Ben blij dat jullie uit mijn nachtmerries blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jade nacht ervoor, heel naar en vervelend.
Ah, definitely geen wilde/natte droom dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie waren nergens te bekennen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe niet aan dromen, ook niet aan die van een ander, heb wel wat beters te doen dan in dromen en nachtmerries rond te paraderen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, definitely geen wilde/natte droom dus
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?quote:
Echt half singles zat er inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?
Dan was ik er zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt half singles zat er inEn jullie waren gemeen en sadistisch.
We zaten met z'n allen in je kelder?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much infoquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet naar de drukker, tot zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much info
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo Singles, ik vernam dat het hier over natte dromen gaat. Dan ben ik van de partij.
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesnedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Dat is idd voor niemand leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogt is al ff geleden dat Samzz van dr stoel glibberde
Hier in huis glibbert nooit watquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafe
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesneden
Nog erger.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver peu, als je me zo laat lachen kan ik dat toch niet aan mjin collega uitleggen!
Ja, best erg inderdaad. Moet ik maar gaan verhuizen, misschien dat het helptquote:
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?
Is goed voor je omzetquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.
Heb wel een mooie takel hangenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed voor je omzetof juist een exrta marteling, ze ligt waarschijnlijk toch vast, kan ze ook niet bij de drank
quote:
Verhuis dan naar de noordpool, daar valt behoorlijk wat te glibberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best erg inderdaad. Moet ik maar gaan verhuizen, misschien dat het helpt
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.quote:
Hoe staat het leven? Al aan de Schultenbrau?quote:
Ik vond terug gaan naar Finland wel voldoende, maar op de noordpool kan ik natuurlijk t hele jaar door glibberen, is wel een plus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef Chowi het volgende:
Q!.
[..]
Verhuis dan naar de noordpool, daar valt behoorlijk wat te glibberen.
Amsterdam is ook een beetje buitenlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.
Dat vat ik niet helemaal, gezien je emigreer plannen
Wat schattigquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriëre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.
Dat vat ik niet helemaal, gezien je emigreer plannen
Een internationale functie, als in veel in het buitenland moeten verblijven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriëre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.
Je neemt je passport ook altijd mee hierheen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland
Niet veel, wel af en toe, maar continu contact en afstemming met andere landen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Een internationale functie, als in veel in het buitenland moeten verblijven?
En je kunt de hele dag interessante gesprekken voeren met pinguïns. Oh nee, wacht, die heb je alleen op de zuidpool.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond terug gaan naar Finland wel voldoende, maar op de noordpool kan ik natuurlijk t hele jaar door glibberen, is wel een plus.
Geef maar gewoon toe dat je ons niet kan missenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriëre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.
Ga je dan weer terug naar Utrecht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet veel, wel af en toe, maar continu contact en afstemming met andere landen.
Dat moet ik dan maar ff bekijken, ik weet nog niet hoe ik dat ga invullen.quote:
Hoe kan ik zonder jouw epic boobs levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je ons niet kan missen
ijsberen knuffelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je kunt de hele dag interessante gesprekken voeren met pinguïns. Oh nee, wacht, die heb je alleen op de zuidpool.
De slakken zijn nog niet wakker hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef STING het volgende:
[..]
MI, you figure it out
[ afbeelding ]
Kennelijk wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
De slakken zijn nog niet wakker hier
Sja, gewoon niet. Dat snap ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar ff bekijken, ik weet nog niet hoe ik dat ga invullen.
[..]
Hoe kan ik zonder jouw epic boobs leven
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk, een land vol Finse chicks en jij gaat ijsberen knuffelen, logisch.
Daarom, ik weet ook echt niet hoe dat ik dat ooit heb kunnen overleven.quote:
Ik weet niet waar jij was, ik heb mijn ogen uitgekeken in Helsinkiquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordt
Gestenigd worden met Finse chicksquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die finse chicks vallen nogal tegen, er zijn wel hele mooie, maar het is zeker niet zo dat je er mee dood gegooid wordt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.
Lieverd, zo droom ik al jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaan
Ik heb er een jaar gewoond, in Helsinki. Heb de meeste clubs en kroegen wel gezien, zo boeiend vond ik t allemaal niet. Ik ben dan ook niet van de "slut-look" die ze daar allemaal geadopteerd hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij was, ik heb mijn ogen uitgekeken in Helsinki.
Zombiefilms kijk je ook al jarenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, zo droom ik al jaren
Daar droom ik dan weer nooit over.quote:
Liep er gisteravond nog de toerist uit te hangen met de busquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Je neemt je passport ook altijd mee hierheen?
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me hequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even aan denken dat ik meer voorraad insla dan
Die look ken ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er een jaar gewoond, in Helsinki. Heb de meeste clubs en kroegen wel gezien, zo boeiend vond ik t allemaal niet. Ik ben dan ook niet van de "slut-look" die ze daar allemaal geadopteerd hebben
Denk dat dat wel meevaltquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me he
Ik kende al een boel Finnen voor ik er heen ging, dus ik heb er ook wel veel gezien/gesproken en ze zijn geen van allen lelijk, maar ik heb hier in NL vaker dat ik een meid heel erg mooi vind dan daar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die look ken ik niet.
Maar ik was er voor een finse, wat al leuk was, maar ik heb me er prima vermaakt. Op een gegeven moment met een groep vriendinnen van haar de stad in etc, zusje mee etc. Leuk schouwspel hoor.
Een beeld dat je zelf hebt geschetstquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n verkeerd beeld van me he
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een beeld dat je zelf hebt geschetst
Oh opzich hebben we in Nederland ook niet zoveel te klagen qua uiterlijk. Wat ik voor in de noordelijke landen erg leuk vind is dat de mooiste meiden gewoon op jou af komen om met je te praten, hier in NL zijn de mooie meiden toch al snel wat arrogant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende al een boel Finnen voor ik er heen ging, dus ik heb er ook wel veel gezien/gesproken en ze zijn geen van allen lelijk, maar ik heb hier in NL vaker dat ik een meid heel erg mooi vind dan daar.
Zuipschuitjequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik het zo lekker vindt, hoeven jullie nog niet zo te overdrijven
Dat is wel zo ja, maar dat komt ook omdat de vrouwen daar veel gelijker zijn dan in Nederland. Er wordt altijd wel beweerd hier dat vrouwen zo voorop lopen en zo progressief zijn, maar in verhouding tot Finland (en Zweden ook) valt dat heel erg tegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh opzich hebben we in Nederland ook niet zoveel te klagen qua uiterlijk. Wat ik voor in de noordelijke landen erg leuk vind is dat de mooiste meiden gewoon op jou af komen om met je te praten, hier in NL zijn de mooie meiden toch al snel wat arrogant.
Feiten, is niks overdrijven aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomtquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, maar dat komt ook omdat de vrouwen daar veel gelijker zijn dan in Nederland. Er wordt altijd wel beweerd hier dat vrouwen zo voorop lopen en zo progressief zijn, maar in verhouding tot Finland (en Zweden ook) valt dat heel erg tegen.
Die kerels moet gewoon bier inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomt.
Weet ook niet waarom, maar om de een of andere reden kan ik het altijd heel snel met scandinavische/finse meiden vinden. Maar met de kerels kan ik dan heel vaak weer niet overweg.
Je bent denk ik meer van de nuchtere vrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon ook aan de Nederlandse vrouw, emancipatie alleen als het uitkomt.
Weet ook niet waarom, maar om de een of andere reden kan ik het altijd heel snel met scandinavische/finse meiden vinden. Maar met de kerels kan ik dan heel vaak weer niet overweg.
Je kan er ook wat aan gaan doen ipv erover blijven janken en er 'lacherig' over doen, terwijl je het eigenlijk helemaal niet grappig vindt.quote:
Je tempo ligt niet extreem hoog voor een geoefende drinker, maar ben meer bezorgd om je uithoudingsvermogen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die gasten sporen nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kerels moet gewoon bier inDe vrouwen daar zijn tof, weten vaak wat ze willen en laten dat ook merken.
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kan er ook wat aan gaan doen ipv erover blijven janken en er 'lacherig' over doen, terwijl je het eigenlijk helemaal niet grappig vindt.
klinkt als een verjaardag in de locale sjonnie club, doen ze hier in NL dan ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die gasten sporen niet.
Was ooit in Zweden bij mijn vriendin op dr verjaardag, stuk of 15 vrouwen, 12 mannen ofzo, rond 20:30 gingen alle mannen naar buiten, motorkappen open en kijken naar de auto's. -15 buiten
.
Ik had het na 5 min gezien, ging lekker bij de meiden zitten, bier zuipen bij kamertemp.
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Nee daar begint het inderdaad niet mee. Snap wel wat jij bedoelt hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.
Het is makkelijk praten natuurlijk, maar de booze wat vaker links laten liggen is een goed begin.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True, maar ik heb atm wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
Slaap is overratedquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed slapen is inderdaad een luxe, daar begint het niet allemaal mee.
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Het is makkelijk praten natuurlijk, maar de booze wat vaker links laten liggen is een goed begin.
Mieters uiteraard. Met Schultenbrau.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? Al aan de Schultenbrau?
Ik heb overigens een Wii gekregen en ben verslaafd geraakt aan Mario Galaxy.
alcohol heeft een zeer negatief effect op de manier waarop iemand slaapt. Het kan nachtmerries wel zeker versterken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.
Alcohol verstoort je slaapritme aanzienlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar komen de nachtmerries vandaan.
T is een standaard zinnetje op fok, maar hulp zoeken helpt echt. Dan wordt het ook makkelijker om de stress te handelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik weet waar ze vandaan komen, is een gebeurtenis van jaren geleden... En wat ze versterkt is stress..
Als je gewoon in goede gezondheid e.d. bent, kun je het wel eens overslaan. Maar als het al allemaal ruk gaat, dan is het belangrijk dat je goed slaapt, dan begin je wat beter aan een slechte dag.quote:
Same here, weet waar ze vandaan komen, en heb periodes dat het goed gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Joh, ik weet waar ze vandaan komen, is een gebeurtenis van jaren geleden... En wat ze versterkt is stress..
Ja naja, wat die gebeurtenis betreft, heb ik echt niet de behoefte erover te gaan praten met iemand. Feit is gewoon dat het een stuk minder is als ik niet zoveel stress heb.. die stress heb ik nu maar ik ga er van uit dat die niet eeuwig aanhoudt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is een standaard zinnetje op fok, maar hulp zoeken helpt echt. Dan wordt het ook makkelijker om de stress te handelen![]()
Maar dat wist je allang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |