Staat op Wiki...maar ik geloof het niet.quote:
Klopt wel. Bijrolletje:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Staat op Wiki...maar ik geloof het niet.
Allemaal kassuccessen idd. En op TV is ie ook veel te zien geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef ddx het volgende:
Tja tis maar wat je beroemd noemt aan films.
Ik noem er een paar die toch wel bekend moeten zijn ? :
De Lift
Amsterdamned
Flodder
Van God Los
Tsja...bepaalde jongeren kunnen daar slecht mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een intriest verhaal dit
'We kunnen niks doen.'
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.quote:
Dat riepen ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is homo roepen kwetsend, dat zijn ze toch ook?
Finnen, Cubanen, Oestbeken, Moldaviërs lijkt me wel. Typisch voor dat volk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef ddx het volgende:
Wat schotels gezien....
Alsof je dan meteen buitenlander bent
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |