Staat zeker op zijn "CV"quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Richard de Mos heeft ook veel verstand van kerncentrales, die moet ook eens te gast zijn.
Onmisbaar?quote:
Ja, wat een innemende en energieke vrouw. Diepe buiging voor deze Maria.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkend dat verhaal van Van der Hoeven.
In feite komen al zijn shows daar toch al op neer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
De Mart Smeets-show.
Die moet er toch echt eens komen. En dan als enige gast in die talkshow: Mart Smeets die met zichzelf en over zichzelf onaneert.
Laatste keer dat ik haar zag op TV maakt ze een pleidooi voor het ongedaan maken van de invoering van de winstbelasting voor wooncorporaties, sinds die tijd heeft ze voor mij afgedaan, deze huishoudschoolleraresquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja, wat een innemende en energieke vrouw. Diepe buiging voor deze Maria.
quote:Niets leek de heren te dol: een te hoge inschaling, extra periodieken nog voordat er prestaties waren geleverd, bonussen die de wettelijke maxima te boven gingen, ongemotiveerde promoties, belachelijk riante vertrekregelingen enzovoorts. Twee directeuren kregen vrij taxigebruik, en konden 54.000 euro declareren – genoeg om de halve wereld rond te toeren.
Het is onbegrijpelijk dat CDA-minister Maria van der Hoeven de zaak afdoet als ‘pijnlijk en vervelend’, maar dat er volgens haar geen sprake was van een graaicultuur op haar departement. De kwalificatie van de Tweede Kamer is meer op zijn plaats: ‘schokkend en schrikbarend.’ Nog schokkender is dat Van der Hoeven geen disciplinaire maatregelen neemt,
De vrouw die ik vanavond op TV zag, maakte indruk op me. Haar functioneren als (destijds) minister staat daar wat mij betreft los van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar zag op TV maakt ze een pleidooi voor het ongedaan maken van de invoering van de winstbelasting voor wooncorporaties, sinds die tijd heeft ze voor mij afgedaan, deze huishoudschoollerares
[..]
Dat dus en vooral door iemand met die usernaam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:42 schreef Bladergroen het volgende:
Verder vind ik de toevoeging 'deze huishoudschoollerares' eerlijk gezegd nogal onnozel en onfunctioneel.
Is Mart Smeets geweest ..heb gisteren niet gekeken naar P&Wquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkend dat verhaal van Van der Hoeven.
En dan nu Mart,
quote:Tjalling van der Goot:
Advocaat van de vandaag voorgeleide hoofdverdachte Robert M. in de zedenzaak.
En nog een gast erbij:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef golfer het volgende:
Alle gasten van vanavond:
#
Christ Klep
Militair historicus over de strijd in Libië die nog steeds voortduurt.
#
Albert Keverling Buisman
Kernfysicus bespreekt de laatste updates omtrent de kernreactor in Japan.
#
Tjalling van der Goot
Advocaat van de vandaag voorgeleide hoofdverdachte Robert M. in de zedenzaak.
#
Marike Stellinga
Elsevier-journalist vertelt over haar favoriete biografie.
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog een gast erbij:
Henk Jan Ormel
CDA-Kamerlid stoort zich aan de verdeeldheid van de EU over Libië.
Vrouwenquotum moet gehaald worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.
Yup, maar dan nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.
Is er van onze held Nico Scheepmaker een biografie Golfert ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.
Wel online-biografieën, geen boek volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
Is er van onze held Nico Scheepmaker een biografie Golfert ?
Niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
idd.. hoeveel zouden ze gasten betalen om daar te zitten?christ klep zal wel een centje meepakken denk ik zo..
Wat begreep je niet aan:quote:btw.. geen japan vandaag? :/ lijkt me nogal ernstig met die ontwikkelingen van die kernreactors.
Idd, beetje schijnheilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Geblurd,,,,want de kinderen kunnen ermee geconfronteerd worden.
Ja, kleuters vabn 2-3 jaar kijken overdag vast naar de herhal;ing van P&W.
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.quote:
Maarja het is hier geen Dixieland.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat minder is dan opknopen is te weinig.
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja het is hier geen Dixieland.
Ze krijgen helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.
Lekker populistisch weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.
Gasten worden bij P&W NIET betaalt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.
Ja, dat wel.quote:
Je hebt echt verstand van het rechtssysteem, zie ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.
Zo werkt het in Nederland.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt echt verstand van het rechtssysteem, zie ik.
Oh ja, dat met dat proefverlof en al die recidive en zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker populistisch weer![]()
Verdiep je eens in het TBS systeem in Nederland
Nederland heeft wel levenslang..long stay.quote:
Ah...dat verklaart veel van je andere opmerkingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
Alles wat minder is dan opknopen is te weinig.
Nee.quote:
En daarnaast bestaat in Nederland ook gewoon nog de straf levenslang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nederland heeft wel levenslang..long stay.
Er werd gezegd dat de maximumstraf 16 jaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar die vlieger gaat hier niet op. Er werd gezegd dat de maximumstraf in dit geval 16 jaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Toad het volgende:
[..]
En daarnaast bestaat in Nederland ook gewoon nog de straf levenslang.
Tot hij aan jouw kinderen zitquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah...dat verklaart veel van je andere opmerkingen.
Veel plezier verder met Powned en de Telegraaf en de PVV.
1. Nederland heeft levenslang en dat is in Nederland echt levenslang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Ja, dat zei de advocaat. Nu even wachten waar het OM mee komt en wat de rechter uiteindelijk beslist. En of TBS ook nog een optie is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar die vlieger gaat hier niet op. Er werd gezegd dat de maximumstraf in dit geval 16 jaar is.
Voor die delict is dat het maximum.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
Er werd gezegd dat de maximumstraf 16 jaar is.
Ik hoorde weer 20 jaar bij Nieuwsuur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor die delict is dat het maximum.
Die zijn bijna ouder dan die verdachte,quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
1. Nederland heeft levenslang en dat is in Nederland echt levenslang.
2. Longstay is een vervolg op TBS die vaak neerkomt op levenslang, maar dat is het wettelijk niet.
Met z'n cameraatje op nazi jachtquote:
Die advocaat zal dat wel weten. Geen reden om aan te nemen dat de maximumstraf hoger is dan 16 jaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, dat zei de advocaat. Nu even wachten waar het OM mee komt en wat de rechter uiteindelijk beslist. En of TBS ook nog een optie is.
Je kleinkinderen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zijn bijna ouder dan die verdachte,
Het hangt er vanaf waarvoor hij wordt beschuldigd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die advocaat zal dat wel weten. Geen reden om aan te nemen dat de maximumstraf hoger is dan 16 jaar.
Het enige probleem is dat Robert M. op geen enkele manier lijkt mee te gaan werken aan een psychiatrisch onderzoek en dat betekent vrijwel altijd dat er ook geen TBS opgelegd zal worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef LedZep het volgende:
Zestien jaar is de maximum gevangenisstraf exclusief een eventuele TBS. Bovenop die zestien jaar kan dus nog zonder problemen een TBS met dwang (in Nederland gemiddeld negen jaar, mogelijkheid van levenslang) komen.
Ik denk dat het de promotie van zijn boekje ook niet ten goede komt als hij te lang aan het woord is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Arme Mark Tuitert, hij zal wel veel aan bod komen.
Zo'n koning en dan toch zo bescheiden. Zie je nog zelden op tv.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Eenskijken het volgende:
christ klep zit er weer bij, mijn held
En Bettine Vriesekoop ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef borisz het volgende:
Vanavond
- Diederik Samsom
- Christ Klep
- Mark Tuitert
Samson is in een klap weer terug op de kaart gezetquote:
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:18 schreef Menu_69 het volgende:
In de Tweede Kamer vond ik Samsom altijd een vrij oninteressant figuur, maar het begint mij steeds duidelijker te worden dat hij eigenlijk een te grote baas is voor de Tweede Kamer. In zekere zin hoort hij niet tussen al zijn collega's.
Op z'n minst benadert Plasterk hem wel qua intelligentie. Zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mij
Pssst, slimmerik: hij zit niet in de regering.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
Samson is de slimste in de hele regering, hij wint ook altijd het groot dictee als ie meedoet, hij is een tikkie te Greenpeace voor mij
Inderdaad, zonde van de spreektijd voor Samsomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
En dan gaan we het straks over schaatsen hebben of wat
je weet hopelijk toch wel wie Bettine is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
whehe ze hebben die mao gastvrouw ff afgescheept met 5 minuten spreektijd
Ik zat ook al te hopen op: 'en we gaan zo op internet verder tot +/- 2:00 met Samsom en Klep.'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef msnk het volgende:
Dit is zo'n uitzending die gewoon 3 uur mag duren wat mij betreft.
nee.. wie?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
je weet hopelijk toch wel wie Bettine is?
ADHD-P&W goes DWDD... begint steeds meer een kut-programma te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
op dit soort avonden moet je gewoon 1 of 2 onderwerpen hebben... niet 4 compleet verschillende
Sympathieke gast. En en geweldige sportman. Ben benieuwd naar zijn boek.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:31 schreef Yankee het volgende:
mark tuitert....wat een kneus is dat, zeker sinds die kutreclame van hem
Ik schakelde te laat in. Waar had ze het over ?quote:
De stuitende onwetendheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:36 schreef Eenskijken het volgende:
whehe ze hebben die mao gastvrouw ff afgescheept met 5 minuten spreektijd
Laatste gast:quote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Joris Voorhoeve
Voormalige minister van Defensie over Kadhafi en situatie in Libië.
#
Pieter Monsma
"Passieman uit de polder" wil het taboe op rijk worden doorbreken.
#
Tania Kross
Mezzosopraan over haar favoriete biografie.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Het selectieve gehuil zal weer niet van de lucht zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste gast:
Frits Barend
ADO-speler Lex Immers in opspraak om "Jodenjacht"-lied.
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:30 schreef Menu_69 het volgende:
Het selectieve gehuil zal weer niet van de lucht zijn.
Ik zie je er nog voor aan ookquote:Op maandag 21 maart 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En terecht.
Ik ga eens bij Moskovitz informeren of ik die Immers wegens belediging kan aanklagen daarvoor.
Wat valt er over Japan nog te melden ?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
en ADO is belangrijk dan de situatie in japan? tering wat een faalhazen bij P&W..
Die hebben niet van Ajax gewonnen.quote:
uhm.. de ontwikkelingen bij de kernreactoren? eventuele voedselproblemen..(besmetting)quote:Op maandag 21 maart 2011 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat valt er over Japan nog te melden ?
Als ze de discussie breder trekken wel. M.a.w. waar heeft het onderwijssysteem gefaald? Het is ridicuul dat een op het oog normale jongen niet inziet dat zijn teksten totaal niet door de beugel kunnen. Iedereen met een klein beetje historisch besef zou moeten begrijpen dat "We gaan op jodenjacht" nogal gevoelig ligt. Helaas heeft die jongen dat niet door.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
en ADO is belangrijk dan de situatie in japan? tering wat een faalhazen bij P&W..
Was je er bij?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
Het is gewoon een vreselijke stuntelige blunderactie geweest, die hele helicopteractie.
Heb je de brief al gelezen? Dan weet je genoeg.quote:
Ja, je hebt groot gelijk. Ze praten nu wel over Libië, maar helemaal geen aandacht voor belangrijker nieuws als http://www.nu.nl/achterkl(...)-van-derde-kind.htmlquote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
pff al dit gezeik terwijl ik veel belangrijk nieuws is ! omg ik kan er niet meer tegen, ik ga wel iets anders kijken
Domheid kun je idd niet bestraffen.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Lex Immers niet eens weet wat antisemitisme betekent, hoe kun je hem er dan van beschuldigen
Dat geldt voor het overgrote deel van de jodenroepers.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Lex Immers niet eens weet wat antisemitisme betekent, hoe kun je hem er dan van beschuldigen
Dat dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Domheid kun je idd niet bestraffen.Maar van Van der Brom had ik een iets hoger intelligentieniveau verwacht...
Kickboksen begint zo op RTL7quote:Op maandag 21 maart 2011 23:17 schreef Eenskijken het volgende:
pff al dit gezeik terwijl ik veel belangrijk nieuws is ! omg ik kan er niet meer tegen, ik ga wel iets anders kijken
ja, dat beeld had ik nog niet gezien. Maakt het extra erg.quote:
Zijn een aantal mensen al jaren mee bezig, t/m Van Praag enzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef inZanity het volgende:
Het word dus maar eens tijd dat men druk op Ajax gaat uitvoeren om deze geuzennaam uit het stadion te weren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef inZanity het volgende:
Het word dus maar eens tijd dat men druk op Ajax gaat uitvoeren om deze geuzennaam uit het stadion te weren.
Niet hard genoeg dus.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn een aantal mensen al jaren mee bezig, t/m Van Praag enzo.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Zeilige jank joden. Weer de oorloog er bij halen... droevig.
Grow up.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
Maar 'joden aan het gas'.. hoe moeten we dat los van de oorlog zienquote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef FTWO het volgende:
Het gaat dus niet over Joden maar over joden. Da's wat anders...
Misschien omdat het niks met de oorlog te maken heeft?quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar 'joden aan het gas'.. hoe moeten we dat los van de oorlog zien
joden hebben niks met de oorlog te maken (itt Joden obv.).quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar 'joden aan het gas'.. hoe moeten we dat los van de oorlog zien
Oh, ik zal het even aan mijn destijds vermoorde familie melden.quote:
Zoals ADO niets met voetbal te maken heeft.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:47 schreef FTWO het volgende:
[..]
joden hebben niks met de oorlog te maken (itt Joden obv.).
Ja, lachen he?quote:
Hij moet een boekje verkopen?quote:
Ik vind hem even irritant...quote:Op maandag 21 maart 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
Ah, we hebben een opvolger van Tjakaa!!! Er is nu een nieuwe goeroe.
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem even irritant...
en zelfs als Fries kan ik hem ook moeilijk verstaan
Wedden dat ie een sloep met een boegschroef heeftquote:Op maandag 21 maart 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem even irritant...
en zelfs als Fries kan ik hem ook moeilijk verstaan
quote:Op maandag 21 maart 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Derksen niet aan tafel zit om deze luchtfietser terecht te wijzen.
Hehehquote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wedden dat ie een sloep met een boegschroef heeft
Ja, wat een troll die Uncle Dolan.quote:
fixed'dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat een vriendelijke man die Uncle Dolan.
Hij zoekt nog een stagiair zie ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Zo'n blije successtory en vervolgens een aardige paupersite hebben... http://www.pietermonsma.nl/
Hij zal wel miljonair in roebels zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Zo'n blije successtory en vervolgens een aardige paupersite hebben... http://www.pietermonsma.nl/
Ik moest er wel om lachen.quote:
Was het maar waar.quote:
Die schijnt erg goed te zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Huub Stapel over de (auto)biografie van Keith.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Wat is dat voor fucking onzin over die biografieën de laatste tijd... komkommertijd ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Huub Stapel over de (auto)biografie van Keith.
echt zo'n oplichterssitequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Wel eens gehoord van de Boekenweek?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:24 schreef pberends het volgende:
Wat is dat voor fucking onzin over die biografieën de laatste tijd... komkommertijd ofzo?
Boekenweek doet al vanaf jaar 1 pijn aan m'n hoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de Boekenweek?
Nou die is nu en het thema van de Boekenweek is (auto)biografieën.
Vandaar dus 'die onzin'
97euro is een vrij normale prijs voor zo'n praatje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
echt zo'n oplichterssite.
97 EURO!!!!!!!!!!!!! fuck
Ah, een veranderde line-up dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond Petra Stienen, Emile Roemer en Christ Klept in #penw over besluit F16's naar Libie te sturen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
Alweer een biografie? Huub stapel? wie is dat nou weer
Zoon van Nellie Frijdaquote:
Dat gaat leuk worden!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
het begint, christ klep zit aan tafel![]()
Je weet wel wie dat is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
het begint, christ klep zit aan tafel![]()
grappig man. ik heb die stapel ff opgezocht en zoals ik dacht: een nederlandse acteur.. woopidifuckingdoo. Ik kijk sowieso nooit nederlandse films en zo beroemd zijn die films niet waarin ie heeft gespeeld..(en hij is van voor mijn tijd)quote:
Ik heb bij jou het idee dat iedereen ongeveer van voor jouw tijd is.quote:
Als je de gasten bedoelt wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bij jou het idee dat iedereen ongeveer van voor jouw tijd is.
Nee. Dat is nooit de opzet geweest. Het trekt alleen erg veel jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Fok! was toch een jongerenforum?
Same here, maar Huub Stapel 'ken' ik wel, al was het maar van naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb die stapel ff opgezocht en zoals ik dacht: een nederlandse acteur.. woopidifuckingdoo. Ik kijk sowieso nooit nederlandse films en zo beroemd zijn die films niet waarin ie heeft gespeeld..(en hij is van voor mijn tijd)
Wie?quote:
Staat op Wiki...maar ik geloof het niet.quote:
Klopt wel. Bijrolletje:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Staat op Wiki...maar ik geloof het niet.
Allemaal kassuccessen idd. En op TV is ie ook veel te zien geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef ddx het volgende:
Tja tis maar wat je beroemd noemt aan films.
Ik noem er een paar die toch wel bekend moeten zijn ? :
De Lift
Amsterdamned
Flodder
Van God Los
Tsja...bepaalde jongeren kunnen daar slecht mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een intriest verhaal dit
'We kunnen niks doen.'
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.quote:
Dat riepen ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is homo roepen kwetsend, dat zijn ze toch ook?
Finnen, Cubanen, Oestbeken, Moldaviërs lijkt me wel. Typisch voor dat volk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef ddx het volgende:
Wat schotels gezien....
Alsof je dan meteen buitenlander bent
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.
Maar dat zeiden ze eerst ook over Bram hč, dat hij niet z'n pa is. Misschien is dit de enige echte van de toekomst.quote:
Je hebt ook nog een broer van Bram en de vader van Bram die adcocaat zijn.quote:
Dat is ongeveer de hele familie. Grote praktijk in Nieuwegein ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
En de neef van Bram is......jawel, advocaat.
Die clubs krijgen zelf ook allemaal staats steun.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.
Man hier stikt het er van. Die zuipen meer dan Bonnie St. Clairequote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Die clubs krijgen zelf ook allemaal staats steun.
ja. Huub en ik zijn leeftijdsgenoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |