Lol, echt niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef janet68 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik. Die is niet klein en zit echt wel boven de 100 kilo gok ik.
Nee joh... elke dag een beetje droge rijst naar binnen schuiven. das pas leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef Niki.P het volgende:
Lege koelkast
[ afbeelding ]
Hopen dat ze snel boodschappen krijgen
Omdat je wat Sharons gewicht en paarden betreft gewoon totaal de plank misslaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef janet68 het volgende:
Opvallend dat er zo gereageerd wordt als ik iets over Sharon zeg, maar woorden als aidshoofd voor Joanna enzo zijn hier allemaal prima? Vreemde wereld leven we toch.
Ja zo is dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef janet68 het volgende:
Opvallend dat er zo gereageerd wordt als ik iets over Sharon zeg, maar woorden als aidshoofd voor Joanna enzo zijn hier allemaal prima? Vreemde wereld leven we toch.
Nee hoor, ik vind Aidshoofd ook een klote-woord. Eigenlijk ben ik totaal niet op mijn plaats in de COS want ik praat altijd over iedereen met respectquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef janet68 het volgende:
Ik zou willen dat ze van die missie's ala BB moesten doen, iets wat een hele week duurt, en als het mislukt hele week echt op een minum water broodmix en van die dingen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... elke dag een beetje droge rijst naar binnen schuiven. das pas leuk
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je wat Sharons gewicht en paarden betreft gewoon totaal de plank misslaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |