Absoluut een player, die lantaarnpaal....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles voor het spel...niets meer, niets minder...
Ja, dat is waarschijnlijk ook één van de redenen dat ik me gruwelijk erger aan die 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef mootie het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Laura dit aanvaardbaar vindt van iemand waar ze niks mee wil. Ze ligt in zijn armen in bed, kriebelt en aait.
Tsja, ze moet iets doen om in het spel te blijven. Guido heeft haar al laten vallen, dan maar Arelexed. Het is echt een slettenbak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:38 schreef mootie het volgende:
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat Laura dit aanvaardbaar vindt van iemand waar ze niks mee wil. Ze ligt in zijn armen in bed, kriebelt en aait.
Mee eens!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef kareltje91 het volgende:
[..]
misschien omdat ze hem stiekem toch wel heel leuk vindt. Weet ik wel zeker eigenlijk.
Zoals hij vanmiddag met zijn hoofd op haar buik lag en zij kriebelde intussen zijn nek en haar.
alex gaat haar niet laten vallen ....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, ze moet iets doen om in het spel te blijven. Guido heeft haar al laten vallen, dan maar Arelexed. Het is echt een slettenbak.
Ik vond het wel leuk hoe ze binnen een minuut ging van 'dat heb ik nog nooit gezien' naar 'ik ken iemand die dat ook heeft'.quote:
Wie gaat er dan ook overdag liggen slapen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
die lullo heeft er gewoon wakker gemaakt om aandacht te krijgen
En waarom is ze daar dan niet eerlijk over? Op andere momenten maakt ze hem belachelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef kareltje91 het volgende:
[..]
misschien omdat ze hem stiekem toch wel heel leuk vindt. Weet ik wel zeker eigenlijk.
Zoals hij vanmiddag met zijn hoofd op haar buik lag en zij kriebelde intussen zijn nek en haar.
Neuh. Zo zwaar is ze nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
alex gaat haar niet laten vallen ....
Nope, dat bedoelde ik niet. En Laura is voor Alex ook maar een strohalm.quote:
nee die heeft gewapend beton voor zen kop en hoopt op meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
alex gaat haar niet laten vallen ....
Dat snap ik ook niet, blijf dan niet tegen anderen volhouden dat je hem niks vindt. En lul niet achter zijn rug. Dat is gewoon smerig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En waarom is ze daar dan niet eerlijk over? Op andere momenten maakt ze hem belachelijk.
ik net nogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook overdag liggen slapen..
Dit is Commentaar op Streams, niet op users.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef kareltje91 het volgende:
Ik betrap jou echt maar zelden op normale, weldenkende posts![]()
Die onzin die jij altijd uitkraamt is wel vermakelijk.
Inderdaad.....Sproeipoep.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Papiergeld het volgende:
Ohjee hier komt een spetterpoep verhaal!
Ik voorspelde 't.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef Papiergeld het volgende:
Ohjee hier komt een spetterpoep verhaal!
Ze heeft gezegd ik wil niks met hem. Helaas niet ik mot em nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, blijf dan niet tegen anderen volhouden dat je hem niks vindt. En lul niet achter zijn rug. Dat is gewoon smerig.
Heeft hij niet gewoon een relatie? Ik zag in de liveshow 2 weken geleden 'de vriendin van Alnix', tenminste zo stond het in beeld, zitten naast Bart.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex vertelt over zijn laatste relatie, nou ja, hij gaat het maar geen relatie noemen anders wordt ze misschien wel boos...
Noem het Commentaar op Commentaar op Stream. Blijf je houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Commentaar op Streams, niet op users.
Hoop doet leven!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft een pepertje in zijn kontje gekregen in de KvdW?
Desiree 'ik geef robin twee stemmen' desiree?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef Gia het volgende:
Wiens naam ze niet noemt?
"Kan echt niet Dees"
Heet ze misschien Désirée?
Voordebereiding op de spetterpoep-verhalenronde van morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft een pepertje in zijn kontje gekregen in de KvdW?
eieren na pasen, maar het moet er effe uit: pfffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:31 schreef jesje1982 het volgende:
man is het gezeik over de sc over gaat het volgende gezeik beginnen.
* jesje1982 opent dus ook geen soc meer
om guido te prikkelen.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef kareltje91 het volgende:
En Laura gaat weer lekker half op alex liggen, die ze volgens sommigen hier niets vindt
??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:48 schreef Stranger het volgende:
[..]
Desiree 'ik geef robin twee stemmen' desiree?
Als ijskonijn zoek je natuurlijk warmtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef kareltje91 het volgende:
En Laura gaat weer lekker half op alex liggen, die ze volgens sommigen hier niets vindt
Ik hoorde het, maar ik zit weer helemaal in RLS-modus dus elke naam die genoemd wordt is voor mij RLS nu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Gia het volgende:
[..]
??
Sharon had het over een vriendin die onderweg heel erg naar de wc moest.
Ser zei: "Wiens naam je niet gaat noemen?"
Vertelt Shar verder: "Plassen onderweg, dat kan echt niet Dees!"
duh vanavond pasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Kaasmix het volgende:
Goedemiddag!
Zijn de nominaties al bekend? Of gebeurt dit, net zoals vorige week, vanavond weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |