Denkt ze om 10 uur nou komt er geen drank meer, neemt ze de druppels, Bewoners er staat iets klaar in het labyrintquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke gaat dus pas later met die druppels beginnen zodat ze wel kan drinken. Zei ze.
??? volgens mij niet... maar voor 100 euries pfffffffffquote:
Bij haar weet ik 't nooit zeker. Maar dat ze slim cq hoogbegaafd is hoeft niet perse te zeggen dat ze dat ook zou moeten weten. Denk dat ze 't gewoon niet wist.quote:
Och voor 100 euro kan je eens expres een foutje maken of per ongeluk, maakt niet veel uitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
??? volgens mij niet... maar voor 100 euries pfffffffff
Wss wist ze het wel zo als veel andere dingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij haar weet ik 't nooit zeker. Maar dat ze slim cq hoogbegaafd is hoeft niet perse te zeggen dat ze dat ook zou moeten weten. Denk dat ze 't gewoon niet wist.
Waar worden de Olympische Spelen in 2012 georganiseerd. Ze dacht Beijng.quote:
Niet per sé nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij haar weet ik 't nooit zeker. Maar dat ze slim cq hoogbegaafd is hoeft niet perse te zeggen dat ze dat ook zou moeten weten. Denk dat ze 't gewoon niet wist.
Als dat gebeurt stop ik definitief met kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben nog benieuwder naar het gerucht dat Huub het huis in zou komen, dus kijk Boulevard (hoe laag kan ik zinken)
Kan ook moeilijk hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke denkt niet dat Flip in 2012 bij de olympische Spelen is geweest.
ook hoogbegaafd denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke denkt niet dat Flip in 2012 bij de olympische Spelen is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |