verhuizing weer, ander pand nu zelfs, erg flex iddquote:
verhuizingen, altijd leuk... zit trouwens voor mijn doen nu wel weer lang op 1 plek... ben al 2 maanden niet verhuisdquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verhuizing weer, ander pand nu zelfs, erg flex idd
Niet opzoeken jij,quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef summer2bird het volgende:
Jeej, een 5,4 voor aardrijkskunde(ik dacht een 2)
Wokkiequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
oei.. die heeft een aparte... vormquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Met de treinquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Niet opzoeken jij,
maar hoe kom je uit den haag naar Doetinchem?
wel thuisquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
jij??quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens die Hartstichtingsmeter valt het wel mee allemaal, maar volgens een andere site (ben URL kwijt) moet ik fors afvallen
wat zie jij daarin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oei.. die heeft een aparte... vorm
quote:
Herkenbaar... een andere site vind dat ik 25 kilo kwijt moet... nu weet ik het zeker: vanavond eet ik patat met kipkorn en krokettenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm volgens die Hartstichtingsmeter valt het wel mee allemaal, maar volgens een andere site (ben URL kwijt) moet ik fors afvallen
en ehmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik weet het niet. www.ns.nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das geen directe trein
waar moet je overstappen?
Dat wil ik ook wel, maar meer vind ik echt overdrevenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil sowieso zo'n 10 a 15 kg kwijt
Zoiets moet ik erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wil sowieso zo'n 10 a 15 kg kwijt
stof ze wokquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |