Deze was als eerste.quote:
hier staan al de meeste bewrichten laten we hier gewoon doorgaan!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze was als eerste.
Bolleke had de lapo.
Benny?
Die hebben er wel 301, ik trap er ook telkens in. Maar als je zou verversen zie je dat het er echt 301 zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef kareltje91 het volgende:
Er zijn opeens veel gesloten topics die nog helemaal gene 300 posts hebben.
Hoe kan dat toch
Sportief!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier staan al de meeste bewrichten laten we hier gewoon doorgaan!!
dat was toch juist niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmm..... Dacht dat de lapo moest openen?
Poseren met een ander , of een ander zo gek krijgen, voor de spiegel.quote:
Is goed hoorquote:
Jij bent de mod. Dus welke wordt het?quote:
recht van de snelstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Capt caveman had lapo en maakte gewoon netjes meteen een nieuwe COS.
[mo] ja maar ik, ik ik ik [/mo]quote:
ik wacht er met smart opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef iBenny het volgende:
Wanneer komt het moment dat de groepen voor zichzelf moeten koken?
Hopelijk snelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef iBenny het volgende:
dat zou leuk zijn ja, dat servio tegen gerard zegt dat ie niet mee mag eten, dat ie niet voor hem kooktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
[mo] ja maar ik, ik ik ik [/mo]
GOED ZO!
Gelul, daar zijn afspraken over. Lees de FAQ, maar het zal wel.quote:
niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Zo, klaar met werken, wat heb ik gemist?
Laatste post (#300) opent in de regel de nieuwe COS, soms heeft iemand het niet in de gaten. Daar hebben we dan mensen als Versabommie voor die er wel een openen. Duurt nooit lang..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Kortom maar afwachten zwie de nieuwqe COS aanmaakt?
Dan gaat het meteen een zooitje worden met steeds 3 of meer nieuwe COSsen die geopend worden....
Ze hebben net gevajazzledquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Staat een stukje over in het modstopic, voor een COS geldt het recht van de snelste, ondanks dat je dan topichunters hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, daar zijn afspraken over. Lees de FAQ, maar het zal wel.
Dan maak ik het makkelijk voor mezelf, en open niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Laatste post (#300) opent in de regel de nieuwe COS, soms heeft iemand het niet in de gaten. Daar hebben we dan mensen als Versabommie voor die er wel een openen. Duurt nooit lang..
Het duurt vaak te lang dat er geopend wordt, daarom in de cos snel openen om continuiteit te houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan maak ik het makkelijk voor mezelf, en open niet meer
ja bheb het even gelezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
Hé, zo ken ik je niet, niet opgeven!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan maak ik het makkelijk voor mezelf, en open niet meer
Huh?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé, zo ken ik je niet, niet opgeven!
Yep missie. In de spiegel kijken alsof ie van zichzelf houdt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
Maaike praat meer als normaal, heeft die een missie?
Trouwens wat loopt ie homoachtig met dat sportbroekje aan
Er werd in het begin ook getwijfeld aan zijn geaardheid, mede door dat korte broekje van 'm. Toen wist nog niemand daar dat hij openlijk bi is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
Gerard kreeg een missie, via de telefoon, om te zorgen dat de vraag (die later gestlet werd) niet unaniem besloten werd, als hem dit leukte kreeg hij een clou van iemand naar keuze, leuke dit niet kreeg de rest een clou van hem, de vraag was wie mag er naar de kamer van de waarheid voor een clou? hij en Karim gingen dit boycotten en er ontstond een discussie, ze kwammen er niet uit, dus kreeg Gerard een clou van Aafke, latex handschoentjes.. hij liet ze aan iedereen zien maar vertelde niet dat het een clou voor Aafke wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Die regel geldt al lang niet meer, wel bijblijven he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Capt caveman had lapo en maakte gewoon netjes meteen een nieuwe COS.
-5quote:
het is gewoon een echte nichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
.quote:
thanx!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gerard kreeg een missie, via de telefoon, om te zorgen dat de vraag (die later gestlet werd) niet unaniem besloten werd, als hem dit leukte kreeg hij een clou van iemand naar keuze, leuke dit niet kreeg de rest een clou van hem, de vraag was wie mag er naar de kamer van de waarheid voor een clou? hij en Karim gingen dit boycotten en er ontstond een discussie, ze kwammen er niet uit, dus kreeg Gerard een clou van Aafke, latex handschoentjes.. hij liet ze aan iedereen zien maar vertelde niet dat het een clou voor Aafke was
soccen moet je stoppen, niet openenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef jesje1982 het volgende:
man is het gezeik over de sc over gaat het volgende gezeik beginnen.
* jesje1982 opent dus ook geen soc meer
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef jesje1982 het volgende:
kan je nagaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
soccen moet je stoppen, niet openen
da's een gebed zonder einde, haha. Nog iets bijzonders gebeurd vandaag? Wat was die missie van Maik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmm..... Dacht dat de lapo moest openen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
soccen moet je stoppen, niet openen
Hij is goed met mensen.quote:
Ja en nog één of andere beurssite, ook met iets met zijn naam erin.quote:
klopt. ik trap er ook steeds in. Komt door die automatische updates, wat ik echt een super ding vind, Scheelt een hoop F5enquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die hebben er wel 301, ik trap er ook telkens in. Maar als je zou verversen zie je dat het er echt 301 zijn.
Er is ook een vraagalex-site.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en nog één of andere beurssite, ook met iets met zijn naam erin.
Wereldgrappen van die gozer.
Hij is helemaal niets begonnen, hij heeft alleen een figurantenrollentje in GTST...tja...quote:
Inderdaad! Was wel super grappig om naar te kijken.. die discussi (ze moesten in een half uur tot een beslissing komen) en de rest hielp ook wel mee trouwens..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Niki P? Gerard heeft die missie van hem dus heel goed gespeeld, met behulp van Karim?
ik ben er klaar mee ik ga etenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
Dat lijkt mij de kern, als het razendsnel gaat, gewoon openen, en als het langzaam voortkabbelt niet topichunten en even een minuutje wachten of de lapo opent.
My 2 cents.
quote:
Oke tnx! Ga ik zo ff het filmpje zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad! Was wel super grappig om naar te kijken.. die discussi (ze moesten in een half uur tot een beslissing komen) en de rest hielp ook wel mee trouwens..
Mijn ideequote:
Alles voor het spel...niets meer, niets minder...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef mootie het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat ze dit aanvaardbaar vindt van iemand waar ze niks mee wil. Ze ligt in zijn armen in bed, kriebelt en aait.
Zit wat in, eens in de gaten houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
Maik zijn missie dat ie moet vragen aan iedereen wat ze het mooist aan zichzelf vinden?
-edit-
Past bij zijn geheim en hij praat.
Absoluut een player, die lantaarnpaal....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles voor het spel...niets meer, niets minder...
Ja, dat is waarschijnlijk ook één van de redenen dat ik me gruwelijk erger aan die 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef mootie het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Laura dit aanvaardbaar vindt van iemand waar ze niks mee wil. Ze ligt in zijn armen in bed, kriebelt en aait.
Tsja, ze moet iets doen om in het spel te blijven. Guido heeft haar al laten vallen, dan maar Arelexed. Het is echt een slettenbak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef mootie het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Laura dit aanvaardbaar vindt van iemand waar ze niks mee wil. Ze ligt in zijn armen in bed, kriebelt en aait.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef kareltje91 het volgende:
[..]
misschien omdat ze hem stiekem toch wel heel leuk vindt. Weet ik wel zeker eigenlijk.
Zoals hij vanmiddag met zijn hoofd op haar buik lag en zij kriebelde intussen zijn nek en haar.
alex gaat haar niet laten vallen ....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ze moet iets doen om in het spel te blijven. Guido heeft haar al laten vallen, dan maar Arelexed. Het is echt een slettenbak.
Ik vond het wel leuk hoe ze binnen een minuut ging van 'dat heb ik nog nooit gezien' naar 'ik ken iemand die dat ook heeft'.quote:
Wie gaat er dan ook overdag liggen slapen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
die lullo heeft er gewoon wakker gemaakt om aandacht te krijgen
En waarom is ze daar dan niet eerlijk over? Op andere momenten maakt ze hem belachelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef kareltje91 het volgende:
[..]
misschien omdat ze hem stiekem toch wel heel leuk vindt. Weet ik wel zeker eigenlijk.
Zoals hij vanmiddag met zijn hoofd op haar buik lag en zij kriebelde intussen zijn nek en haar.
Neuh. Zo zwaar is ze nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
alex gaat haar niet laten vallen ....
Nope, dat bedoelde ik niet. En Laura is voor Alex ook maar een strohalm.quote:
nee die heeft gewapend beton voor zen kop en hoopt op meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
alex gaat haar niet laten vallen ....
Dat snap ik ook niet, blijf dan niet tegen anderen volhouden dat je hem niks vindt. En lul niet achter zijn rug. Dat is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En waarom is ze daar dan niet eerlijk over? Op andere momenten maakt ze hem belachelijk.
ik net nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook overdag liggen slapen..
Dit is Commentaar op Streams, niet op users.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef kareltje91 het volgende:
Ik betrap jou echt maar zelden op normale, weldenkende posts![]()
Die onzin die jij altijd uitkraamt is wel vermakelijk.
Inderdaad.....Sproeipoep.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Papiergeld het volgende:
Ohjee hier komt een spetterpoep verhaal!
Ik voorspelde 't.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Papiergeld het volgende:
Ohjee hier komt een spetterpoep verhaal!
Ze heeft gezegd ik wil niks met hem. Helaas niet ik mot em nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, blijf dan niet tegen anderen volhouden dat je hem niks vindt. En lul niet achter zijn rug. Dat is gewoon smerig.
Heeft hij niet gewoon een relatie? Ik zag in de liveshow 2 weken geleden 'de vriendin van Alnix', tenminste zo stond het in beeld, zitten naast Bart.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex vertelt over zijn laatste relatie, nou ja, hij gaat het maar geen relatie noemen anders wordt ze misschien wel boos...
Noem het Commentaar op Commentaar op Stream. Blijf je houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Commentaar op Streams, niet op users.
Hoop doet leven!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft een pepertje in zijn kontje gekregen in de KvdW?
Desiree 'ik geef robin twee stemmen' desiree?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef Gia het volgende:
Wiens naam ze niet noemt?
"Kan echt niet Dees"
Heet ze misschien Désirée?
Voordebereiding op de spetterpoep-verhalenronde van morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft een pepertje in zijn kontje gekregen in de KvdW?
eieren na pasen, maar het moet er effe uit: pfffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef jesje1982 het volgende:
om guido te prikkelen.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef kareltje91 het volgende:
En Laura gaat weer lekker half op alex liggen, die ze volgens sommigen hier niets vindt
??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Desiree 'ik geef robin twee stemmen' desiree?
Als ijskonijn zoek je natuurlijk warmtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef kareltje91 het volgende:
En Laura gaat weer lekker half op alex liggen, die ze volgens sommigen hier niets vindt
Ik hoorde het, maar ik zit weer helemaal in RLS-modus dus elke naam die genoemd wordt is voor mij RLS nu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Gia het volgende:
[..]
??
Sharon had het over een vriendin die onderweg heel erg naar de wc moest.
Ser zei: "Wiens naam je niet gaat noemen?"
Vertelt Shar verder: "Plassen onderweg, dat kan echt niet Dees!"
duh vanavond pasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Kaasmix het volgende:
Goedemiddag!
Zijn de nominaties al bekend? Of gebeurt dit, net zoals vorige week, vanavond weer?
Vanavond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Kaasmix het volgende:
Goedemiddag!
Zijn de nominaties al bekend? Of gebeurt dit, net zoals vorige week, vanavond weer?
Ik wou het ook zeggen, zij kruipt ook echt naar haar toe!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef kareltje91 het volgende:
Yep, en hopelijk nu niet in DkvdW maar gewoon live op de rode bank met alle andere bewoners. Is veel leuker voor de reactie shots van de andere.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Kaasmix het volgende:
Goedemiddag!
western rijdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
Wat doet Sharon eigenlijk? Dressuur, springen? Iets anders? Gerard zegt net dat ze Europees kampioen is geweest.
koeschijtenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
Wat doet Sharon eigenlijk? Dressuur, springen? Iets anders? Gerard zegt net dat ze Europees kampioen is geweest.
Western rijden ook.Heeft ze ook papieren voor gehaald of zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
Welk zadel moet haar passen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
Iets wat geen Olympische sport is iig, dat vertelde ze een keer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
western rijden is een zadel met een grote knop erop.... dan blijft ze beter zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Welk zadel moet haar passen dan?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
western rijden is een zadel met een grote knop erop.... dan blijft ze beter zitten
Die kop zit er voor, niet midden onderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
western rijden is een zadel met een grote knop erop.... dan blijft ze beter zitten
Zou ik ook nooit doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil niet met Pamela Anderson geasocieerd worden.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jo wil niet met Pamela Anderson geasocieerd worden.
klopt ja,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die kop zit er voor, niet midden onder
neckreiningquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef mootie het volgende:
Nee, want je hand laten strelen vind IK erg intiem.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef Niki.P het volgende:
Je kan mij echt niet wijs maken, dat Laura Alex niet leuk vind..
die moeten genegeerd worden. Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jo mag niet over streamers praten. wrom niet ?
Alles wat uit haar mond komt is beledigend voor de ander.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jo mag niet over streamers praten. wrom niet ?
wel op haar hertenvlekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee Jo, ze gaan echt niet inzoomen op je nagels.
Wat een kletskoekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
die moeten genegeerd worden. Alles voor de kijkcijfers
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef Niki.P het volgende:
Oke wel leuk, Laura wil Aafke een beetje pesten, door alcohol in het spel te brengen!!
Ik ben ook wel voor!!
Dit is Fok! hčquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alles wat uit haar mond komt is beledigend voor de ander.
Ik kan zeggen dat ik dit dus een wijze beslissing vind van de Stem...
kokkie jeplaatje is kapot. bleef servio niet plakken??quote:
Hahahahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Welk zadel moet haar passen dan?
CS!! coolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef Kwaliteit het volgende:
aaah weer een stap verder, we hebben geluid!
http://spixtv.nl/live.php
nu nog kleurenbeeld
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie jeplaatje is kapot. bleef servio niet plakken??
Dan horen wij graag dat deelnemers zich beledigend uitlaten op Fok!, DUS. Lijkt me leukquote:
Daarom prettig dat de stem het niet toelaat ons FOKkers te beledigen...quote:
Effe kijken hoe ik iets spoiler ;0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
We mogen al weer!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef Stranger het volgende:
Waarom zappen ze nou weg van Gerard/Karim/Guido
Bijna, ik zie al wat blauwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef Kwaliteit het volgende:
aaah weer een stap verder, we hebben geluid!
http://spixtv.nl/live.php
nu nog kleurenbeeld
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Effe kijken hoe ik iets spoiler ;0
Hier dusMiss Windmill op der knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Nee Sharren ;0quote:
[..]
Hier dussofia is toch naar huis???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
jo bood het ze aan gisteren maar lauw wilde nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Is het geen idee dat Jo van bed wisselt met Lau, zodat ze 2 persoons kan liggen met Lex? Of zou dat te veel gevraagd zijn?
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou dit wel mogen denk je? Je wordt hier al afgeschoten als je zwaait, zegt dat je je hond uit gaat laten en als je gaat eten enzo...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan horen wij graag dat deelnemers zich beledigend uitlaten op Fok!, DUS. Lijkt me leuk
Doe is OTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou dit wel mogen denk je? Je wordt hier al afgeschoten als je zwaait, zegt dat je je hond uit gaat laten en als je gaat eten enzo...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou dit wel mogen denk je? Je wordt hier al afgeschoten als je zwaait, zegt dat je je hond uit gaat laten en als je gaat eten enzo...
Ze heeft net wel gezegd dat als ze wilde ze in haar bed mochten gaan liggen,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Is het geen idee dat Jo van bed wisselt met Lau, zodat ze 2 persoons kan liggen met Lex? Of zou dat te veel gevraagd zijn?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
letterlijke woordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jo bood het ze aan gisteren maar lauw wilde niet
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet zo origineel...
Dat stelde Jo voor, maar dat wilde Laura niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Goedzo Laura!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
J. lau zullen we van bed wisselen
L. nee
J. maar alex valt er bijna uit
L. Dat is zijn probleem![]()
Ok dat had ik gemist, kan ook niet alles volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
L. nee
Dan kan ik alleen maar zeggen:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
L. nee
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar zeggen:
Als ik gegeten heb, ga ik ff mijn hond uitlaten.
Laterz![]()
[..]
Als ik gegeten heb, ga ik ff mijn hond uitleten.
Laterz![]()
[..]
Als ik gegeten heb, ga ik ff mijn hond uitleten.
Laterz![]()
ja van woede.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef mootie het volgende:
Alex: Joanne, heb jij hier al een keer gekookt?
Tuurlijk niet!
Whahahhaha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
L. nee
LOL, lekker droog!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
L. nee
Jaaa als ze hem echt zo leuk vind dan komt ze daar toch wel op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
Maar iemand met het gewicht van Sharon die aan paardrijden doet? Is dat niet zielig voor dat paard?
Wat denk je dat een wagen weegt? En een wagen met bemanning? En wat denk je dat een man weegt? Dat is ook 80kg en up.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
Maar iemand met het gewicht van Sharon die aan paardrijden doet? Is dat niet zielig voor dat paard?
Geheime missiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef Lutte het volgende:
Maikis leuk naar zichzelf aan het kijken ofzo.
Doe normaal zeg.. Zo zwaar is ze echt niet, en iemand die 2.00 meter is zal niet veel lichter zijn, dat zou dan niet zielig zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
Ik ook, dit is nieuw. Over missies mag toch niet gesproken worden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben benieuwd, of hij is echt dom en snapte niet wat hij moest doen
Hij verklapt toch niets over zijn missie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, dit is nieuw. Over missies mag toch niet gesproken worden?
beetje te lang..quote:
zo zwaar is ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef janet68 het volgende:
[..]
Die kan toch nooit zo hoog meer springen met dat gewicht op zijn rug?
Doe even normaal zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef janet68 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
beetje te lang..
ow dat vroeg je niet aan mij
galmt dat niet verschrikkelijk zo'n leeg hoofd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef janet68 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een springruiter gezien? Mannen? Die wegen ook een kilo of 80/90. Sharon zal echt niet veel meer dan 80 wegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef janet68 het volgende:
[..]
Even naar Maik gekeken wat daar mannelijk aan isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef Ransjih het volgende:
maik..........ga gewoon lekker in een hoekje mooi zitten zijn
proestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
galmt dat niet verschrikkelijk zo'n leeg hoofd?
1. Sharon is niet zo zwaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef janet68 het volgende:
[..]
Alle meningen zijn welkom hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
beetje te lang..
ow dat vroeg je niet aan mij
Lol, echt niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef janet68 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik. Die is niet klein en zit echt wel boven de 100 kilo gok ik.
Nee joh... elke dag een beetje droge rijst naar binnen schuiven. das pas leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef Niki.P het volgende:
Lege koelkast
[ afbeelding ]
Hopen dat ze snel boodschappen krijgen
Omdat je wat Sharons gewicht en paarden betreft gewoon totaal de plank misslaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef janet68 het volgende:
Opvallend dat er zo gereageerd wordt als ik iets over Sharon zeg, maar woorden als aidshoofd voor Joanna enzo zijn hier allemaal prima? Vreemde wereld leven we toch.
Ja zo is dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef janet68 het volgende:
Opvallend dat er zo gereageerd wordt als ik iets over Sharon zeg, maar woorden als aidshoofd voor Joanna enzo zijn hier allemaal prima? Vreemde wereld leven we toch.
Nee hoor, ik vind Aidshoofd ook een klote-woord. Eigenlijk ben ik totaal niet op mijn plaats in de COS want ik praat altijd over iedereen met respectquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef janet68 het volgende:
Ik zou willen dat ze van die missie's ala BB moesten doen, iets wat een hele week duurt, en als het mislukt hele week echt op een minum water broodmix en van die dingen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... elke dag een beetje droge rijst naar binnen schuiven. das pas leuk
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je wat Sharons gewicht en paarden betreft gewoon totaal de plank misslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |