Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat een kiwi volgens Thijs en Koenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog niet... is het al wel gepost>>?
Formules? In spreadsheets of in tekstdocumenten? Voor dat laatste LaTeX FTWquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef Barreltje het volgende:
godver de klote ITers!
we hebben sinds kort "de nieuwe office" .. (van microsoft weet ik het welke versie)
maar nu doet in de documenten die ik in het documentatie controle systeem opgeslagen heb de equations het niet meer
dus nu moet ik in een leeg document die equations typen en dan copy-pasten naar m'n huidige document..
gelukkig hoef ik maar 26 formules
LOS het even op jah!
Skipi?quote:
kipliquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Formules? In spreadsheets of in tekstdocumenten? Voor dat laatste LaTeX FTW![]()
![]()
...
[..]
Skipi?
Ah, dan zal ik het ook maar eens aan MiniDuck vragen... kijken of ze hetzelfde zegtquote:
ik doe met je meequote:
hoe heb je dat voor elkaar gekregen??quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan ook langskomenEn afgelopen maandag flinkt geshopt.... (van 44 naar 38)
Buiten is het echt megalekker weer
latex...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Formules? In spreadsheets of in tekstdocumenten? Voor dat laatste LaTeX FTW![]()
![]()
...
[..]
Skipi?
apple moeten ze opdoekenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
latex...
pff..
net zoiets als apple voor it-nerds ??
Applequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
latex...
pff..
net zoiets als apple voor it-nerds ??
Heel veel vinden het foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor elkaar gekregen??
Verbranden ...quote:
En dat eet je nu nog steeds?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel vinden het foutMaar met cambridge
Shakies, soepies, pap en repen
Als het maar werkt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het er af blijft ..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien je japanse vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Geef het adres van je werkgever maar, stuur ik hem meteen daarheen.quote:
Ho, stop!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef het adres van je werkgever maar, stuur ik hem meteen daarheen.
ik ga volgende week afbouwenquote:
Dat wordt de grootste uitdagingquote:
hoe lang heb je over die 21 kilo gedaan?/quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga volgende week afbouwenDus 3 weken lang 1 product minder. En dan 3 weken opbouwen. En dan ga je steeds meer produkten toevoegen
Tot dat je aan de 2000 cal zit.
In de afbouw val je nog 3 kilo af, en in de opbouw kom je 3 kilo aan.
[..]
Dat wordt de grootste uitdaging
Ik adresseer hem aan Pheno, met bijgevoegd de instructies om het ding te timen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop!
Wel even wachten tot Pheno het pand verlaten heeft he!
nog 2 en een halve dag :pquote:
Nee. Het is woensdag. Vanmiddag rond de klok van 5 komt zaagmansquote:
kan je mij er ook 1 met instructies sturen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik adresseer hem aan Pheno, met bijgevoegd de instructies om het ding te timen.
17,5 week nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe lang heb je over die 21 kilo gedaan?/
en hoelang ben je dan bezig geweest ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga volgende week afbouwenDus 3 weken lang 1 product minder. En dan 3 weken opbouwen. En dan ga je steeds meer produkten toevoegen
Tot dat je aan de 2000 cal zit.
In de afbouw val je nog 3 kilo af, en in de opbouw kom je 3 kilo aan.
[..]
Dat wordt de grootste uitdaging
Vrijdagavond 18.23u graag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nog 2 en een halve dag :p
of.. nouja.. ligt er aan wanneer op vrijdag
4 maanden dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17,5 week nu
Dus netjes 1,2 kilo per week...
Niet naar je huisadresquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan je mij er ook 1 met instructies sturen?
Ohquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
17,5 week nu
Dus netjes 1,2 kilo per week...
hij is op weg naar je toequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Het is woensdag. Vanmiddag rond de klok van 5 komt zaagmans.
ja kloptquote:
een eetweek..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt
En dan met kerst en oud en nieuw eetweken (geen vreetweken) en in februari nog een eetweek.
Die moet je doen, anders worden je darmen luiDus om de 4-6 weken een eetweek
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukkenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. maar heb nu al allerlei excuses bedacht waarom het me niet gaat lukken
Daan heb je wel je 3 produkten per dag, maar dan voeg je 's avonds een 150 cal maaltijd toe met zo min mogelijk koolhydratenquote:
http://cambridgedieet.nl/13/Home/37/Homequote:
Dit is ehct het makkelijkste dieet wat ik ooit gevolgd hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n doorzetterquote:
nee naar KPN aub!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet naar je huisadres... Die dingen zijn niet zo heel erg bestand tegen schuppen
...
waarom wil jij kg's kwijt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bosquote:
Ja maar jij bent mooi en hebt dat helemaal niet nodig...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe minder hoe beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
je hebt van de soep gesnoept, daar wordt ie zuur vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
10 liter kippensoep kunnen weggooien![]()
gisteren zelf vers gemaakt is ie vandaag ineens zuur
dan krijgen ze vandaag maar soep van de supermarkt![]()
CA is ook van maat 44 naar 38 gegaan.. dat wil ik ook wel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent mooi en hebt dat helemaal niet nodig...
heefdtdtdeded het geonweerd daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
10 liter kippensoep kunnen weggooien![]()
gisteren zelf vers gemaakt is ie vandaag ineens zuur
dan krijgen ze vandaag maar soep van de supermarkt![]()
je bent er bang voor??quote:
Sporten doe ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n doorzetter
excuses:
sporten,
uit eten,
wijn (!!),
druk sociaal leven,
taart op kantoor,
offshore eten..
neeehhh..
nee joh, onweerquote:
jij ook alquote:
als ik geen pasta eet voor het sporten komt er bij mij sowieso niks van het sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sporten doe ik ookGaat makkelijk met dit dieet (behalve de eerste 2 weken)
De wijn was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk
WIJN
pasta voor het sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik geen pasta eet voor het sporten komt er bij mij sowieso niks van het sporten
Gaarnequote:
ik kreeg zelfs meer energie op een gegeven momentquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
als ik geen pasta eet voor het sporten komt er bij mij sowieso niks van het sporten
Ziggo en T-mobilequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaarne.
Ik zit al sinds na de lunch zonder dataverbinding op mn mobiel.
Ik vanavond weer.... ik heb totaal geen zin, moet wassen enzo...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pasta voor het sporten![]()
![]()
krijg er meteen trek van... maar morgen pas sporten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe minder hoe beterstel je neit aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
wat dan alquote:
[..]
hoe minder hoe betermaar waar moet dat dan nog vanaf dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
er ligt her en der wat uit idd. Mobiel en email!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaarne.
Ik zit al sinds na de lunch zonder dataverbinding op mn mobiel.
ja dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar waar moet dat dan nog vanaf dan?
[..]
hoe minder hoe beterherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nah, ik mag wel meequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ho, stop!
Wel even wachten tot Pheno het pand verlaten heeft he!
van de strategisch bedekte onderdelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar waar moet dat dan nog vanaf dan?
nee ik in kscquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
van de strategisch bedekte onderdelen
je weet wel BillenBuikBorsten en m'n grootste zorg.. die hangzakken onder m'n bovenarmende 3e B is toch meestal benen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
[..]
je weet wel BillenBuikBorsten en m'n grootste zorg.. die hangzakken onder m'n bovenarmennog even en je bent getrouwd, dan maakt het allemaal niets meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik mag toch zelf wel bedenken hoe ik mijn B's invul??quote:
Ook die zitten onder de bovenarmen!quote:
[..]
je weet wel BillenBuikBorsten en m'n grootste zorg.. die hangzakken onder m'n bovenarmennou sorry maar ik vind dat je overdrijft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Een van de B's met eten in ieder geval!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik mag toch zelf wel bedenken hoe ik mijn B's invul??
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en je bent getrouwd, dan maakt het allemaal niets meer uit
nene .. dan moet je juist NOG meer je best doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en je bent getrouwd, dan maakt het allemaal niets meer uit
ik ben nu weer ligter dan toen ik trouwdequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
En iddToen ik J. leerde kennen woog ik ook stukken minder
van mij welquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik mag toch zelf wel bedenken hoe ik mijn B's invul??
goed bezig man!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nu weer ligter dan toen ik trouwde
drijven lukt welquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou sorry maar ik vind dat je overdrijft!
Toen ik mijn man leerde kennen had ik maat 34/36, dat ging langzaam naar maat 44 en nu weer maat 38quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
En iddToen ik J. leerde kennen woog ik ook stukken minder
jah en nu nog maar 10 minquote:
Mobiel data regio eindhoven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
er ligt her en der wat uit idd. Mobiel en email!
Ik zeg niksquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen ik mijn man leerde kennen had ik maat 34/36, dat ging langzaam naar maat 44 en nu weer maat 38
lekker hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah en nu nog maar 10 min
elke dag om 15:00 naar huis
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
drijven lukt wel
ennuh.. ik zit boven een gezond BMI hoor
files? was da ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:50 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker hoor
ik tot kwart voor 5
was later door files
landelijk meneer MPG, maar zou rond 14:00 weer opgelost zijn zie ik net.quote:
ze heeft een wijntje teveel op zaterdagquote:
bovenarmen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is gewoon BBBB
Buik, Billen, Borsten, Benen
haha ja grtd isdoo hequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
maar, tripack. zag ik dat nu goed. Jij hier ?
Hij is viessssssssssssssssssssssssssss
mja daar heb ik er alweer 2 van achter de rug...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop straks wel weer te groeienMaar dat heeft een andere reden
ik ben er echt al zooooooooo lang niet meer geweest hahaquote:
Oeh, plaatselijke groei...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop straks wel weer te groeienMaar dat heeft een andere reden
dat doe ik 9 van de 10 keer ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
files? was da ?
ik rijd voor de files weg
T-mobile is kut. Die vind dat ik thuis op het Duitse net wil zittenquote:
moet de eerste file om 5:30 nog tegen komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
dat doe ik 9 van de 10 keer ook
nu had ik net de filemeldingen gemist en reed van de oprit de file in
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze heeft een wijntje teveel op zaterdag
je woont in F*cking limburg wat zeur je nouquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
T-mobile is kut. Die vind dat ik thuis op het Duitse net wil zitten.
sssssssssssssst niet zo hard. Straks wordt de mijne boosquote:
jezus dan kom ik nog niet me bed uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet de eerste file om 5:30 nog tegen komen
ik ga er net in danquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jezus dan kom ik nog niet me bed uit
ik sta om 4:45 opquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jezus dan kom ik nog niet me bed uit
jij liever als ikquote:
Met KPN zit ik tenminste ook de eerste 2 - 3 km in Duitsland nog op NL netwerkquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
je woont in F*cking limburg wat zeur je nou
KPN is gewoon goed!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Met KPN zit ik tenminste ook de eerste 2 - 3 km in Duitsland nog op NL netwerk
dan had ik er tenminste nog iets van gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt van de soep gesnoept, daar wordt ie zuur van
mijn BMI is 29quote:
lees je dat wel goed?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn BMI is 29
boven de 25 is het overgewicht, boven de 30 is het ernstig overgewicht...
Geloof er niks van (van die 29).quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn BMI is 29
mja dat gaat niet per definitie voro iedereen zo op hehquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn BMI is 29
net 20? En een man?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Geloof er niks van (van die 29).
Ik zit zelf geloof ik net op 20 ofzo... Met pijn en moeite...
Precies, ik zit ook rond of net boven de 30, maar vind niet dat ik ernstig overgewicht heb of zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dat gaat niet per definitie voro iedereen zo op heh
MPG is een brede man!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net 20? En een man?
Dan ben je een plankje of niet?
ik zou de mijne niet wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn BMI is 29
Ik zou niet weten hoe je het uitrekentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik zit ook rond of net boven de 30, maar vind niet dat ik ernstig overgewicht heb of zo.
Ik was net wel nieuwsgierig en heb het hier berekendquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je het uitrekent
dat is normaal hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net 20? En een man?
mja.. waar ligt degrens van ernstig overgewicht dan??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik zit ook rond of net boven de 30, maar vind niet dat ik ernstig overgewicht heb of zo.
nou, dat vind ik ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
index smindexquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, MPG is breder dan ik ben, en hij zit een stuk lager... waardeloze index dus.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. waar ligt degrens van ernstig overgewicht dan??BIj ernstig overgewicht denk ik meteen aan van die mensen die tonnetje rond zijn en die door een vorkheftruck door de deuropening geduwd moeten wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het ook nog in verhouding in je zwembroek(je) ??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, dat vind ik ook niet![]()
het is allemaal wel in verhouding
Hier volop zonquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is er lekker aan het weer vandaag?
Het is koud en grijs...
Oh, dan ga ik binnenkort dood.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was net wel nieuwsgierig en heb het hier berekend.
echtquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is normaal hoorik heb ook zoiets en maleduck ook
bij mij welquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is het ook nog in verhouding in je zwembroek(je) ??
en dan nog.. je hebt verhoudingen.. en verhoudingen
als je taille 90-60-90 hebt dan is het goed, maar om 210 -140-210 te hebben...
Heb je niet opgelet tijdens die wilde nacht in februari?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij welbij damart weet ik niet
o, ik heb 19quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
ze verplichten je te blijven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef Pheno het volgende:
Wel knap ho eeen bedrijf je humeur zo kan doen omslaan trouwens. Dit gaan nog leuke laatste loodjes worden. Ik doe niets meer extra, weet ik iets niet dan ga ik niets even uitzoeken, als ze het zo willen spelen dan kan ik dat ook.
toen had je geen zwembroek aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet tijdens die wilde nacht in februari?.
Kom uit op 24/25quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu op 23quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mijn BMI is 29
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net 20? En een man?
jij 18, ik 19, MPG is dikquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is wel verbazend...
[..]
hier 18... een echte spijker...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is wel verbazend...
[..]
hier 18... een echte spijker...
quote:
Bij mij 15... maar goed dat ik minder ben gaan sporten en misschien helemaal ga stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
bij mij moet er 12 kilo af voor een gezond gewicht (BMI = 25)
dus...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb de mailbox eens even opgeruimd
Mijn breau is weer bijna leeg
hehehquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij 15... maar goed dat ik minder ben gaan sporten en misschien helemaal ga stoppen.
Hoiquote:Uw BMI is: 23.57
Wij adviseren u om geen gebruik te maken van D for Diet, aangezien u niet hoeft af te vallen met uw huidig gewicht.
Ik ben inderdaad erg magerquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net 20? En een man?
Niks mis mee!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb de mailbox eens even opgeruimd
Mijn breau is weer bijna leeg
ik heb morgen een ander bureau (hoop ik)quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zie weer eens zo goed als geen bureau meer...
dat klopt niet hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
Uw BMI is: 23.10
Wij adviseren u om geen gebruik te maken van D for Diet, aangezien u niet hoeft af te vallen met uw huidig gewicht.
Klopt... toen ik begon ging het hard naar beneden, toen ik eenmaal een tijdje bezig was, ging het rap omhoogquote:
geen idee even googlenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat klopt niet hoor!
jijbent ook zo'n spijker..
hoveel weegt dat kastje wel niet!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj ernstig overgewicht denk ik meteen aan van die mensen die tonnetje rond zijn en die door een vorkheftruck door de deuropening geduwd moeten worden.
Daar kan ik mee rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
flexplek of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb morgen een ander bureau (hoop ik)
Ik ben mager, maar wel redelijk (redelijk dus, niet figuur bodybuilder ofzo) gespierd. Iets met sport ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, want dan had je ook op mijn bank kunnen slapen.
verhuizing weer, ander pand nu zelfs, erg flex iddquote:
verhuizingen, altijd leuk... zit trouwens voor mijn doen nu wel weer lang op 1 plek... ben al 2 maanden niet verhuisdquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verhuizing weer, ander pand nu zelfs, erg flex idd
Niet opzoeken jij,quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Jeej, een 5,4 voor aardrijkskunde(ik dacht een 2)
Wokkiequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
oei.. die heeft een aparte... vormquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Met de treinquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet opzoeken jij,
maar hoe kom je uit den haag naar Doetinchem?
wel thuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
jij??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens die Hartstichtingsmeter valt het wel mee allemaal, maar volgens een andere site (ben URL kwijt) moet ik fors afvallen
wat zie jij daarin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei.. die heeft een aparte... vorm
quote:
Herkenbaar... een andere site vind dat ik 25 kilo kwijt moet... nu weet ik het zeker: vanavond eet ik patat met kipkorn en krokettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens die Hartstichtingsmeter valt het wel mee allemaal, maar volgens een andere site (ben URL kwijt) moet ik fors afvallen
en ehmquote:
Ik weet het niet. www.ns.nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das geen directe trein
waar moet je overstappen?
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdrevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil sowieso zo'n 10 a 15 kg kwijt
Zoiets moet ik erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil sowieso zo'n 10 a 15 kg kwijt
stof ze wokquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdreven.
En ik zie dat RN een veel te laag BMI heeft, dus we kunnen wel ieder 10 kilo aan haar doneren.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!Ik keek nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het ging over plaatsubductie, convectiestromen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
logisch dat je een 5.4 voor aardrijkskunde hebt!
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!creatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Het is net gezondquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdreven.
En ik zie dat RN een veel te laag BMI heeft, dus we kunnen wel ieder 10 kilo aan haar doneren.
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met fantasie lukt het mij ook
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
watquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het ging over plaatsubductie, convectiestromen.
Dus helemaal niet over plaatsnamen.
Net alsof ak alleen maar plaatsnamen isquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het ging over plaatsubductie, convectiestromen.
Dus helemaal niet over plaatsnamen.
Die hoort echt thuis in KPD hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:
Dat denken de meeste mensenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net alsof ak alleen maar plaatsnamen is
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!als dat er zo uit zag van dichtbij ging ik overwegen om een andere hobby te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
hmm.. het gaat toch over de AARDEquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Barreltje het volgende:
ST is sowieso niet gezondik zelf ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij zag dat ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei.. die heeft een aparte... vorm
daar wil ik geen oordeel over gevenquote:
Nee, ik bedoel dat de meeste mensen zoiets hebben van als jij niet weet waar een bepaalde plek ligt dat het niet raar is dat je slechte cijfers haalt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. het gaat toch over de AARDE
ik heb het snel laten vallen.. de aarde is wat ie is en daar kan je niks aan veranderen
dat vond ik altijd het kutste vak op schoolquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de meeste mensen zoiets hebben van als jij niet weet waar een bepaalde plek ligt dat het niet raar is dat je slechte cijfers haalt.
"Aardrijkskunde is toch alleen plaatsnamen en landen?"
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat een geroosterde boterham die aan de ramen likt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet nu al een touw om je been boven windkracht 6
nee die kotm kwijlend uit he apparaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik moest lachen
* MaleDuck kijkt om zich heen of collega's niet raar naar m zitten te staren...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik thuis ook altijd, dat hoofd van vrouwlief als ik lach richting laptop
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet nu al een touw om je been boven windkracht 6
hee tfm heosie nou?quote:
fok dat gelul ove rbmi dit en dat het lijkt hier de weight watchers wel plus ik krijg er honger van plus zo bier op het terras dus bodem nodigquote:
Heilig boontje dat je dr bentquote:
eetse... en drinkse!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok dat gelul ove rbmi dit en dat het lijkt hier de weight watchers wel plus ik krijg er honger van plus zo bier op het terras dus bodem nodig
werkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
als werken daar ook onder valt....quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
neequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als werken daar ook onder valt....
Eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok dat gelul ove rbmi dit en dat het lijkt hier de weight watchers wel plus ik krijg er honger van plus zo bier op het terras dus bodem nodig
quote:
Natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als werken daar ook onder valt....
Leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
[..]nu eerder klaar met werken en vanavond bowlen
Goed bezig!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Voel me iets beter qua hoofd -en buikpijn misselijk -en duizeligheid, hart klopt weer normaal, vannacht weer maar 1,5 uur geslapen, dus nog wel aardig belabberd.quote:
trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:45 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voel me iets beter qua hoofd -en buikpijn misselijk -en duizeligheid, hartkloppingen zijn over, vannacht weer maar 1,5 uur geslapen, dus nog wel aardig belabberd.
Dat toch zeker, hoop ergens tussen de 150 en de 200quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig!
En wat ga je qua score gooien? 120+ ?
quote:U heeft ernstig overgewicht!
Wij adviseren u om direct te beginnen met afvallen.
Praat jij er over met mensen? Weten je ouders dat je je zo voelt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voel me iets beter qua hoofd -en buikpijn misselijk -en duizeligheid, hart klopt weer normaal, vannacht weer maar 1,5 uur geslapen, dus nog wel aardig belabberd.
Engels presentatie, geweldig gewoonquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
succes dan...quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens http://www.bmiberekenen.nl/
[..]
ik heb in Portugal gebowld had ik 150 gemiddeld over twee potjes, dat ging wel lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat toch zeker, hoop ergens tussen de 150 en de 200
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar wil ik geen oordeel over geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |