Staat zeker op zijn "CV"quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Richard de Mos heeft ook veel verstand van kerncentrales, die moet ook eens te gast zijn.
Onmisbaar?quote:
Ja, wat een innemende en energieke vrouw. Diepe buiging voor deze Maria.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkend dat verhaal van Van der Hoeven.
In feite komen al zijn shows daar toch al op neer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
De Mart Smeets-show.
Die moet er toch echt eens komen. En dan als enige gast in die talkshow: Mart Smeets die met zichzelf en over zichzelf onaneert.
Laatste keer dat ik haar zag op TV maakt ze een pleidooi voor het ongedaan maken van de invoering van de winstbelasting voor wooncorporaties, sinds die tijd heeft ze voor mij afgedaan, deze huishoudschoolleraresquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja, wat een innemende en energieke vrouw. Diepe buiging voor deze Maria.
quote:Niets leek de heren te dol: een te hoge inschaling, extra periodieken nog voordat er prestaties waren geleverd, bonussen die de wettelijke maxima te boven gingen, ongemotiveerde promoties, belachelijk riante vertrekregelingen enzovoorts. Twee directeuren kregen vrij taxigebruik, en konden 54.000 euro declareren – genoeg om de halve wereld rond te toeren.
Het is onbegrijpelijk dat CDA-minister Maria van der Hoeven de zaak afdoet als ‘pijnlijk en vervelend’, maar dat er volgens haar geen sprake was van een graaicultuur op haar departement. De kwalificatie van de Tweede Kamer is meer op zijn plaats: ‘schokkend en schrikbarend.’ Nog schokkender is dat Van der Hoeven geen disciplinaire maatregelen neemt,
De vrouw die ik vanavond op TV zag, maakte indruk op me. Haar functioneren als (destijds) minister staat daar wat mij betreft los van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik haar zag op TV maakt ze een pleidooi voor het ongedaan maken van de invoering van de winstbelasting voor wooncorporaties, sinds die tijd heeft ze voor mij afgedaan, deze huishoudschoollerares
[..]
Dat dus en vooral door iemand met die usernaam.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:42 schreef Bladergroen het volgende:
Verder vind ik de toevoeging 'deze huishoudschoollerares' eerlijk gezegd nogal onnozel en onfunctioneel.
Is Mart Smeets geweest ..heb gisteren niet gekeken naar P&Wquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkend dat verhaal van Van der Hoeven.
En dan nu Mart,
quote:Tjalling van der Goot:
Advocaat van de vandaag voorgeleide hoofdverdachte Robert M. in de zedenzaak.
En nog een gast erbij:quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:32 schreef golfer het volgende:
Alle gasten van vanavond:
#
Christ Klep
Militair historicus over de strijd in Libië die nog steeds voortduurt.
#
Albert Keverling Buisman
Kernfysicus bespreekt de laatste updates omtrent de kernreactor in Japan.
#
Tjalling van der Goot
Advocaat van de vandaag voorgeleide hoofdverdachte Robert M. in de zedenzaak.
#
Marike Stellinga
Elsevier-journalist vertelt over haar favoriete biografie.
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En nog een gast erbij:
Henk Jan Ormel
CDA-Kamerlid stoort zich aan de verdeeldheid van de EU over Libië.
Vrouwenquotum moet gehaald worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stellinga had dan wel weg kunnen blijven. Druk aan tafel.
Yup, maar dan nogquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.
Is er van onze held Nico Scheepmaker een biografie Golfert ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In het kader van het boekenweek-thema hebben ze deze week elke avond een gast over biografieën.
Wel online-biografieën, geen boek volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
Is er van onze held Nico Scheepmaker een biografie Golfert ?
Niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
idd.. hoeveel zouden ze gasten betalen om daar te zitten?christ klep zal wel een centje meepakken denk ik zo..
Wat begreep je niet aan:quote:btw.. geen japan vandaag? :/ lijkt me nogal ernstig met die ontwikkelingen van die kernreactors.
Idd, beetje schijnheilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Geblurd,,,,want de kinderen kunnen ermee geconfronteerd worden.
Ja, kleuters vabn 2-3 jaar kijken overdag vast naar de herhal;ing van P&W.
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.quote:
Maarja het is hier geen Dixieland.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat minder is dan opknopen is te weinig.
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja het is hier geen Dixieland.
Ze krijgen helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.
Lekker populistisch weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.
Gasten worden bij P&W NIET betaalt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me dat deskundige wel geld krijgen hoor.. waarom zouden ze daar anders zitten? Ze doen het niet voor de publiciteit.
Ja, dat wel.quote:
Je hebt echt verstand van het rechtssysteem, zie ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
Helaas niet. In Nederland wordt de aandacht in de media als argument opgevoerd om strafvermindering toe te passen, komt hij met 9 jaar cel weg en staat hij met aftrek van voorarrest over 5 jaar weer buiten.
Zo werkt het in Nederland.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt echt verstand van het rechtssysteem, zie ik.
Oh ja, dat met dat proefverlof en al die recidive en zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker populistisch weer![]()
Verdiep je eens in het TBS systeem in Nederland
Nederland heeft wel levenslang..long stay.quote:
Ah...dat verklaart veel van je andere opmerkingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
Alles wat minder is dan opknopen is te weinig.
Nee.quote:
En daarnaast bestaat in Nederland ook gewoon nog de straf levenslang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nederland heeft wel levenslang..long stay.
Er werd gezegd dat de maximumstraf 16 jaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar die vlieger gaat hier niet op. Er werd gezegd dat de maximumstraf in dit geval 16 jaar is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Toad het volgende:
[..]
En daarnaast bestaat in Nederland ook gewoon nog de straf levenslang.
Tot hij aan jouw kinderen zitquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah...dat verklaart veel van je andere opmerkingen.
Veel plezier verder met Powned en de Telegraaf en de PVV.
1. Nederland heeft levenslang en dat is in Nederland echt levenslang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Ja, dat zei de advocaat. Nu even wachten waar het OM mee komt en wat de rechter uiteindelijk beslist. En of TBS ook nog een optie is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, maar die vlieger gaat hier niet op. Er werd gezegd dat de maximumstraf in dit geval 16 jaar is.
Voor die delict is dat het maximum.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
Er werd gezegd dat de maximumstraf 16 jaar is.
Ik hoorde weer 20 jaar bij Nieuwsuur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor die delict is dat het maximum.
Die zijn bijna ouder dan die verdachte,quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
1. Nederland heeft levenslang en dat is in Nederland echt levenslang.
2. Longstay is een vervolg op TBS die vaak neerkomt op levenslang, maar dat is het wettelijk niet.
Met z'n cameraatje op nazi jachtquote:
Die advocaat zal dat wel weten. Geen reden om aan te nemen dat de maximumstraf hoger is dan 16 jaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, dat zei de advocaat. Nu even wachten waar het OM mee komt en wat de rechter uiteindelijk beslist. En of TBS ook nog een optie is.
Je kleinkinderen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zijn bijna ouder dan die verdachte,
Het hangt er vanaf waarvoor hij wordt beschuldigd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die advocaat zal dat wel weten. Geen reden om aan te nemen dat de maximumstraf hoger is dan 16 jaar.
Het enige probleem is dat Robert M. op geen enkele manier lijkt mee te gaan werken aan een psychiatrisch onderzoek en dat betekent vrijwel altijd dat er ook geen TBS opgelegd zal worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef LedZep het volgende:
Zestien jaar is de maximum gevangenisstraf exclusief een eventuele TBS. Bovenop die zestien jaar kan dus nog zonder problemen een TBS met dwang (in Nederland gemiddeld negen jaar, mogelijkheid van levenslang) komen.
Ik denk dat het de promotie van zijn boekje ook niet ten goede komt als hij te lang aan het woord is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Arme Mark Tuitert, hij zal wel veel aan bod komen.
Zo'n koning en dan toch zo bescheiden. Zie je nog zelden op tv.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef Eenskijken het volgende:
christ klep zit er weer bij, mijn held
En Bettine Vriesekoop ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef borisz het volgende:
Vanavond
- Diederik Samsom
- Christ Klep
- Mark Tuitert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |