quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar zeggen:
Als ik gegeten heb, ga ik ff mijn hond uitleten.
Laterz![]()
ja van woede.......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef mootie het volgende:
Alex: Joanne, heb jij hier al een keer gekookt?
Tuurlijk niet!
Whahahhaha.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
J. lau zullen we van bed wisselen
L. nee
J. maar alex valt er bijna uit
L. Dat is zijn probleem![]()
LOL, lekker droog!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
J. lau zullen we van bed wisselen
L. nee
J. maar alex valt er bijna uit
L. Dat is zijn probleem![]()
Jaaa als ze hem echt zo leuk vind dan komt ze daar toch wel op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Is het geen idee dat Jo van bed wisselt met Lau, zodat ze 2 persoons kan liggen met Lex? Of zou dat te veel gevraagd zijn?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
Maar iemand met het gewicht van Sharon die aan paardrijden doet? Is dat niet zielig voor dat paard?
Wat denk je dat een wagen weegt? En een wagen met bemanning? En wat denk je dat een man weegt? Dat is ook 80kg en up.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
Maar iemand met het gewicht van Sharon die aan paardrijden doet? Is dat niet zielig voor dat paard?
Geheime missiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef Lutte het volgende:
Maikis leuk naar zichzelf aan het kijken ofzo.
Doe normaal zeg.. Zo zwaar is ze echt niet, en iemand die 2.00 meter is zal niet veel lichter zijn, dat zou dan niet zielig zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef janet68 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |