Zucht, je stelde een vraag: kan een paard sharon wel dragen. Daar kunnen mensen gewoon onderbouwde antwoorden op geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef janet68 het volgende:
[..]
en joanna heeft wel een aidshoofd?
Jij hebt zojuist de leukste reactie van de dag geplaatst
Dus dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
aidshoofd kan ook echt niet, overigens. Maar dat maakt de opmerking over sharon natuurlijk niet minder belachelijk.
+1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Ripley het volgende:
aidshoofd kan ook echt niet, overigens. Maar dat maakt de opmerking over sharon natuurlijk niet minder belachelijk.
Pisnicht is ook een normaal woord geworden in de samenlevingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht, je stelde een vraag: kan een paard sharon wel dragen. Daar kunnen mensen gewoon onderbouwde antwoorden op geven.
Als je Joanna Aidshoofd noemt, wat moet je dan, zeggen dat ze geen Aids heeft?
Ze kunnen de dekens ook buiten hangen. En er zit ventilatie dus dan word er toch ook gelucht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef mootie het volgende:
Bleh, eigenlijk best goor, geen ramen in de slaapkamers. Nooit eens lekker luchten
Doe ff normaal zeg...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef janet68 het volgende:
[..]
Precies. En ik vind Sharon een dikke vette zeug.
Dat heb ik nog nooit tegen iemand gezegd, noch vette zeug, noch aidshoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pisnicht is ook een normaal woord geworden in de samenleving
Anders hou je gewoon op met die non-discussie en gaat verder met COS. Daar is dit topic voor bedoeld namelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef janet68 het volgende:
[..]
maar hier worden altijd bewoners tot op het bot afgebrand. Eigenlijk altijd zeer onterecht. En dat mag allemaal, dus waarom zou ik sharon geen dikke vette zeug mogen noemen?
Elke bewoner word wel afgebrand, 1 keer of meerdere malen of ontelbare malen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef janet68 het volgende:
[..]
maar hier worden altijd bewoners tot op het bot afgebrand. Eigenlijk altijd zeer onterecht. En dat mag allemaal, dus waarom zou ik sharon geen dikke vette zeug mogen noemen?
Ik weet niet wat voor afspiegeling het is, maar Sharon is dus echt niet dikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef janet68 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan? Andere bewoners worden ook tot op het bot afgemaakt en neergezet als de meest verschrikkelijke wezens op aarde. En dan noem ik Sharon een vette zeug en moet dan normaal doen? Kom op zeg... beetje gelijke behandeling graag.
Ja hèquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
wat is het weer vreselijk gezellig in COS
Ik schat haar echt niet zwaarder dan 80.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor afspiegeling het is, maar Sharon is dus echt niet dik
Altijd toch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
echt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
at is hetb toch meestalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef jesje1982 het volgende:
Kom je hier alleen om te trollen? Scanmankloon?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef janet68 het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet dan? Andere bewoners worden ook tot op het bot afgemaakt en neergezet als de meest verschrikkelijke wezens op aarde. En dan noem ik Sharon een vette zeug en moet dan normaal doen? Kom op zeg... beetje gelijke behandeling graag.
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik schat haar echt niet zwaarder dan 80.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joan
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ze van die missie's ala BB moesten doen, iets wat een hele week duurt, en als het mislukt hele week echt op een minum water broodmix en van die dingen..
Ik vind al die bijnamen kut. En negeer ze verder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef janet68 het volgende:
[..]
En Servio is wel de meest verschrikkelijke homo die er in dit land rondloopt? Want zo wordt hij hier wel neergezet. Ze noemen hem zelfs al STERVIO. Allemaal prima natuurlijk, maar Sharon DIK noemen gaat natuurlijk te ver.
van haar ogen iig nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
Dat tieten gedoe van Aaf word een beetje vervelend alsof ze het daar van moet hebben.
Daar is ze op gescreend hoe meer bloot hoe beter en dan in combinatie met alcohol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
Dat tieten gedoe van Aaf word een beetje vervelend alsof ze het daar van moet hebben.
Ik zou in de lach schieten als mijn vriend dat aan hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
nieuw ondergoed!!!!
staat ze goed (z)onderbroek...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
nieuw ondergoed!!!!
Ik voel een politieke discussie aankomen. Het is hier spannender dan in het huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:30 schreef Stranger het volgende:
Tuurlijk is het een scanmankloon, hij kon nog geen 3 posts aan voordat ie begon over dat Sharon PVV heeft gestemd en dat ze daarom minderwaardig is.
Sorry, dat ik deze soap niet 24/7 volg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard = groenteboer
Filip = maakt gloeilampen
Wow, fan-pm van ratso/scanman!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik voel een politieke discussie aankomen. Het is hier spannender dan in het huis
sharon is lid van PVV...........plastic voor vrouwen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gerard = groenteboer
Filip = maakt gloeilampen
probeer het anders eens op de secret story site ofzoquote:
En er zitten veel hints in het huis voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Guido - Onze relatie is nep
Alex - Ik ben een ridder
Dankjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura en Guido - Onze relatie is nep
Alex - Ik ben een ridder
Nee, ze spelen mee zonder geheim.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Sam-x het volgende:
En het geheim van Laura en Guido is geraden, wat nu? Of hebben zij nog een ander geheim?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:32 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Sorry, dat ik deze soap niet 24/7 volg.
Dan heb je gewoon geen geheim..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Sam-x het volgende:
En het geheim van Laura en Guido is geraden, wat nu? Of hebben zij nog een ander geheim?
Ach god, ik had al op de site van Secret Story gekeken, maar ik kon het zo vlug niet vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar ik vind dit soort "ik kwak 't maar ergens neer zonder zelf even te lezen" vragen altijd een beetje irritant. Misschien moet je even in het Nieuws/update topic kijken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is in ieder geval lichter dan de koffer van Joan
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.quote:
nee dat is nog geheim..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
Dat van de kluis klopt, maar iedereen moet het huis uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
Dat is een leuke missiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
huh aafke mag niet drinken ,gaat er dus nooit lukken
Ze stelt de antibiotica uit zodat ze vanavond kan zuipenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat van de kluis klopt, maar iedereen moet het huis uitgestemd worden.
Aafke heeft al gezegd dat ze ondanks antibiotica toch wel gaat drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
Je mag nog gewoon meespelen en anderen hun geheim raden. Je kan natuurlijk wel genomineerd worden maar ook dat kan je door het nederlandse publiek nog in het huis blijven.quote:Oh, ik had begrepen als het geheim geraden was, dat het geld uit de kluis ging naar de persoon die het geraden had. En degene zonder geheim het huis moest verlaten.
gelijk heeft zequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze stelt de antibiotica uit zodat ze vanavond kan zuipen
Ze hadden het er net al over, dat het hun een leuk plan leek om alcohol in het spel te gooien en te kijken hoe lang Aafke het vol houd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
De finale halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?
Ik denk dat ik het snapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Je mag nog gewoon meespelen en anderen hun geheim raden. Je kan natuurlijk wel genomineerd worden maar ook dat kan je door het nederlandse publiek nog in het huis blijven.
Dan kan je anderen hun geheim nog raden natuurlijk en daarbij hun kluisinhoudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van in het huis zitten zonder geheim?
Omdat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Ransjih het volgende:
en ook al ben je eruit gestemd mag je ook nog blijven
Vol houdt????? ze zuipt alles in no time leeg....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hadden het er net al over, dat het hun een leuk plan leek om alcohol in het spel te gooien en te kijken hoe lang Aafke het vol houd!
Het is dan toch logisch (speltechisch) om iemand eruit te stemmen, waarvan het geheim is geraden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan kan je anderen hun geheim nog raden natuurlijk en daarbij hun kluisinhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |