Idd, en ik vind het schijtmuziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nederlandstalig is er niet echt zoveel dat veel beter dan Marco.
Snap je wel hoor, ik kom uit een dorp waar kinderen dus echt niet langer dan 5 minuten hoeven te fietsen naar school, want groter is het dorp gewoon niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga me daar niet aan aanpassen.De situatie daar moet veranderen, maar dat gebeurt pas als er een ongeluk gebeurt, wat wonder boven wonder nog niet voor is gekomen.
Ja, maar je had het over dat genre. En dan is er niet veel beters te vinden dan Marco. Engelstalig wel uiteraard (ook in Nederland, Tim Knolquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en ik vind het schijtmuziek.
Ik vind de Staat nog wel ok, en een paar nederlandse rockbandjes gaan wel. Maar die teksten.
" i was wokking in the street wiz my feet, I need monie, tets not funnie!" En dat soort geneuzel....
Daarom. De verkeerssituatie is in het dorp gewoon erg goed, met name de omgeving waaruit de meeste kledders komen die daar naar school gaan (de wijk waar ik woon dus). En het verste huis is misschien tien minuten fietsen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, ik kom uit een dorp waar kinderen dus echt niet langer dan 5 minuten hoeven te fietsen naar school, want groter is het dorp gewoon niet.
En als je dan ziet hoeveel kinderen opgehaald en gebracht worden met de auto is echt absurd.
Ik heb ook in een dorp gewoond, als wij 's ochtends eerst naar de tandarts moesten, parkeerde mijn moeder daarna eerst de auto weer thuis en moesten broertje en ik maar op de fiets naar school. De school had ook maar 3 parkeerplaatsen, voor de 3 leraren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snap je wel hoor, ik kom uit een dorp waar kinderen dus echt niet langer dan 5 minuten hoeven te fietsen naar school, want groter is het dorp gewoon niet.
En als je dan ziet hoeveel kinderen opgehaald en gebracht worden met de auto is echt absurd.
Mijn moeder heeft geen rijbewijs dus wij hadden die luxe sowieso niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook in een dorp gewoond, als wij 's ochtends eerst naar de tandarts moesten, parkeerde mijn moeder daarna eerst de auto weer thuis en moesten broertje en ik maar op de fiets naar school. De school had ook maar 3 parkeerplaatsen, voor de 3 leraren.
Geweldig mooie auto!quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik overal Giulietta's?Het is een complot!
Uhuh maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vindenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat dat nou net deel van het cabaret zijn
Nee hoeft niet, maar als je dat weg laat is het niet meer echt cabaret hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden
Je neemt gewoon teveel mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
Verrek... Ik heb een behoorlijk grote weekendtas en toch is ie niet groot genoeg
Geen idee wat je gaat doen, maar waarschijnlijk wil je gewoon veel te veel meenemen.quote:
Weekendje weg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat je gaat doen, maar waarschijnlijk wil je gewoon veel te veel meenemen.
1 paar schoenen is voldoende he
Kijk daar zit het probleem al.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weekendje weg.
En nee, 1 paar schoenen is niet voldoende. Ik neem een paar mee en doe een paar aan.
Hoe kan jij nu weten dat een paar schoenen in de tas een probleem geeft?quote:
Als het niet van die paardenlaarsen zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu weten dat een paar schoenen in de tas een probleem geeft?De schoenen weglaten creëert relatief weinig ruimte.
Je complete nagellak collectie hoeft ook niet mee hequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu weten dat een paar schoenen in de tas een probleem geeft?De schoenen weglaten creëert relatief weinig ruimte.
Die passen niet eens in de tasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Als het niet van die paardenlaarsen zijn
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je complete nagellak collectie hoeft ook niet mee he
Over serieus op ingaan is slecht voor je hart.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
Letters vergeten komt niet heel snugger over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over serieus op ingaan is slecht voor je hart.
Ik ben altijd bloedserieusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Letters vergeten komt niet heel snugger over.
Ik weet heus wel dat Royco een grapje maakte, maak je maar geen zorgen om mijn hart hoor, die doet het prima
Waarom denk je dat ik zo serieus reageer op jou?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo serieus reageer op jou?
Ik snap ook niet waarom ik het van je verwachtequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit niet op fok om te denken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |