quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Blik het volgende:
Gesprek van vanmiddag is goed gegaan, want ze hebben me een contract aangeboden. Enige kink in de kabel kan nog zijn dat ik komende week een capaciteitentest en persoonlijkheidsvragenlijst moet maken. Mocht daar een negatief advies uit komen dan gaat het niet door, bij een positief advies kan ik hoogstwaarschijnlijk 1 april al beginnen
@Viking: Balen dat je niet door bent
nee, niet bepaald neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef Graslul het volgende:
Een management consultant, is dat niet iemand die directieleden adviseert in het wegsnijden van personeel?
Ja!!!! van mij mag je die mensen gewoon HARD slaan.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef Balisto het volgende:
Raken de andere werkzoekenden ook zo ontzettend gefrustreerd van opmerkingen als: "Er is altijd wel werk te vinden" of: "Als je maar goed genoeg zoekt vind je makkelijk wat"?
En als je dan uitlegt dat het in de praktijk niet zo eenvoudig is gelooft niemand je.
Ik kreeg zelfs eens van iemand de opmerking: "Je doet je best niet, ik had in jouw situatie binnen maximaal drie weken wel een baan gevonden." Van dit soort mensen hoop ik gewoon dat ze ook eens werkloos worden.
Of mensen die behulpzaam denken te zijn door het noemen van bekende vacaturesites. Denken ze nu echt dat ik die na tijden solliciteren nog niet gevonden heb. Zo van, "oh, je wil iets met communicatie? Heb je wel eems gehoord van villamedia.nl? Moet je echt eens kijken hoor, dan vind je zo wat!"quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef Balisto het volgende:
Raken de andere werkzoekenden ook zo ontzettend gefrustreerd van opmerkingen als: "Er is altijd wel werk te vinden" of: "Als je maar goed genoeg zoekt vind je makkelijk wat"?
En als je dan uitlegt dat het in de praktijk niet zo eenvoudig is gelooft niemand je.
Ik kreeg zelfs eens van iemand de opmerking: "Je doet je best niet, ik had in jouw situatie binnen maximaal drie weken wel een baan gevonden." Van dit soort mensen hoop ik gewoon dat ze ook eens werkloos worden.
Het zal vaak wel goed bedoeld zijn, maar als het meer overkomt als kritiek (soms op het arrogante af) dan als advies trek ik het me wel aan ja.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:56 schreef Viking84 het volgende:
Het zijn goedbedoelde adviezen, dus je hoort er niet razend om te worden, maar dat doe je dus wel.
Zeiken over geen werk hebben maar geen callcentrebaan willen aannemen, man kom van je luie reet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef Balisto het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ze hadden callcenterwerk voor me.![]()
Toen ik zei dat ik dat niet wilde (wat overigens ook duidelijk in mijn profiel op hun site staat), zeiden ze "maar het gaat hier om een functie van helpdeskmedewerker". Ja, en? Dan zit je toch ook in een callcenter?
Hihi.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zeiken over geen werk hebben maar geen callcentrebaan willen aannemen, man kom van je luie reet.
Dit soort opmerkingen bedoel ik dus ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zeiken over geen werk hebben maar geen callcentrebaan willen aannemen, man kom van je luie reet.
En ook nog denken dat je iets te willen hebt, je hebt niks te willen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:13 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen bedoel ik dus ook.
Niet iedereen is geschikt voor callcenterwerk.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:15 schreef Monco10 het volgende:
[..]
En ook nog denken dat je iets te willen hebt, je hebt niks te willen.
Want, je kunt niet op een stoel zitten, bent doof of hebt last van een splaakgeblek?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef Balisto het volgende:
[..]
Niet iedereen is geschikt voor callcenterwerk.
Ik ben absoluut niet veeleisend, wil verder zo'n beetje alles wat redelijkerwijs mogelijk is aannemen, zelfs schoonmaakwerk, maar mij in een callcenter zetten gaat écht niet werken hoor.
Dit is onzin! Ik ben ook niet geschikt voor callcenterwerk, en dat weet ik dondersgoed.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:42 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Want, je kunt niet op een stoel zitten, bent doof of hebt last van een splaakgeblek?
Als je al geen callcentre werk aankunt... heb je enig idee hoe hoog de druk is bij jobs die een paar levels hoger liggen? Of ga je liever poetsen?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dit is onzin! Ik ben ook niet geschikt voor callcenterwerk, en dat weet ik dondersgoed.
Want callcenterwerk wordt als zeer simpel werk gezien maar dat is het niet, ik heb het zelf gedaan en geloof me het kan behoorlijk wat stress opleveren. En de drukte die er op de afdelingen heerst moet je ook maar aankunnen. En als je al een stressvol iemand bent, dan gaat het binnen de kortste keren mis.
Ja wat wil je weten?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
@Monco10: kun je iets vertellen over je eigen werkverleden?.
http://www.nationalevacaturebank.nl/werk/vacatures/zuid-holland/quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:46 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Haha ja, studentenwerk wisselt heel erg. Vorig jaar een baan via ze gekregen waar ik uiteindelijk 10 maanden ben gebleven, was echt topNa afloop kreeg ik nog 2 bioscoopbonnen t.w.v. 20 euro als bedankje, echt super! Maar ja, dat was regio Utrecht, en nu woon ik in Zuid-Holland en is de service totaal anders. Ik word echt nauwelijks teruggebeld op dingen waar ik op reageer, en erg vriendelijk zijn ze ook niet
Faal.
Callcentre werk is niet zo simpel. Ik heb een baan gehad vlak erna, waarin ik ook de hele dag telefonisch bezig was..maar de omgeving was al rustiger. En ik handelde makkelijk ruim 150 telefoontjes af per dag. maar op een heel ander niveau..meer in samenwerkingsverband..en de omgeving was gezelliger en rustiger...en je werkte samen je was zomaar aan je lot overgeleverd.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je al geen callcentre werk aankunt... heb je enig idee hoe hoog de druk is bij jobs die een paar levels hoger liggen? Of ga je liever poetsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |