerste nacht doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb straks gewoon een makkelijk kind. Dus na de keizersnede kan t al weer
Hehehe, ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen!quote:
Kinderkamer gewoon geluidsdicht maken, babyfoon uit, en je hebt nergens last van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
je hebt meer hinder van 1 volwassene achter op je fiets als van 2 kleintjes voor en achter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom.
Goed! Behoorlijk druk, de weken vliegen voorbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, goed! Stilletjes aan
Met jou?
allemaal in de auto/OVquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is het tragisch, maar ik geef alleen aan dat ik regelmatig van die huisvrouwen met 2-3 koters op de fiets zie en ik vind het er bloedlink uitzien. Je bent als fietser in het verkeer al zo kwetsbaar en dan ook nog eens 3 kleine koters erbij die de zooi instabiel maken.
maar goed, MIJ heb je er niet mee.
rot op, de weg is van mijquote:
Klopt, maar een volwassene kan nog reageren als er iets dreigt te gebeuren. Een kind is kansloos.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt meer hinder van 1 volwassene achter op je fiets als van 2 kleintjes voor en achter.
Ooo kijk, dat is wel lekker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Goed! Behoorlijk druk, de weken vliegen voorbij
Brigitte Kaandorpquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb ooit eens een conferance gezien van een vrouw, over hoe moeilijk het zou zijn om met 2 kinderen op de fiets iets te gaan doen
Na ongeveer 1,2 nanoseconde ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Daar kan ik aardig krom om liggen, maar op een gegeven moment wordt ze echt vermoeiend
Dat was een korte nachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef El_Matador het volgende:
GODVERDOMME. Wat is het vroeg.
Mogguh allemaal.
Nu werken...
Omdat het je humor niet is of omdat ze te druk is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na ongeveer 1,2 nanoseconde ja.
dat, zolang ze niet gaat zingen iig.quote:
Cabaretiers moeten sowieso niet zingenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat, zolang ze niet gaat zingen iig.
Jochem Myjer doet het nog best aardigquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cabaretiers moeten sowieso niet zingen
Ik vind het altijd jammer zodra ze gaan zingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Jochem Myjer doet het nog best aardig
Vind sommige liedjes wel leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd jammer zodra ze gaan zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |