Hehehquote:Op maandag 21 maart 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Wedden dat ie een sloep met een boegschroef heeft
Ja, wat een troll die Uncle Dolan.quote:
fixed'dquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat een vriendelijke man die Uncle Dolan.
Hij zoekt nog een stagiair zie ikquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Zo'n blije successtory en vervolgens een aardige paupersite hebben... http://www.pietermonsma.nl/
Hij zal wel miljonair in roebels zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Zo'n blije successtory en vervolgens een aardige paupersite hebben... http://www.pietermonsma.nl/
Ik moest er wel om lachen.quote:
Was het maar waar.quote:
Die schijnt erg goed te zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Huub Stapel over de (auto)biografie van Keith.
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Wat is dat voor fucking onzin over die biografieën de laatste tijd... komkommertijd ofzo?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Huub Stapel over de (auto)biografie van Keith.
echt zo'n oplichterssitequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:05 schreef Woffel het volgende:
Wel eens gehoord van de Boekenweek?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:24 schreef pberends het volgende:
Wat is dat voor fucking onzin over die biografieën de laatste tijd... komkommertijd ofzo?
Boekenweek doet al vanaf jaar 1 pijn aan m'n hoofdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de Boekenweek?
Nou die is nu en het thema van de Boekenweek is (auto)biografieën.
Vandaar dus 'die onzin'
97euro is een vrij normale prijs voor zo'n praatje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
echt zo'n oplichterssite.
97 EURO!!!!!!!!!!!!! fuck
Ah, een veranderde line-up dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond Petra Stienen, Emile Roemer en Christ Klept in #penw over besluit F16's naar Libie te sturen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
Alweer een biografie? Huub stapel? wie is dat nou weer
Zoon van Nellie Frijdaquote:
Dat gaat leuk worden!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
het begint, christ klep zit aan tafel![]()
Je weet wel wie dat is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
het begint, christ klep zit aan tafel![]()
grappig man. ik heb die stapel ff opgezocht en zoals ik dacht: een nederlandse acteur.. woopidifuckingdoo. Ik kijk sowieso nooit nederlandse films en zo beroemd zijn die films niet waarin ie heeft gespeeld..(en hij is van voor mijn tijd)quote:
Ik heb bij jou het idee dat iedereen ongeveer van voor jouw tijd is.quote:
Als je de gasten bedoelt wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bij jou het idee dat iedereen ongeveer van voor jouw tijd is.
Nee. Dat is nooit de opzet geweest. Het trekt alleen erg veel jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Fok! was toch een jongerenforum?
Same here, maar Huub Stapel 'ken' ik wel, al was het maar van naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb die stapel ff opgezocht en zoals ik dacht: een nederlandse acteur.. woopidifuckingdoo. Ik kijk sowieso nooit nederlandse films en zo beroemd zijn die films niet waarin ie heeft gespeeld..(en hij is van voor mijn tijd)
Wie?quote:
Staat op Wiki...maar ik geloof het niet.quote:
Klopt wel. Bijrolletje:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Staat op Wiki...maar ik geloof het niet.
Allemaal kassuccessen idd. En op TV is ie ook veel te zien geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef ddx het volgende:
Tja tis maar wat je beroemd noemt aan films.
Ik noem er een paar die toch wel bekend moeten zijn ? :
De Lift
Amsterdamned
Flodder
Van God Los
Tsja...bepaalde jongeren kunnen daar slecht mee omgaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een intriest verhaal dit
'We kunnen niks doen.'
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.quote:
Dat riepen ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is homo roepen kwetsend, dat zijn ze toch ook?
Finnen, Cubanen, Oestbeken, Moldaviërs lijkt me wel. Typisch voor dat volk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef ddx het volgende:
Wat schotels gezien....
Alsof je dan meteen buitenlander bent
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.
Maar dat zeiden ze eerst ook over Bram hč, dat hij niet z'n pa is. Misschien is dit de enige echte van de toekomst.quote:
Je hebt ook nog een broer van Bram en de vader van Bram die adcocaat zijn.quote:
Dat is ongeveer de hele familie. Grote praktijk in Nieuwegein ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
En de neef van Bram is......jawel, advocaat.
Die clubs krijgen zelf ook allemaal staats steun.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.
Man hier stikt het er van. Die zuipen meer dan Bonnie St. Clairequote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Die clubs krijgen zelf ook allemaal staats steun.
ja. Huub en ik zijn leeftijdsgenoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |