Dit geheim moet er ook uit anders niet de hele tijd met de telefoon cleu s . Ik hoop dat het gaat gebeuren maar denk het niet .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef Vultarian het volgende:
moet flipje nu niet op die telefoon blijven zitten?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke denkt niet dat Flip in 2012 bij de olympische Spelen is geweest.
Wie weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Stranger het volgende:
Haha ik dacht serieus dat er een nieuwe bewoner in kwam 'Er is zojuist door iemand aangebeld'
nog niet, is nog even wachten op een goeie clue daarvoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef Lyza666 het volgende:
De meesten zitten nu wel op flip in combinatie met de OS. Kan me overigens niet voorstellen dat iemand gaat raden dat dat z'n ex betreft.
Ben benieuwd wat de stem zegt als ze daarvoor drukken: fout of in de buurt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef Lyza666 het volgende:
De meesten zitten nu wel op flip in combinatie met de OS. Kan me overigens niet voorstellen dat iemand gaat raden dat dat z'n ex betreft.
Dat zou wel uniek zijn 2012quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke denkt niet dat Flip in 2012 bij de olympische Spelen is geweest.
quote:
De enige die tot nu toe kogels heeft gestoten is Moquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:48 schreef Lyza666 het volgende:
Joanna ziet Aafke als kogelstootster. Op zich niet een hele rare gedachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |