Monsterboard is voor mij ook echt een geweldige uitkomst geweest, zeker 5 gesprekken gehad n.a.v. het zetten van mijn CV op monsterboard. Waarvan één van deze gesprekken vanmiddag zal plaatsvindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:10 schreef cafpow het volgende:
gisteren had ik dus mijn CV op monsterboard bijgewerkt. En net ga ik mijn email bekijken en staat er een email tussen van een bedrijf waar ik in 2008 tijdelijk voor gewerkt, gedetacheerd bij een klant. Of ik contact wil opnemen om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekeken. Dus heb maar gelijk een mailtje terug gestuurd.
Inderdaad! Succes met je gesprek!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Monsterboard is voor mij ook echt een geweldige uitkomst geweest, zeker 5 gesprekken gehad n.a.v. het zetten van mijn CV op monsterboard. Waarvan één van deze gesprekken vanmiddag zal plaatsvinden
Goeie! Ga ook mijn profiel op Monsterboard gelijk maar eens updaten. Veel succes vanmiddag!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Monsterboard is voor mij ook echt een geweldige uitkomst geweest, zeker 5 gesprekken gehad n.a.v. het zetten van mijn CV op monsterboard. Waarvan één van deze gesprekken vanmiddag zal plaatsvinden
Dat vind ik echtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier geen tweede gesprek helaas (ivm ervaring natuurlijk weer). Ben echt heel erg teleurgesteld. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Je moet niet al te zelfverzekerd overkomen tijdens een sollicitatiegesprek. Werkgevers willen je nog kunnen kneden. Probeer af en toe iets onhandigs te doen (maar niet iets doms) . Koffie knoeien doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier geen tweede gesprek helaas (ivm ervaring natuurlijk weer). Ben echt heel erg teleurgesteld. Bah.
Korte omschrijving van wie je bent / wat je zoekt, op een manier die potentiële werkgevers uitnodigt je cv te openen (nieuwsgierig maakt dus).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:42 schreef smileyface het volgende:
Ik moet voor Monsterboard een titel voor mijn C.V bedenken, suggesties ?
Ik zal even wat info geven:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Korte omschrijving van wie je bent / wat je zoekt, op een manier die potentiële werkgevers uitnodigt je cv te openen (nieuwsgierig maakt dus).
Ik weet niet wat jouw achtergrond is, dus geen suggesties.
Whahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Iets van "(ervaren) salestijger zoekt nieuwe uitdaging (om tanden in te zetten)?"
Die is wel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Iets van "(ervaren) salestijger zoekt nieuwe uitdaging (om tanden in te zetten)?"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
Nice!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Blik het volgende:
Gesprek van vanmiddag is goed gegaan, want ze hebben me een contract aangeboden. Enige kink in de kabel kan nog zijn dat ik komende week een capaciteitentest en persoonlijkheidsvragenlijst moet maken. Mocht daar een negatief advies uit komen dan gaat het niet door, bij een positief advies kan ik hoogstwaarschijnlijk 1 april al beginnen
@Viking: Balen dat je niet door bent
Management Consultancy, bij een grote detacheerder in het centrum van het landquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:16 schreef bluejean het volgende:
[..]
Nice!Misschien heb ik het gemist, maar wat voor soort functie is het?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef Blik het volgende:
Gesprek van vanmiddag is goed gegaan, want ze hebben me een contract aangeboden. Enige kink in de kabel kan nog zijn dat ik komende week een capaciteitentest en persoonlijkheidsvragenlijst moet maken. Mocht daar een negatief advies uit komen dan gaat het niet door, bij een positief advies kan ik hoogstwaarschijnlijk 1 april al beginnen
@Viking: Balen dat je niet door bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |