Ik zou je de moeite besparen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:47 schreef cafpow het volgende:
oké ik wil graag even jullie mening over het volgende:
Ik ben op zoek naar tijdelijk en part-time werkvoor +/- 20 uur per week. Nu heb ik op meerdere sites gekeken en uitzenbureau's en natuurlijk studentenwerk.nl nu zitten er redelijk wat tijdelijke vacatures tussen maar deze zijn allemaal full-time, nu zat ik erover te denken om toch erop te reageren.
Wat denken jullie? Toch reageren en tijdens een evt. 1e gesprek aangeven dat het om part-time gaat, of gelijk bij de sollicatie aangeven?
Jij bedoeld dus gewoon niet reageren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zou je de moeite besparen.
Ja lijkt mij vrij zinloos. Wat moeten ze nou met iemand die de uren helemaal niet wil?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
Jij bedoeld dus gewoon niet reageren?
Mooi dat studentenwerk bij jou in de buurt wel wat doet! Welke regio is dat? Hier heb ik mindere ervaringen met ze. (Groningen).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:07 schreef smileyface het volgende:
Nog een update: wat is studentenwerk in mijn regio fantastisch tot dusver!
Heb gisteravond gesolliciteerd op verschillende functies en ben vandaag meteen opgebeld en morgen al sollicitatie voor een functie![]()
Deze functie is maar voor 2 weken, maar dan verdien ik tenminste wat geld terwijl ik verder zoek naar ander werk
Schrijven kan nooit kwaad toch, maar ik zou het dan zeker in de brief vermelden. Wat als jij zeer geschikt bent, en ze hebben nog iemand die maar parttime wil. Je weet nooit hoe ze het oplossen. Als de functie bij je past zou ik altijd reagerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja lijkt mij vrij zinloos. Wat moeten ze nou met iemand die de uren helemaal niet wil?
Ik ga het zowieso denk ik wel proberen. Want dan heb ik ook tenminste wat geprobeerd anders gaan ze ook de WW afschaffen voor mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Schrijven kan nooit kwaad toch, maar ik zou het dan zeker in de brief vermelden. Wat als jij zeer geschikt bent, en ze hebben nog iemand die maar parttime wil. Je weet nooit hoe ze het oplossen. Als de functie bij je past zou ik altijd reageren
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben niet meer werkzoekend!![]()
Maar wat vind ik het allemaal spannend zeg, niet normaal meer. Na acht jaar los-vastbaantjes onder mijn niveau heb ik het eindelijk voor elkaar, en dan slaan de zenuwen toe.
Serieus?! Wow!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
Maar wat vind ik het allemaal spannend zeg, niet normaal meer. Na acht jaar los-vastbaantjes onder mijn niveau heb ik het eindelijk voor elkaar, en dan slaan de zenuwen toe.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik me over een week bij jou kan voegenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
Stresskippen presteren beter heb ik net gelezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
Waar heb je dat gelezen? Dat artikel móet op mijn prikbord.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Stresskippen presteren beter heb ik net gelezen
FP natuurlijk: Stresskip kan beter denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:29 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Dat artikel móet op mijn prikbord.
Hoera! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef _Arual_ het volgende:
Beetje jammer vind ik dat: hoeveel ervaring je hebt kunnen ze ook wel op je cv zien. Dan moeten ze je ook niet uitnodigen. Bedrijven lijken te verwachten dat je op je gesprek nog van alles uit de hoed weet te toverenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:12 schreef Piles het volgende:
Vrijdag goed gesprek voor nieuwe baan gehad trouwens, maar helaas zochten ze een meer ervaren persoon, die ze ook gevonden hebben. Ik was wel zeer geschikt voor de functie (buiten de ervaring), dus dat bekijk ik dan maar positief
Nu eerst een mailtje naar werving&selectie maken dat ze niks meer hoeven doen, ze komen alleen maar met mbo-functies aanzetten die helemaal niet in mijn interesse en vakgebied liggen
Dat is waar, maar als ze geen ervaren iemand kunnen krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 02:45 schreef Viking84 het volgende:
Beetje jammer vind ik dat: hoeveel ervaring je hebt kunnen ze ook wel op je cv zien. Dan moeten ze je ook niet uitnodigen. Bedrijven lijken te verwachten dat je op je gesprek nog van alles uit de hoed weet te toveren.
Ik heb nog werk tot ongeveer einde van het jaar, maar zoek nu iets vast. Dus heb de luxe om een baan op niveau te zoekenquote:Overigens zou ik die bureaus niet te snel afwijzen. Als een baan op niveau niet lukt is een baan onder je niveau altijd nog beter dan geen baan.
Succesquote:Vandaag mijn gesprek voor morgen eens grondig voorbereiden.
Ik heb het over regio Eindhovenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:06 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En Smileyface: ben dan wel benieuwd over welke regio je het hebt!
Update van mijn kant: niet aangenomenmaar ach, ik vind het eigenlijk niet erg. Had ook niet zo'n zin meer om daar te werken, was al volop naar alternatieven aan het zoeken. En gevonden ook, vanmiddag een paar cv's uitgedeeld in restaurants/cafes, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |