We mogen al weer!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef Stranger het volgende:
Waarom zappen ze nou weg van Gerard/Karim/Guido
Bijna, ik zie al wat blauwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:58 schreef Kwaliteit het volgende:
aaah weer een stap verder, we hebben geluid!
http://spixtv.nl/live.php
nu nog kleurenbeeld
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Effe kijken hoe ik iets spoiler ;0
Hier dusMiss Windmill op der knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Nee Sharren ;0quote:
[..]
Hier dussofia is toch naar huis???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
jo bood het ze aan gisteren maar lauw wilde nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Is het geen idee dat Jo van bed wisselt met Lau, zodat ze 2 persoons kan liggen met Lex? Of zou dat te veel gevraagd zijn?
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou dit wel mogen denk je? Je wordt hier al afgeschoten als je zwaait, zegt dat je je hond uit gaat laten en als je gaat eten enzo...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan horen wij graag dat deelnemers zich beledigend uitlaten op Fok!, DUS. Lijkt me leuk
Doe is OTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou dit wel mogen denk je? Je wordt hier al afgeschoten als je zwaait, zegt dat je je hond uit gaat laten en als je gaat eten enzo...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou dit wel mogen denk je? Je wordt hier al afgeschoten als je zwaait, zegt dat je je hond uit gaat laten en als je gaat eten enzo...
Ze heeft net wel gezegd dat als ze wilde ze in haar bed mochten gaan liggen,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Is het geen idee dat Jo van bed wisselt met Lau, zodat ze 2 persoons kan liggen met Lex? Of zou dat te veel gevraagd zijn?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
letterlijke woordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
jo bood het ze aan gisteren maar lauw wilde niet
[..]
Hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet zo origineel...
Dat stelde Jo voor, maar dat wilde Laura niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef chufi het volgende:
Goedzo Laura!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
J. lau zullen we van bed wisselen
L. nee
J. maar alex valt er bijna uit
L. Dat is zijn probleem![]()
Ok dat had ik gemist, kan ook niet alles volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
L. nee
Dan kan ik alleen maar zeggen:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
letterlijke woorden
L. nee
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar zeggen:
Als ik gegeten heb, ga ik ff mijn hond uitlaten.
Laterz![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar zeggen:
Als ik gegeten heb, ga ik ff mijn hond uitleten.
Laterz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |