Deze was als eerste.quote:
hier staan al de meeste bewrichten laten we hier gewoon doorgaan!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze was als eerste.
Bolleke had de lapo.
Benny?
Die hebben er wel 301, ik trap er ook telkens in. Maar als je zou verversen zie je dat het er echt 301 zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef kareltje91 het volgende:
Er zijn opeens veel gesloten topics die nog helemaal gene 300 posts hebben.
Hoe kan dat toch
Sportief!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier staan al de meeste bewrichten laten we hier gewoon doorgaan!!
dat was toch juist niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef Capt1caveman het volgende:
Hmm..... Dacht dat de lapo moest openen?
Poseren met een ander , of een ander zo gek krijgen, voor de spiegel.quote:
Is goed hoorquote:
Jij bent de mod. Dus welke wordt het?quote:
recht van de snelstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Capt caveman had lapo en maakte gewoon netjes meteen een nieuwe COS.
[mo] ja maar ik, ik ik ik [/mo]quote:
ik wacht er met smart opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef iBenny het volgende:
Wanneer komt het moment dat de groepen voor zichzelf moeten koken?
Hopelijk snelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef iBenny het volgende:
dat zou leuk zijn ja, dat servio tegen gerard zegt dat ie niet mee mag eten, dat ie niet voor hem kooktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
[mo] ja maar ik, ik ik ik [/mo]
GOED ZO!
Gelul, daar zijn afspraken over. Lees de FAQ, maar het zal wel.quote:
niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Zo, klaar met werken, wat heb ik gemist?
Laatste post (#300) opent in de regel de nieuwe COS, soms heeft iemand het niet in de gaten. Daar hebben we dan mensen als Versabommie voor die er wel een openen. Duurt nooit lang..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Kortom maar afwachten zwie de nieuwqe COS aanmaakt?
Dan gaat het meteen een zooitje worden met steeds 3 of meer nieuwe COSsen die geopend worden....
Ze hebben net gevajazzledquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Zo, klaar met werken, wat heb ik gemist?
Staat een stukje over in het modstopic, voor een COS geldt het recht van de snelste, ondanks dat je dan topichunters hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, daar zijn afspraken over. Lees de FAQ, maar het zal wel.
Dan maak ik het makkelijk voor mezelf, en open niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:27 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Laatste post (#300) opent in de regel de nieuwe COS, soms heeft iemand het niet in de gaten. Daar hebben we dan mensen als Versabommie voor die er wel een openen. Duurt nooit lang..
Het duurt vaak te lang dat er geopend wordt, daarom in de cos snel openen om continuiteit te houdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Join the clubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan maak ik het makkelijk voor mezelf, en open niet meer
ja bheb het even gelezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |