Bij mij 15... maar goed dat ik minder ben gaan sporten en misschien helemaal ga stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef Barreltje het volgende:
bij mij moet er 12 kilo af voor een gezond gewicht (BMI = 25)
dus...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb de mailbox eens even opgeruimd
Mijn breau is weer bijna leeg
hehehquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij 15... maar goed dat ik minder ben gaan sporten en misschien helemaal ga stoppen.
Hoiquote:Uw BMI is: 23.57
Wij adviseren u om geen gebruik te maken van D for Diet, aangezien u niet hoeft af te vallen met uw huidig gewicht.
Ik ben inderdaad erg magerquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net 20? En een man?
Dan ben je een plankje of niet?
Niks mis mee!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb de mailbox eens even opgeruimd
Mijn breau is weer bijna leeg
ik heb morgen een ander bureau (hoop ik)quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zie weer eens zo goed als geen bureau meer...
dat klopt niet hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
Uw BMI is: 23.10
Wij adviseren u om geen gebruik te maken van D for Diet, aangezien u niet hoeft af te vallen met uw huidig gewicht.
Klopt... toen ik begon ging het hard naar beneden, toen ik eenmaal een tijdje bezig was, ging het rap omhoogquote:
geen idee even googlenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat klopt niet hoor!
jijbent ook zo'n spijker..
hoveel weegt dat kastje wel niet!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
BIj ernstig overgewicht denk ik meteen aan van die mensen die tonnetje rond zijn en die door een vorkheftruck door de deuropening geduwd moeten worden.
Daar kan ik mee rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
flexplek of niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb morgen een ander bureau (hoop ik)
Ik ben mager, maar wel redelijk (redelijk dus, niet figuur bodybuilder ofzo) gespierd. Iets met sport ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, want dan had je ook op mijn bank kunnen slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |