Het is jou linkse lobby die dat graag wiltquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, goed, maar voor die zeer kleine uitzonderingsgroep 90M uitgeven, vind ik te ver gaan.
Ik kan makkelijk mijn plas, vanaf dat ik echt moet een uur ophoudenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
Dat mag je vinden, al zou het geinig zijn als jij een keer in die 20 minuten ontzettend moet plassen!Durf er dan maar eens geen gebruik van te maken.
jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is jou linkse lobby die dat graag wilt![]()
VVD minister van verkeer weigerde het plan want vond het te duur.
Ook niet je hele leven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk mijn plas, vanaf dat ik echt moet een uur ophouden
En soms heb je wel eens een blaasontsteking of mensen met een zwakke blaasquote:
Hoorde je nog roepen om vooral tegen het zittende kabinet te stemmenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jouw
Maar hoezo mijn linkse lobby?
"Ja, maar dat is zo'n minimale groep".quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms heb je wel eens een blaasontsteking of mensen met een zwakke blaas
Ook die mensen zouden graag met de trein gaan.
Ik zal al blij zijn wanneer ik vanavond naar mijn bed kan/mag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
Zo, je zou maar weekend hebben over 1.5 uur zeg.
Ja, en daar ben ik ook niet op tegen, maar we hebben het hier over Sprinters waar de gemiddelde reiziger binnen 15 minuten alweer uitstapt. Die mensen die niet 15 minuten hun plas op kunnen houden, is zo klein, dat vind ik geen 90M waard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En soms heb je wel eens een blaasontsteking of mensen met een zwakke blaas
Ook die mensen zouden graag met de trein gaan.
Ik ben tegen dit zittende kabinet ja. Maar dat kan ik al zijn als ik tegen de combi CDA+VVD(+PVV) ben. Ik kan best een die-hard PVV-er of VVD-er zijn en toch niet blij zijn met dit kabinetquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoorde je nog roepen om vooral tegen het zittende kabinet te stemmenVind het kabinet iets te duur, nee hoor SP en GL en nog wat PVDA'ers ook die niet genoemd worden maar mee stemden vonden wel dat die 90 miljoen een must was voor een WC.
![]()
Tot zover de associatie van link, en jouw lobby...
Nee zonder dolheid, 90 miljoen om wc's te plaatsen in sprinters die vrij korte ritjes rijden. Tja... ga op het perron naar de WC of creeer daar WC's.
Buddha 2 Buddha armbandquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef Tally het volgende:
Ik mag van mijn Oma een sieraad uitzoeken. Ik twijfel tussen oorbellen of armband.
Maar ik zou niet weten wat ik moet kiezen
Daar zat ik dus ook tussen te kijken maar die ik mooi vind, zijn voor kinderenquote:
Ja alles kan, maar tegen kabinet is stemmen voor linksquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben tegen dit zittende kabinet ja. Maar dat kan ik al zijn als ik tegen de combi CDA+VVD(+PVV) ben. Ik kan best een die-hard PVV-er of VVD-er zijn en toch niet blij zijn met dit kabinet
Terwijl ze notabene een gigantische collectie hebben... en dan alleen de kids armbanden mooi. Grappig... Moet wel je ding inderdaad zijn. Ik ben er verslaafd aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook tussen te kijken maar die ik mooi vind, zijn voor kinderen
Heel druk met studie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal al blij zijn wanneer ik vanavond naar mijn bed kan/mag.
Als ik ontzwangert ben dan krijg ik een BTB ringquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Terwijl ze notabene een gigantische collectie hebben... en dan alleen de kids armbanden mooi. Grappig... Moet wel je ding inderdaad zijn. Ik ben er verslaafd aan
Wat en complete nonsens. Tegen het kabinet zijn is links??? Fuck off man. Zelfs al zou ik links stemmen (doe ik niet), dan nog staat mijn punt: je kunt links, rechts of midden zijn en nog tegen deze coalitie zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ja alles kan, maar tegen kabinet is stemmen voor linksEn die liggen dwars om 90 miljoen niet uit te geven aan WC's in treinen waarmen vaak niet langer als 15 min. inzit. Tja waar hebben we het dan over? Besteed dan wat geld aan WC's op wat perron's (die de meeste al hebben).
Zonde van al die camera lenzenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ben echt altijd mn pasfoto's kwijt. Laat ze maken, gebruik er een, raak de rest kwijt, zodat ik weer nieuwe moet laten maken
Ja, ik voel vooral veel druk. Kom aan sommige dingen totaal niet toe. Als ik bezig ben, dan schiet het niet op. Als ik er dan mee stop, voel ik me er schuldig over.quote:
Zonde van mn tijd en ik moet een nieuwe perskaart, die kan ik hier gewoon maken, moet ik alleen wel een foto's hebbenquote:
Portemonnee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:41 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ben echt altijd mn pasfoto's kwijt. Laat ze maken, gebruik er een, raak de rest kwijt, zodat ik weer nieuwe moet laten maken
Die wil ik ook nog, die vind ik zo gaaf hè! Ik heb nu een ring ervan, maar een armband zou wel leuk zijnquote:
Dat zijn ook zulke?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog, die vind ik zo gaaf hè! Ik heb nu een ring ervan, maar een armband zou wel leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |