Zucht, je stelde een vraag: kan een paard sharon wel dragen. Daar kunnen mensen gewoon onderbouwde antwoorden op geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef janet68 het volgende:
[..]
en joanna heeft wel een aidshoofd?
Jij hebt zojuist de leukste reactie van de dag geplaatst
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
aidshoofd kan ook echt niet, overigens. Maar dat maakt de opmerking over sharon natuurlijk niet minder belachelijk.
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
aidshoofd kan ook echt niet, overigens. Maar dat maakt de opmerking over sharon natuurlijk niet minder belachelijk.
Pisnicht is ook een normaal woord geworden in de samenlevingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht, je stelde een vraag: kan een paard sharon wel dragen. Daar kunnen mensen gewoon onderbouwde antwoorden op geven.
Als je Joanna Aidshoofd noemt, wat moet je dan, zeggen dat ze geen Aids heeft?
Ze kunnen de dekens ook buiten hangen. En er zit ventilatie dus dan word er toch ook gelucht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
Bleh, eigenlijk best goor, geen ramen in de slaapkamers. Nooit eens lekker luchten
Doe ff normaal zeg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef janet68 het volgende:
[..]
Precies. En ik vind Sharon een dikke vette zeug.
Dat heb ik nog nooit tegen iemand gezegd, noch vette zeug, noch aidshoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pisnicht is ook een normaal woord geworden in de samenleving
Anders hou je gewoon op met die non-discussie en gaat verder met COS. Daar is dit topic voor bedoeld namelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef janet68 het volgende:
[..]
maar hier worden altijd bewoners tot op het bot afgebrand. Eigenlijk altijd zeer onterecht. En dat mag allemaal, dus waarom zou ik sharon geen dikke vette zeug mogen noemen?
Elke bewoner word wel afgebrand, 1 keer of meerdere malen of ontelbare malen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef janet68 het volgende:
[..]
maar hier worden altijd bewoners tot op het bot afgebrand. Eigenlijk altijd zeer onterecht. En dat mag allemaal, dus waarom zou ik sharon geen dikke vette zeug mogen noemen?
Ik weet niet wat voor afspiegeling het is, maar Sharon is dus echt niet dikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef janet68 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan? Andere bewoners worden ook tot op het bot afgemaakt en neergezet als de meest verschrikkelijke wezens op aarde. En dan noem ik Sharon een vette zeug en moet dan normaal doen? Kom op zeg... beetje gelijke behandeling graag.
Ja hèquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
wat is het weer vreselijk gezellig in COS
Ik schat haar echt niet zwaarder dan 80.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor afspiegeling het is, maar Sharon is dus echt niet dik
Altijd toch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
echt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
at is hetb toch meestalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
Kom je hier alleen om te trollen? Scanmankloon?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef janet68 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan? Andere bewoners worden ook tot op het bot afgemaakt en neergezet als de meest verschrikkelijke wezens op aarde. En dan noem ik Sharon een vette zeug en moet dan normaal doen? Kom op zeg... beetje gelijke behandeling graag.
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik schat haar echt niet zwaarder dan 80.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joan
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ze van die missie's ala BB moesten doen, iets wat een hele week duurt, en als het mislukt hele week echt op een minum water broodmix en van die dingen..
Ik vind al die bijnamen kut. En negeer ze verder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef janet68 het volgende:
[..]
En Servio is wel de meest verschrikkelijke homo die er in dit land rondloopt? Want zo wordt hij hier wel neergezet. Ze noemen hem zelfs al STERVIO. Allemaal prima natuurlijk, maar Sharon DIK noemen gaat natuurlijk te ver.
van haar ogen iig nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
Dat tieten gedoe van Aaf word een beetje vervelend alsof ze het daar van moet hebben.
Daar is ze op gescreend hoe meer bloot hoe beter en dan in combinatie met alcohol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
Dat tieten gedoe van Aaf word een beetje vervelend alsof ze het daar van moet hebben.
Ik zou in de lach schieten als mijn vriend dat aan hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
nieuw ondergoed!!!!
staat ze goed (z)onderbroek...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
nieuw ondergoed!!!!
Ik voel een politieke discussie aankomen. Het is hier spannender dan in het huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Stranger het volgende:
Tuurlijk is het een scanmankloon, hij kon nog geen 3 posts aan voordat ie begon over dat Sharon PVV heeft gestemd en dat ze daarom minderwaardig is.
Sorry, dat ik deze soap niet 24/7 volg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard = groenteboer
Filip = maakt gloeilampen
Wow, fan-pm van ratso/scanman!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik voel een politieke discussie aankomen. Het is hier spannender dan in het huis
sharon is lid van PVV...........plastic voor vrouwen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard = groenteboer
Filip = maakt gloeilampen
probeer het anders eens op de secret story site ofzoquote:
En er zitten veel hints in het huis voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Guido - Onze relatie is nep
Alex - Ik ben een ridder
Dankjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Guido - Onze relatie is nep
Alex - Ik ben een ridder
Nee, ze spelen mee zonder geheim.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Sam-x het volgende:
En het geheim van Laura en Guido is geraden, wat nu? Of hebben zij nog een ander geheim?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, dat ik deze soap niet 24/7 volg.
Dan heb je gewoon geen geheim..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Sam-x het volgende:
En het geheim van Laura en Guido is geraden, wat nu? Of hebben zij nog een ander geheim?
Ach god, ik had al op de site van Secret Story gekeken, maar ik kon het zo vlug niet vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar ik vind dit soort "ik kwak 't maar ergens neer zonder zelf even te lezen" vragen altijd een beetje irritant. Misschien moet je even in het Nieuws/update topic kijken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joan
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.quote:
nee dat is nog geheim..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
Dat van de kluis klopt, maar iedereen moet het huis uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
Dat is een leuke missiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
huh aafke mag niet drinken ,gaat er dus nooit lukken
Ze stelt de antibiotica uit zodat ze vanavond kan zuipenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat van de kluis klopt, maar iedereen moet het huis uitgestemd worden.
Aafke heeft al gezegd dat ze ondanks antibiotica toch wel gaat drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Je mag nog gewoon meespelen en anderen hun geheim raden. Je kan natuurlijk wel genomineerd worden maar ook dat kan je door het nederlandse publiek nog in het huis blijven.quote:Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stelt de antibiotica uit zodat ze vanavond kan zuipen
Ze hadden het er net al over, dat het hun een leuk plan leek om alcohol in het spel te gooien en te kijken hoe lang Aafke het vol houd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
De finale halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?
Ik denk dat ik het snapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Je mag nog gewoon meespelen en anderen hun geheim raden. Je kan natuurlijk wel genomineerd worden maar ook dat kan je door het nederlandse publiek nog in het huis blijven.
Dan kan je anderen hun geheim nog raden natuurlijk en daarbij hun kluisinhoudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?
Omdat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Ransjih het volgende:
en ook al ben je eruit gestemd mag je ook nog blijven
Vol houdt????? ze zuipt alles in no time leeg....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hadden het er net al over, dat het hun een leuk plan leek om alcohol in het spel te gooien en te kijken hoe lang Aafke het vol houd!
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan kan je anderen hun geheim nog raden natuurlijk en daarbij hun kluisinhoud
Nou ik hoop niet dat een nog eens gebeurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Ransjih het volgende:
en ook al ben je eruit gestemd mag je ook nog blijven
Klopt! Daarom is het ook een reden om sneller genomineerd the wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?
Ja maar het publiek heeft de laatste stem. Het wil niet zeggen dat als iemand genomineerd wordt, diegene er ook uitgaat. Ook zonder geheim kan iemand uiteindelijk winnaar van de ton worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?
Er zijn twee geheimen kamers!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
en er is nog een geheime kamer waar iemand zit.
Ja daar zit ik, maar ik wacht nu al heel langquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dan zal het met haar ogen ook wel meevallen. Dan kan ze ook haar bril af als ze alcohol belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke gaat dus pas later met die druppels beginnen zodat ze wel kan drinken. Zei ze.
Ik ben nog benieuwder naar het gerucht dat Huub het huis in zou komen, dus kijk Boulevard (hoe laag kan ik zinken)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel ech benieuwd naar de stemmen van de dames vanavond...
serieus???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nog benieuwder naar het gerucht dat Huub het huis in zou komen, dus kijk Boulevard (hoe laag kan ik zinken)
Denkt ze om 10 uur nou komt er geen drank meer, neemt ze de druppels, Bewoners er staat iets klaar in het labyrintquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke gaat dus pas later met die druppels beginnen zodat ze wel kan drinken. Zei ze.
??? volgens mij niet... maar voor 100 euries pfffffffffquote:
Bij haar weet ik 't nooit zeker. Maar dat ze slim cq hoogbegaafd is hoeft niet perse te zeggen dat ze dat ook zou moeten weten. Denk dat ze 't gewoon niet wist.quote:
Och voor 100 euro kan je eens expres een foutje maken of per ongeluk, maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
??? volgens mij niet... maar voor 100 euries pfffffffff
Wss wist ze het wel zo als veel andere dingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij haar weet ik 't nooit zeker. Maar dat ze slim cq hoogbegaafd is hoeft niet perse te zeggen dat ze dat ook zou moeten weten. Denk dat ze 't gewoon niet wist.
Waar worden de Olympische Spelen in 2012 georganiseerd. Ze dacht Beijng.quote:
Niet per sé nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij haar weet ik 't nooit zeker. Maar dat ze slim cq hoogbegaafd is hoeft niet perse te zeggen dat ze dat ook zou moeten weten. Denk dat ze 't gewoon niet wist.
Als dat gebeurt stop ik definitief met kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nog benieuwder naar het gerucht dat Huub het huis in zou komen, dus kijk Boulevard (hoe laag kan ik zinken)
Kan ook moeilijk hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke denkt niet dat Flip in 2012 bij de olympische Spelen is geweest.
ook hoogbegaafd denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit geheim moet er ook uit anders niet de hele tijd met de telefoon cleu s . Ik hoop dat het gaat gebeuren maar denk het niet .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef Vultarian het volgende:
moet flipje nu niet op die telefoon blijven zitten?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Stranger het volgende:
Haha ik dacht serieus dat er een nieuwe bewoner in kwam 'Er is zojuist door iemand aangebeld'
nog niet, is nog even wachten op een goeie clue daarvoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef Lyza666 het volgende:
De meesten zitten nu wel op flip in combinatie met de OS. Kan me overigens niet voorstellen dat iemand gaat raden dat dat z'n ex betreft.
Ben benieuwd wat de stem zegt als ze daarvoor drukken: fout of in de buurt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef Lyza666 het volgende:
De meesten zitten nu wel op flip in combinatie met de OS. Kan me overigens niet voorstellen dat iemand gaat raden dat dat z'n ex betreft.
Dat zou wel uniek zijn 2012quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:
De enige die tot nu toe kogels heeft gestoten is Moquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:48 schreef Lyza666 het volgende:
Joanna ziet Aafke als kogelstootster. Op zich niet een hele rare gedachte.
ik denk dat ze er al heel wat gestoot heeft.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:48 schreef Lyza666 het volgende:
Joanna ziet Aafke als kogelstootster. Op zich niet een hele rare gedachte.
vanuit de stoelquote:
jup, of spixtv.nlquote:
Op spixtv krijg ik de melding: The video you are trying to watch cannot be viewed from this website.quote:
volgens mij moet je nog een beetje terug lezen..... maar neequote:
Je ex met 60 kilo koffersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Stranger het volgende:
Haha ik dacht serieus dat er een nieuwe bewoner in kwam 'Er is zojuist door iemand aangebeld'
Ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij moet je nog een beetje terug lezen..... maar nee
www.spitv.nl/browsersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Op spixtv krijg ik de melding: The video you are trying to watch cannot be viewed from this website.
De vriendin van Guido heet Nathalie maar noemde hij in het huis Gabriellequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:50 schreef Refurb het volgende:
De geruchten gaan dat Joyce heeft aangebeld (vriendin van Guido toch?)
Missie van gerard, te zien in het filmhoekjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef exify het volgende:
Heb ik vandaag nog iets belangrijks gemist?
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef exify het volgende:
Ja, dat paarden zielig zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:51 schreef exify het volgende:
Tief op met Huubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
komt Huub de drank brengen vanavond ? please please??
wat betekent cos??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef Spooky4u het volgende:
We kunnen de COS beter omdopen tot helpdesk. Wie weet dit, wat gebeurde er, hoe is dat gebeurt.
check DMquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef Refurb het volgende:
[..]
Commentaar op streams, dit topic dus.
Die is er toch ook: Vraag het een streamer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef Spooky4u het volgende:
We kunnen de COS beter omdopen tot helpdesk. Wie weet dit, wat gebeurde er, hoe is dat gebeurt.
het is etenstijd he, iedereen ingesteld op happenquote:
Ja mevrouwdebokquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
we benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellupuh nie waar ?
is dat een kloe, schapen met 5 poten en 5 schapen......jij weet meer he....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
we benne op de wereld om mekaar om mekaar te hellupuh nie waar ?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
is dat een kloe, schapen met 5 poten en 5 schapen......jij weet meer he....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
is dat een kloe, schapen met 5 poten en 5 schapen......jij weet meer he....
ik zwaai als je bij de buren voorbij komt!quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zwaai als je bij de buren voorbij komt!
Guidoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit ik me nog steeds af te vragen wie "heeft aangebeld en vanaf nu welkom is.."
Joyce.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is niet echt denk ik. Dat persoon weet dan alle geheimen en kan vals spel spelen om het bij bewoners te verraden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
thomas bergejemaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
zou dat niet gebeuren als hij de KvdW ingaat ipv uitkomt?quote:
who the fuck is joyce...en wie is huub?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
zou die joyce vanavond in et huis komne ,er moet haast wel wat gebeuren ,ik voel het aan me water
don't know, don't carequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
who the fuck is joyce...en wie is huub?
Oh ja, dat kan ook nog.quote:
Joyce is toch die nieuwe bewoner of zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
waarvoor nu, kan het nergens terug vinden?!?!quote:
Van mijn mag er een nieuwe bewoner wegblijfen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef mYsca het volgende:
[..]
Joyce is toch die nieuwe bewoner of zo
flip deelnemer OSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
waarvoor nu, kan het nergens terug vinden?!?!
Huub is een goede bekende van Joran v.d. Slootquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
oppe pleequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
Iets met Flip en de Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef bollokus het volgende:
Zuig je dat nu gewoon uit je duim?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef danilel het volgende:
Joyce heeft vanaf het begin alleen vast gezeten in de andere KVDW, mag nu pas het huis in.
Hij wordt gestuurd door zijn baasje Jo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Day het volgende:
Hoezo denkt flip dat hij het alleenrecht heeft om de telefoon op te nemen?
betrapt bij de burenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Day het volgende:
omdat ie geflipt is....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Day het volgende:
100 meter kogel koppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets met Flip en de Olympische Spelen.
en dat was een mooie speechquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Phillip doet zijn haar vast goed voor het druk-geweld.
En ik hoor bullshit over nieuwe bewoonster, aanbellen van buren en meer van suks........waarom zit Servio trouwens bij de telefoon,laatste keer dat ik hem zag schreef ik zijn grafrede....
Omdat het een eikel is. Hij werd echt boos op Geer en ging maar door. Lamzak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Day het volgende:
Correctiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Huub Jaap is een goede bekende van Joran v.d. Sloot![]()
Joyce is de secretaresse van Peter R. de Vries
Ze kan beter terug vliegen naar rotterdam Overschie op geruimd staat netjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:04 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Joanna heeft de 1000 meter HERT lopen gewonnen
HERT ontsnapt uit Blijdorp?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:05 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze kan beter terug vliegen naar rotterdam Overschie op geruimd staat netjes
Bron?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:05 schreef Niki.P het volgende:
Het zijn wel 3 mannen die zijn genomineerd!
Ik denk Ser, Flip en Geer
nou je kunt ergens trots op zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Goede bekende lijkt me overdreven, hij wilde er toch alleen maar een slaatje uit slaan?
vanavond in de laatste 10 minquote:
Officiële twitter:quote:
Hopen dat de productie/regie hem terugpakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat het een eikel is. Hij werd echt boos op Geer en ging maar door. Lamzak.
Het ging om waar je die namen vandaan haalde.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Officiële twitter:
secretstorynl
Over een half uurtje begint de uitzending, welke drie heren zijn deze week genomineerd? #sstnl
Pas in de uitzending weet je hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus als ik nou vraag welke mannen zijn genomineerd...krijg ik dan antwoord of niet?
In de laatste 10 minuten van de Daily van vandaag denk ik wel....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Dus als ik nou vraag welke mannen zijn genomineerd...krijg ik dan antwoord of niet?
wil best antwoord geven maar dan wordt ik mogelijk weer uitgemaakt voor leugenaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |