verhuizing weer, ander pand nu zelfs, erg flex iddquote:
verhuizingen, altijd leuk... zit trouwens voor mijn doen nu wel weer lang op 1 plek... ben al 2 maanden niet verhuisdquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verhuizing weer, ander pand nu zelfs, erg flex idd
Niet opzoeken jij,quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Jeej, een 5,4 voor aardrijkskunde(ik dacht een 2)
Wokkiequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
oei.. die heeft een aparte... vormquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Met de treinquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet opzoeken jij,
maar hoe kom je uit den haag naar Doetinchem?
wel thuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
jij??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens die Hartstichtingsmeter valt het wel mee allemaal, maar volgens een andere site (ben URL kwijt) moet ik fors afvallen
wat zie jij daarin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei.. die heeft een aparte... vorm
quote:
Herkenbaar... een andere site vind dat ik 25 kilo kwijt moet... nu weet ik het zeker: vanavond eet ik patat met kipkorn en krokettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens die Hartstichtingsmeter valt het wel mee allemaal, maar volgens een andere site (ben URL kwijt) moet ik fors afvallen
en ehmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik weet het niet. www.ns.nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das geen directe trein
waar moet je overstappen?
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdrevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil sowieso zo'n 10 a 15 kg kwijt
Zoiets moet ik erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil sowieso zo'n 10 a 15 kg kwijt
stof ze wokquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdreven.
En ik zie dat RN een veel te laag BMI heeft, dus we kunnen wel ieder 10 kilo aan haar doneren.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!Ik keek nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het ging over plaatsubductie, convectiestromen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Barreltje het volgende:
logisch dat je een 5.4 voor aardrijkskunde hebt!
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!creatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Het is net gezondquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdreven.
En ik zie dat RN een veel te laag BMI heeft, dus we kunnen wel ieder 10 kilo aan haar doneren.
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met fantasie lukt het mij ook
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
watquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het ging over plaatsubductie, convectiestromen.
Dus helemaal niet over plaatsnamen.
Net alsof ak alleen maar plaatsnamen isquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het ging over plaatsubductie, convectiestromen.
Dus helemaal niet over plaatsnamen.
Die hoort echt thuis in KPD hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat denken de meeste mensenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Net alsof ak alleen maar plaatsnamen is
[..]
en ehm
Nijntje niet kijken!als dat er zo uit zag van dichtbij ging ik overwegen om een andere hobby te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
hmm.. het gaat toch over de AARDEquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Barreltje het volgende:
ST is sowieso niet gezondik zelf ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij zag dat ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei.. die heeft een aparte... vorm
daar wil ik geen oordeel over gevenquote:
Nee, ik bedoel dat de meeste mensen zoiets hebben van als jij niet weet waar een bepaalde plek ligt dat het niet raar is dat je slechte cijfers haalt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. het gaat toch over de AARDE
ik heb het snel laten vallen.. de aarde is wat ie is en daar kan je niks aan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |