Nou ik hoop niet dat een nog eens gebeurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Ransjih het volgende:
en ook al ben je eruit gestemd mag je ook nog blijven
Klopt! Daarom is het ook een reden om sneller genomineerd the wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?
Ja maar het publiek heeft de laatste stem. Het wil niet zeggen dat als iemand genomineerd wordt, diegene er ook uitgaat. Ook zonder geheim kan iemand uiteindelijk winnaar van de ton worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?
Er zijn twee geheimen kamers!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
en er is nog een geheime kamer waar iemand zit.
Ja daar zit ik, maar ik wacht nu al heel langquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dan zal het met haar ogen ook wel meevallen. Dan kan ze ook haar bril af als ze alcohol belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke gaat dus pas later met die druppels beginnen zodat ze wel kan drinken. Zei ze.
Ik ben nog benieuwder naar het gerucht dat Huub het huis in zou komen, dus kijk Boulevard (hoe laag kan ik zinken)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:39 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel ech benieuwd naar de stemmen van de dames vanavond...
serieus???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nog benieuwder naar het gerucht dat Huub het huis in zou komen, dus kijk Boulevard (hoe laag kan ik zinken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |