Ben blij dat jullie uit mijn nachtmerries blijvenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jade nacht ervoor, heel naar en vervelend.
Ah, definitely geen wilde/natte droom dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie waren nergens te bekennen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik doe niet aan dromen, ook niet aan die van een ander, heb wel wat beters te doen dan in dromen en nachtmerries rond te paraderen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, definitely geen wilde/natte droom dus
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?quote:
Echt half singles zat er inquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat ik er in dan? Geloof dr niks van, wat zou ik volgens jou hebben gedaan?
Dan was ik er zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt half singles zat er inEn jullie waren gemeen en sadistisch.
We zaten met z'n allen in je kelder?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much infoquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, ik moet naar de drukker, tot zo
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Heet zo het toilet bij jullie? Too much info
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef Chowi het volgende:
Hallo Singles, ik vernam dat het hier over natte dromen gaat. Dan ben ik van de partij.
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesnedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
We zaten met z'n allen in je kelder?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Dat is idd voor niemand leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, liep ik weer in mn boxer langs? Kon je t niet handelen?
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, niks nats gezien/hoord nogt is al ff geleden dat Samzz van dr stoel glibberde
Hier in huis glibbert nooit watquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als er iets glibbert in mijn huis is het doorgaans de goudvis, dus wat je daar zegt is al heel wat voor mij. Wat een enerverend leven heb ik toch.
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie kelder bij het cafe
Geen Scary Movie meer kijken voor het slapengaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, ondertussen werd en in mij weer gehakt en gesneden
Nog erger.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver peu, als je me zo laat lachen kan ik dat toch niet aan mjin collega uitleggen!
Ja, best erg inderdaad. Moet ik maar gaan verhuizen, misschien dat het helptquote:
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar gingen we binnenkort allemaal bij elkaar komen toch? MissB incl?
Is goed voor je omzetquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n goed idee is om MissB in mijn kelder te laten, daar staat ook de drank.
Heb wel een mooie takel hangenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed voor je omzetof juist een exrta marteling, ze ligt waarschijnlijk toch vast, kan ze ook niet bij de drank
quote:
Verhuis dan naar de noordpool, daar valt behoorlijk wat te glibberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, best erg inderdaad. Moet ik maar gaan verhuizen, misschien dat het helpt
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.quote:
Hoe staat het leven? Al aan de Schultenbrau?quote:
Ik vond terug gaan naar Finland wel voldoende, maar op de noordpool kan ik natuurlijk t hele jaar door glibberen, is wel een plus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef Chowi het volgende:
Q!.
[..]
Verhuis dan naar de noordpool, daar valt behoorlijk wat te glibberen.
Amsterdam is ook een beetje buitenlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.
Dat vat ik niet helemaal, gezien je emigreer plannen
Wat schattigquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriėre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Las ik dat nou trouwens goed, je hebt je opgegeven voor een baan in Amsterdam.
Dat vat ik niet helemaal, gezien je emigreer plannen
Een internationale functie, als in veel in het buitenland moeten verblijven?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriėre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.
Je neemt je passport ook altijd mee hierheen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland
Niet veel, wel af en toe, maar continu contact en afstemming met andere landen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:21 schreef STING het volgende:
[..]
Een internationale functie, als in veel in het buitenland moeten verblijven?
En je kunt de hele dag interessante gesprekken voeren met pinguļns. Oh nee, wacht, die heb je alleen op de zuidpool.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond terug gaan naar Finland wel voldoende, maar op de noordpool kan ik natuurlijk t hele jaar door glibberen, is wel een plus.
Geef maar gewoon toe dat je ons niet kan missenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een internationale functie en zo'n beetje de grootste stap die ik carriėre technisch zou kunnen maken, als ik die kans zou laten lopen, zou ik gek zijn.
Ga je dan weer terug naar Utrecht?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet veel, wel af en toe, maar continu contact en afstemming met andere landen.
Dat moet ik dan maar ff bekijken, ik weet nog niet hoe ik dat ga invullen.quote:
Hoe kan ik zonder jouw epic boobs levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je ons niet kan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |