Daar gaat Babs' pleidooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Oh, en over wc's in de sprinters. Die dingen rijden hier tussen Enschede en Apeldoorn, dik een uur, hoppa!
Nee die zijn niet voor kinderenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die van mijn plaatje zijn toch niet voor kinders? Die heb ik in de winkel nog gepast.
Ah ja, had al zo'n geel vermoeden dat reizigers in Sprinters vast niet overal maar 20 minuten onderweg zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Oh, en over wc's in de sprinters. Die dingen rijden hier tussen Enschede en Apeldoorn, dik een uur, hoppa!
Geen fotograaf, geen schrijver, wat moet je dan met een perskaartquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt tegen, je moet voor de echt grote dingen zelfs artikelen of een linkje naar je portfolio sturen. Wat bij mij lastig is, aangezien ik zowel geen schrijver, als geen fotograaf ben.
Overigens is een kvk inschrijving ook veel werk voor een paar gratis toegangskaartjes
Het moet niet mogen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee die zijn niet voor kinderenDegene die ik mooi vond wel
achja, ik heb em gewoon, accreditatie is soms lastig, maar daarvoor heb ik een standaard begeleidend schrijven, dat werkt prima.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je kan aantonen dat het je hoofdberoep is en je geregistreerd staat als zodanig kan je een 'erkende' perskaart hebben. Die bedragen heb je er zo uit.
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen fotograaf, geen schrijver, wat moet je dan met een perskaart
Huh? Since when? Waren altijd koplopers.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Socios alert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Since when? Waren altijd koplopers.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, had al zo'n geel vermoeden dat reizigers in Sprinters vast niet overal maar 20 minuten onderweg zijn.
Noem je gewoon medewerker van reuters. Alsof ze dat bedrijf kunnen checkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achja, ik heb em gewoon, accreditatie is soms lastig, maar daarvoor heb ik een standaard begeleidend schrijven, dat werkt prima.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen fotograaf, geen schrijver, wat moet je dan met een perskaart
maar om toch antwoord te geven; contacten leggen/netwerken met mensen die vaak alleen tijdens persdagen/presentaties aanwezig zijn. Dat doe/deed ik oa voor een media bedrijf, daarom krijg ik gewoon een perskaart, maakt het werk een stuk makkelijker.quote:
Mja jammer vind ik het welquote:
Er rijden nu ook sprinters, die stoppen op alle tussengelegen stations.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huh? Since when? Waren altijd koplopers.
Boomknuffelaars he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Omdat hij een hekel heeft aan mensen die er misbruik van maken
Nee, ik gebruik het toch niet om feesten, evenementen oid binnen te komen. Dan koop ik gewoon een kaartje, of regel ik in mijn netwerk een vrijkaart.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noem je gewoon medewerker van reuters. Alsof ze dat bedrijf kunnen checken
Dat is een ontkennend antwoord.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kan iemand hier ook maar iets schelen?
Wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, niet elke gebruiker van treinen met een redelijk geheugen is direct een trein-autist.
Maar als je een lang stuk wil, kun je dus ook gewoon de IC pakken en onderweg plassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er rijden nu ook sprinters, die stoppen op alle tussengelegen stations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |