Dat roep ik niet te hard, maar ik denk dat ik best een grote kans heb, gezien de specifieke vacature-eisen, waar niet veel mensen aan zullen voldoen en ik welquote:
Nu je je zo goed hebt voorbereid moet je de standaard zaken niet vergeten zoals jezelf representatief kleden, voorbereiden op de standaardvragen, etc. .. anders is alle moeite voor niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat roep ik niet te hard, maar ik denk dat ik best een grote kans heb, gezien de specifieke vacature-eisen, waar niet veel mensen aan zullen voldoen en ik wel. En door op het gesprek een verpletterende indruk te maken, kan ik de concurrentie ook nog eens elimineren
.
Nondejoekels. Voor de moeite alleen al moeten ze je aannemen, vind ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Net even wat research gedaan in de bieb naar het ledenperiodiek van het bedrijf waar ik morgen op gesprek ga. Ben nu echt tot in de puntjes voorbereid.
Hahaha, thxquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nondejoekels. Voor de moeite alleen al moeten ze je aannemen, vind ik.Succes in ieder geval!
Succes met de sollicitatie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, thx. Ja, ik probeer ook wel even te laten vallen dat ik research heb gedaan hoor
.
En de standaardvragen vergeet ik niet hoor.
Heb ik ook gedaan. Wist alles over het bedrijf, alles is te vinden. Zo wist ik precies welke machines ze er staan hadden en welke projecten ze hadden lopen. Deze zaken komen vanzelf in het gesprek, en in de rondleiding naar boven. Kon mooi gerichte vragen stellen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Net even wat research gedaan in de bieb naar het ledenperiodiek van het bedrijf waar ik morgen op gesprek ga. Ben nu echt tot in de puntjes voorbereid.
Mooi zo, dan heb je in ieder geval 2 weken overbrugd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef smileyface het volgende:
Ik ben in ieder geval aangenomen voor die functie van 2 wekenen nu verder zoeken voor werk erna
Even rust is wel goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mooi zo, dan heb je in ieder geval 2 weken overbrugd.
Hier hou ik morgen en vrijdag even rust, ik heb alle vacatures afgestruind van meerdere uitzendbureau's en er zit niet veel tussen wat geschikt is voor mij. Dus ik kijk maandag even of ik wat nieuws vindt..
De Maffe Marathonweken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef smileyface het volgende:
Ik ben in ieder geval aangenomen voor die functie van 2 wekenen nu verder zoeken voor werk erna
Dan ga je toch tijdelijk wat anders doen? Ik vind het niet gek dat je nog niks hebt wanneer je alleen maar solliciteert op DTP functies. Je kan altijd verder solliciteren vanuit een andere baan en dan heb je tenminste ook nog inkomsten en vergroot je je kansen op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef karton het volgende:
Ik ben ook nog steeds werkzoekend uiteraard.
De deur platgelopen/gebeld/gemaild bij uitzendbureau's maar ze zeggen allemaal hetzelfde:"We zitten in de uitloop van de crisis dus je moet wat geluk hebben met het vinden van een baan in jouw sector" (de grafische sector).
Ik zit gewoon elke dag kansloos te googlen, vacaturebanken af te gaan in de hoop wat te vinden.
Af en toe zit er wat tussen maar dan krijg je te horen dat er al tig sollicitanten zijn, tegen beter weten in blijf ik toch hopen dat ik word uitgenodigd voor een gesprek.
In de afgelopen 5 maanden maar een paar sollicitatiegesprekken gehad!Wel altijd jammer dat ik word afgewezen op het gebrek aan ervaring (ben starter).
Wat er verder op het menu staat vandaag: CV doorsturen naar ander uitzendbureau, bedrijven zoeken op google en sollicitatiebrieven schrijven.
Nu is dat laatste niet zo heel lastig omdat ik een goede conceptbrief heb liggen maar moet er wel voor zorgen dat de brief 'naar het bedrijf toe' wordt geschreven, mooie praatjes over hoe leuk en fantastisch het bedrijf wel niet is..pfff...
Om met Leo Beenhakker te spreken:"Ik word hier zo moe van *zucht*"
Ik heb al 2 open sollicitaties verstuurd en 3 normale sollicitaties..maar krijg bijna nergens een reactie op terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef smileyface het volgende:
[..]
Even rust is wel goed, misschien kun je daarna open sollicitaties schrijven naar interessante bedrijven?
Als je niks hoort kun je toch bellen of ze je sollicitatie ontvangen hebben? Dat heet initiatief tonen, dat zien werkgevers graag bij werknemers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb al 2 open sollicitaties verstuurd en 3 normale sollicitaties..maar krijg bijna nergens een reactie op terug![]()
Dus ik neem even een pauze van een lang weekend..om niet over mijn toeren te gaan bij het zoeken
ja handig idee, was totaal niet in me opgekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als je niks hoort kun je toch bellen of ze je sollicitatie ontvangen hebben? Dat heet initiatief tonen, dat zien werkgevers graag bij werknemers.
Niks te danken. Sommige mensen denken wat verder door dan anderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja handig idee, was totaal niet in me opgekomen.
ze noemen het een beetje anders maar het komt neer op communicatiemedewerker. Moet alle communicatie-uitingen coördineren en grotendeels uitvoerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Wat voor baan is het? Van je profiel word ik niet veel wijzer.
Heb ook zoiets gehad. Had al 2 gesprekken gehad en zelfs al papieren (niet het contract, maar voor de balasting) ondertekend en toen kreeg ik een gesprekje met de produktieleider.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:12 schreef das_phantom het volgende:
Haha jeetje, om gek van te worden. Hoe kunnen ze je nou afwijzen omdat je teveel ervaring hebt? Zijn ze dan bang dat je te voldoening weinig uit je werk kan halen of dat je meer weet dan de baas?
Kun je wel rust nemen? Of heb je een karakter die dat niet kan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef cafpow het volgende:
Ik zou eigenlijk een lang weekend rust nemen, maar ik herinnerde dat ik nog een monsterboard profiel had van ongeveer 2 jaar geleden dus ik heb die even bijgewerkt..en kijk wel of er nog wat leuks op af komt ;D
Nee ik kan wel rust nemen, zowieso valt er in het weekend niet veel te doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Kun je wel rust nemen? Of heb je een karakter die dat niet kan?
Het wordt komend weekend mooi weer dus ik stel je voor om eens echt rust te nemen en hier een weekendje bij mij te komen logeren. Ik woon in Drenthe in een heel rustige omgeving.
Dan kun je echt rusten en er volgende week weer volop tegenaan.
Snap wat je bedoeld. Voor mij is dit de eerste keer dat ik geen werk heb, en ik ben wel een alleenstaande (moeder) met een eigen huis en heb een auto. Het is dat ik wat achter de hand heb maar ik moet echt zo snel mogelijk weer een baan want ik kan het nu gewoon niet betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nee ik kan wel rust nemen, zowieso valt er in het weekend niet veel te doen![]()
Alleen bij is het punt dat ik momenteel bijstand heb dus ik heb wel geld om van te leven maar ik wil toch graag een baan ipv bijstand.
Kijk bij mij scheelt het een hele hoop dat ik nog thuiswoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Snap wat je bedoeld. Voor mij is dit de eerste keer dat ik geen werk heb, en ik ben wel een alleenstaande (moeder) met een eigen huis en heb een auto. Het is dat ik wat achter de hand heb maar ik moet echt zo snel mogelijk weer een baan want ik kan het nu gewoon niet betalen.
Kan nu net alle vaste lasten betalen en dan houdt het op. Als ik niet snel werk krijg verkoop ik eerst mn auto en zet mn huis te koop. Wil niet in de schulden komen dan maar geen eigen huis. Maar ik heb goede hoop, heb een goede opleiding gevolgd en heb ook genoeg ervaring. Dinsdag heb ik een gesprek en dat moet gewoon goed gaan. Tis ook dat ik een kind heb anders had het me lang niet zoveel kunnen schelen.
Mijn ouders wonen 500 meter bij mij vandaan, daarom kan ik ook op alle banen solliciteren, zelfs in de ploegen, en overwerken is ook geen probleem. Heb 2 vutters die graag oppassen 24/7 vlak in de buurt en de school van mijn kindje staat tussen onze beider huizen in, lekker gemakkelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
Kijk bij mij scheelt het een hele hoop dat ik nog thuiswoonDus de kosten zullen nooit zo hoog oplopen als bij huurders of kopers van huizen
![]()
Dus dat zorgt ervoor dat ik nog rustiger aan doe bij het zoeken
De zomertijd komt er weer aan, en dus ook weer terrastijd waar meer personeel voor nodig is. Dat moet echt wel lukken om ergens een baantje te kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Balisto het volgende:
Ik zie de laatste tijd ontzettend veel horecavacatures, maar overal zoeken ze mensen met ervaring. Die ervaring heb ik niet, maar het lijkt me wel leuk om een tijd in de horeca te werken. Heeft iemand een idee hoe ik überhaupt die ervaring kan opdoen, of is het vrij kansloos als je niet op jonge leeftijd al bijbaantjes hebt gehad in de horeca?
Klopt wel, maar ik ben nog geen vacature tegengekomen waar géén (bedienings)ervaring werd vereist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Blik het volgende:
[..]
De zomertijd komt er weer aan, en dus ook weer terrastijd waar meer personeel voor nodig is. Dat moet echt wel lukken om ergens een baantje te kunnen
Zorg dat je een beetje kan bladlopen, dan moet je al wel een eind komen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Balisto het volgende:
Ik zie de laatste tijd ontzettend veel horecavacatures, maar overal zoeken ze mensen met ervaring. Die ervaring heb ik niet, maar het lijkt me wel leuk om een tijd in de horeca te werken. Heeft iemand een idee hoe ik überhaupt die ervaring kan opdoen, of is het vrij kansloos als je niet op jonge leeftijd al bijbaantjes hebt gehad in de horeca?
Je moet ook gewoon ergens binnenlopen en vragen of ze nog mensen nodig hebben. Vacatures worden alleen door de grotere horeca-plekken gebruikt, en dan natuurlijk voor mensen met ervaring.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef Balisto het volgende:
[..]
Klopt wel, maar ik ben nog geen vacature tegengekomen waar géén (bedienings)ervaring werd vereist.
Grappig. Had ik ook - via een ander uitzendbureau weliswaar - op gereageerd. Ze hadden alleen geen medewerkers meer nodig, zeiden ze. Zou me overigens, achterdochtig als ik ben, niet eens verbazen als ik gewoonweg te oud voor ze was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:47 schreef smileyface het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoe druk het word haha en of het bevalt
Ik denk dat het ook per stad verschilt, want in mijn geval behoorde ik tot de laatste groep die werd aangenomen en nu zitten ze dus vol.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef bluejean het volgende:
[..]
Grappig. Had ik ook - via een ander uitzendbureau weliswaar - op gereageerd. Ze hadden alleen geen medewerkers meer nodig, zeiden ze. Zou me overigens, achterdochtig als ik ben, niet eens verbazen als ik gewoonweg te oud voor ze was.![]()
![]()
Maar jij hebt in ieder geval de komende twee weken werk.
Misschien wel. Mijn ervaring is helaas dat het niet zoveel zin heeft om zomaar ergens (bij horecagelegenheden of winkels) te vragen of ze werk hebben, tenzij er echt een briefje voor het raam hangt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon ergens binnenlopen en vragen of ze nog mensen nodig hebben. Vacatures worden alleen door de grotere horeca-plekken gebruikt, en dan natuurlijk voor mensen met ervaring.
Nee heb je, ja kun je krijgen. En als je niet zomaar ergens binnen wilt lopen, ga eens echt actief op zoek naar dergelijke briefjes op de ramen. Die moeten er echt wel zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:00 schreef Balisto het volgende:
[..]
Misschien wel. Mijn ervaring is helaas dat het niet zoveel zin heeft om zomaar ergens (bij horecagelegenheden of winkels) te vragen of ze werk hebben, tenzij er echt een briefje voor het raam hangt.
blijkbaar, in 2008 werd ik wel 4 a 5x per dag opgebeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef das_phantom het volgende:
Grappig, had niet verwacht dat je zo snel een reactie zou krijgen.
Monsterboard is voor mij ook echt een geweldige uitkomst geweest, zeker 5 gesprekken gehad n.a.v. het zetten van mijn CV op monsterboard. Waarvan één van deze gesprekken vanmiddag zal plaatsvindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:10 schreef cafpow het volgende:
gisteren had ik dus mijn CV op monsterboard bijgewerkt. En net ga ik mijn email bekijken en staat er een email tussen van een bedrijf waar ik in 2008 tijdelijk voor gewerkt, gedetacheerd bij een klant. Of ik contact wil opnemen om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekeken. Dus heb maar gelijk een mailtje terug gestuurd.
Inderdaad! Succes met je gesprek!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Monsterboard is voor mij ook echt een geweldige uitkomst geweest, zeker 5 gesprekken gehad n.a.v. het zetten van mijn CV op monsterboard. Waarvan één van deze gesprekken vanmiddag zal plaatsvinden
Goeie! Ga ook mijn profiel op Monsterboard gelijk maar eens updaten. Veel succes vanmiddag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Monsterboard is voor mij ook echt een geweldige uitkomst geweest, zeker 5 gesprekken gehad n.a.v. het zetten van mijn CV op monsterboard. Waarvan één van deze gesprekken vanmiddag zal plaatsvinden
Dat vind ik echtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier geen tweede gesprek helaas (ivm ervaring natuurlijk weer). Ben echt heel erg teleurgesteld. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Je moet niet al te zelfverzekerd overkomen tijdens een sollicitatiegesprek. Werkgevers willen je nog kunnen kneden. Probeer af en toe iets onhandigs te doen (maar niet iets doms) . Koffie knoeien doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier geen tweede gesprek helaas (ivm ervaring natuurlijk weer). Ben echt heel erg teleurgesteld. Bah.
Korte omschrijving van wie je bent / wat je zoekt, op een manier die potentiële werkgevers uitnodigt je cv te openen (nieuwsgierig maakt dus).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:42 schreef smileyface het volgende:
Ik moet voor Monsterboard een titel voor mijn C.V bedenken, suggesties ?
Ik zal even wat info geven:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Korte omschrijving van wie je bent / wat je zoekt, op een manier die potentiële werkgevers uitnodigt je cv te openen (nieuwsgierig maakt dus).
Ik weet niet wat jouw achtergrond is, dus geen suggesties.
Whahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Iets van "(ervaren) salestijger zoekt nieuwe uitdaging (om tanden in te zetten)?"
Die is wel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Iets van "(ervaren) salestijger zoekt nieuwe uitdaging (om tanden in te zetten)?"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Nice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Blik het volgende:
Gesprek van vanmiddag is goed gegaan, want ze hebben me een contract aangeboden. Enige kink in de kabel kan nog zijn dat ik komende week een capaciteitentest en persoonlijkheidsvragenlijst moet maken. Mocht daar een negatief advies uit komen dan gaat het niet door, bij een positief advies kan ik hoogstwaarschijnlijk 1 april al beginnen
@Viking: Balen dat je niet door bent
Management Consultancy, bij een grote detacheerder in het centrum van het landquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nice!Misschien heb ik het gemist, maar wat voor soort functie is het?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Blik het volgende:
Gesprek van vanmiddag is goed gegaan, want ze hebben me een contract aangeboden. Enige kink in de kabel kan nog zijn dat ik komende week een capaciteitentest en persoonlijkheidsvragenlijst moet maken. Mocht daar een negatief advies uit komen dan gaat het niet door, bij een positief advies kan ik hoogstwaarschijnlijk 1 april al beginnen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Blik het volgende:
nee, niet bepaald neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef Graslul het volgende:
Een management consultant, is dat niet iemand die directieleden adviseert in het wegsnijden van personeel?
Ja!!!! van mij mag je die mensen gewoon HARD slaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef Balisto het volgende:
Raken de andere werkzoekenden ook zo ontzettend gefrustreerd van opmerkingen als: "Er is altijd wel werk te vinden" of: "Als je maar goed genoeg zoekt vind je makkelijk wat"?
En als je dan uitlegt dat het in de praktijk niet zo eenvoudig is gelooft niemand je.
Ik kreeg zelfs eens van iemand de opmerking: "Je doet je best niet, ik had in jouw situatie binnen maximaal drie weken wel een baan gevonden." Van dit soort mensen hoop ik gewoon dat ze ook eens werkloos worden.
Of mensen die behulpzaam denken te zijn door het noemen van bekende vacaturesites. Denken ze nu echt dat ik die na tijden solliciteren nog niet gevonden heb. Zo van, "oh, je wil iets met communicatie? Heb je wel eems gehoord van villamedia.nl? Moet je echt eens kijken hoor, dan vind je zo wat!"quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef Balisto het volgende:
Raken de andere werkzoekenden ook zo ontzettend gefrustreerd van opmerkingen als: "Er is altijd wel werk te vinden" of: "Als je maar goed genoeg zoekt vind je makkelijk wat"?
En als je dan uitlegt dat het in de praktijk niet zo eenvoudig is gelooft niemand je.
Ik kreeg zelfs eens van iemand de opmerking: "Je doet je best niet, ik had in jouw situatie binnen maximaal drie weken wel een baan gevonden." Van dit soort mensen hoop ik gewoon dat ze ook eens werkloos worden.
Het zal vaak wel goed bedoeld zijn, maar als het meer overkomt als kritiek (soms op het arrogante af) dan als advies trek ik het me wel aan ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn goedbedoelde adviezen, dus je hoort er niet razend om te worden, maar dat doe je dus wel.
Zeiken over geen werk hebben maar geen callcentrebaan willen aannemen, man kom van je luie reet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef Balisto het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze hadden callcenterwerk voor me.![]()
Toen ik zei dat ik dat niet wilde (wat overigens ook duidelijk in mijn profiel op hun site staat), zeiden ze "maar het gaat hier om een functie van helpdeskmedewerker". Ja, en? Dan zit je toch ook in een callcenter?
Hihi.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zeiken over geen werk hebben maar geen callcentrebaan willen aannemen, man kom van je luie reet.
Dit soort opmerkingen bedoel ik dus ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zeiken over geen werk hebben maar geen callcentrebaan willen aannemen, man kom van je luie reet.
En ook nog denken dat je iets te willen hebt, je hebt niks te willen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:13 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen bedoel ik dus ook.
Niet iedereen is geschikt voor callcenterwerk.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:15 schreef Monco10 het volgende:
[..]
En ook nog denken dat je iets te willen hebt, je hebt niks te willen.
Want, je kunt niet op een stoel zitten, bent doof of hebt last van een splaakgeblek?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef Balisto het volgende:
[..]
Niet iedereen is geschikt voor callcenterwerk.
Ik ben absoluut niet veeleisend, wil verder zo'n beetje alles wat redelijkerwijs mogelijk is aannemen, zelfs schoonmaakwerk, maar mij in een callcenter zetten gaat écht niet werken hoor.
Dit is onzin! Ik ben ook niet geschikt voor callcenterwerk, en dat weet ik dondersgoed.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Want, je kunt niet op een stoel zitten, bent doof of hebt last van een splaakgeblek?
Als je al geen callcentre werk aankunt... heb je enig idee hoe hoog de druk is bij jobs die een paar levels hoger liggen? Of ga je liever poetsen?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dit is onzin! Ik ben ook niet geschikt voor callcenterwerk, en dat weet ik dondersgoed.
Want callcenterwerk wordt als zeer simpel werk gezien maar dat is het niet, ik heb het zelf gedaan en geloof me het kan behoorlijk wat stress opleveren. En de drukte die er op de afdelingen heerst moet je ook maar aankunnen. En als je al een stressvol iemand bent, dan gaat het binnen de kortste keren mis.
Ja wat wil je weten?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
@Monco10: kun je iets vertellen over je eigen werkverleden?.
http://www.nationalevacaturebank.nl/werk/vacatures/zuid-holland/quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha ja, studentenwerk wisselt heel erg. Vorig jaar een baan via ze gekregen waar ik uiteindelijk 10 maanden ben gebleven, was echt topNa afloop kreeg ik nog 2 bioscoopbonnen t.w.v. 20 euro als bedankje, echt super! Maar ja, dat was regio Utrecht, en nu woon ik in Zuid-Holland en is de service totaal anders. Ik word echt nauwelijks teruggebeld op dingen waar ik op reageer, en erg vriendelijk zijn ze ook niet
Faal.
Callcentre werk is niet zo simpel. Ik heb een baan gehad vlak erna, waarin ik ook de hele dag telefonisch bezig was..maar de omgeving was al rustiger. En ik handelde makkelijk ruim 150 telefoontjes af per dag. maar op een heel ander niveau..meer in samenwerkingsverband..en de omgeving was gezelliger en rustiger...en je werkte samen je was zomaar aan je lot overgeleverd.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je al geen callcentre werk aankunt... heb je enig idee hoe hoog de druk is bij jobs die een paar levels hoger liggen? Of ga je liever poetsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |